Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tapsa ei ole mikään ääliö ! Ettäs tiedät nyt senkin.
Oli huudellut oopperassa niin, mutta ei kai ne laulajat nyt siitä häiriinny, jos pari harmitonta kommenttia huutaa. Kyllähän sitä tanssikeikoillakin yleisö huutelee laulajille kaikenlaista esiintymisen aikana.
08.09.2005 17:39
Kyllä näin on juu.
08.09.2005 17:34
No, sanoppas nyt esimerkiksi ,että missä lauluissa Kansan ääni kuulostaa kimittävältä ja naismaiselta ?
08.09.2005 17:33
Olipa taas hyvin perusteltu mielipide tuokin. Paras ei voi olla surkimus.
08.09.2005 17:31
Juu, mutta miten minusta tuntuu ,että jos noin olisi sanonut joku muu, niin kyllä hänet täälä jo mollattaisiin moukaksi ja ylimieliseksi yms.
07.09.2005 17:09
Mä en mitään moralisoi, mutta en mä mitenkään ihannoikkaan alkoholistien elämäntapaa oli kyse sitten kenestä tahansa. jokainen kuitenkin tehköön mitä tahtoo. Se ei ole mun päänsärkyni.
Älkää siis nyt taas vetäkö pultteja tästäkin.
07.09.2005 16:58
Tapani Kansa on kyllä viimeinen artisti, jota tekopyhyydestä ja makeilusta voi syyttää. Tapsa on liiankin suorapuheinen. Vois ehkä välillä vähän miettiä mitä suustaan laukoo, kun monet ihmiset ovat niin herkkähipiäisiä ,että ottavat nokkiinsa milloin mistäkin.
Tapsalla on komee ääni ja hän on ihan tavallisen oloinen sälli, kun häneen tutustuu.
07.09.2005 16:54
No kerran olen haistatellut. Ei siitä nyt kannata enää vinkua. Eikä ne teikäläisenkään kirjoitukset aina niin asiallisia ole olleet, saatika sitten sen yhden Kari Tapio- fanin.
07.09.2005 16:41
Joo. Olen samaa mieltä , mutta en viitsi kommentoida enempää, kun en jaksa taas lukea sitä märinää, jonka joku/jotkut Kari Tapion fanit siitä alottaisivat.
06.09.2005 23:09
1.Tapani Kansa.
2. Se on vaan niin superhyvä laulaja ja esiintyjä.
3. En mä nyt tiedä onko varsinaisesti kukaan niin INHOTTAVA,mutta ehkä Paula Koivuniemi ja Kirka ovat lähinnä sitä.
4. Kirka ja Koivuniemen Paula ovat koppavan oloisia ja muutenkin olevinaan. Molemmat vaikuttavat varsin julkisuudenkipeiltä ja osaavat kyllä sen edessäpäin makeilun ja etenkin median edessä keikistelyn. Kummankaan lauluäänestä en tykkää yhtään.
5. Tähän en nyt osaa sen ihmeellisempiä kommentoida. Kirjoitan sitten jos tulee jotain mieleen.
06.09.2005 22:58
Olet oikeassa Saapas :)
06.09.2005 22:45
Eihän toki täälä muut huonosti käyttäydy, kuin minä. Teikäläinenkin on aina ihan asiapohjalla kommentoidessaan mua esim. pehmytpääksi yms. Minähän se olen, joka täälä kaikenaikaa on nimittelemässä ja mollaamassa toisia kirjoittajia heidän mielipiteidensä vuoksi.
06.09.2005 22:36
Aika vaikeeta on kyllä saada selvää jutuistanne. Josko voisitte käyttää vaikka tavuviivoja, niin ehkä sitten selkenisi juttunne mullekkin.
ps. Ettekä tekään mua pysty lannistamaan, vaikka miten mollaisitte.
06.09.2005 22:29
Et sä mitään ilmaislippua sinne saa, vaan OSTAT lipun sinne niinkuin muutkin.
06.09.2005 22:25
Eihän sen tarvitse pyytää anteeksi ( eikä varmasti osaakkaan). Sehän on sentään KARI TAPION FANI ja se on jotain se!!! HE saavat mollata täälä toiset kirjoittajat ( etenkin heidät jotka eivät pidä Kari Tapiosta)pataluhiksi, mutta niiltä itseltään olisi aina oltava pyytelemässä anteeksi, jos on yhdenkin poikkipuolisen sanan heidän idolistaan sanonut.
P..kele ja tollasten edessä pitäsi sitten muka kaikkien pokkuroida ja nöyristellä ja ylistää esim. jonkun Kari Tapion ihanuutta vastentahtoaankin.
Täälä mitään toisia kirjoittajia kuuluisi arvostella, vaan korkeintaan biisejä ja laulajia. He ovat esiintyjiä ja tottuneet kuulemaan kaikenlaisia arvosteluja ja mielipiteitä puolesta ja vastaan.Esim. mun mielipiteeni siitä että en tykkää jostakin ei varmastikkaan hetkauta heidän maailmaansa suuntaan eikä toiseen, mutta joidenkin elämä täälä näyttää niistä pahasti järkkyvän.
06.09.2005 22:22
Tuota mä just meinasin. Jokainen on itse vastuuussa tekemisistään ja sanomisistaan. Turha sotkea siihen ulkopuolisia.
Jos mä ajan ylinopeutta, niin eihän siitä voida Tapsaa syyttää. Tai jos mä pöllisin kaupasta banaanin( en kyllä oikeasti koskaan varastaisi mitään) niin ei myöskään siitä voi Tapsaa syyttää, kuten ei siis näistä mun jutuistakaan.
Mä olen ihan oikeesti pahoillani jos/kun mun juttuni ovat loukanneet joitakin. Mä innostun joskus vähän liikaa, enkä siinä samalla aina hoksaakkaan ,että joku saattaa pahoittaa mielensä jutuista, jotka mun mielestä ovat vaan mielipiteitä muiden joukossa. Ehkä mun tosiaan pitäis osata olla hienotunteisempi...tai kokonaan olla kirjoittelematta tänne.
06.09.2005 17:41
Sulla on Rita mennyt suhteellisuuden taju aika pahasti sekaisin jossainvaiheessa.
Eihän Tapani Kansalla ole MITÄÄN osaa eikä arpaa mun mielipiteiden ja kirjoitusten kanssa. Häntä on siis ihan turha ruveta inhomaan sen takia jos MÄ mollaan täälä teikäläisen suosikkilaulajaa. Nämä mun mielipiteeni ovat vaan ja ainoastaan mun mielipiteitä jaajatuksia ei kenenkään muun !
Tykkään myös mm.Tapio Rautavaarasta, Hectorista, Kai Hyttisestä,Anna Erikssonista, Janne Tulkista, Tomi Markkolasta ja Nihgtwishistä. Inhoatko nyt heitäkin, kun mä kirjoittelen täälä "törkeitä juttujani"?
Tosi naurettavaa sotkea ketään ihan syytöntä ja sivullista ihmistä siihen ,että jos mun jutut ei miellytä. Vaikka mä en olisikaan Tapani Kansa- fani ,niin siltikään mun suosikkeihini ei kuuluisi myöskään esim. Jari Sillanpää.
06.09.2005 16:54
Veikkaan,että Reijo Taipale, koska se on kolmikon ainoa MIES.
05.09.2005 23:41
Se on sitten hyvä ,että on teikäläisen kaltaisia valopäitä täälä mun vastakohtana.
Toivoa saa mitä vaan ,muttei läheskään kaikki toteudu. Kiva kuitenkin ,kun jaksat huolehtia.
05.09.2005 23:38
Voipi olla juu ,että ne tarkoittaakin sitä kylää ! Täytyy katsoa jos joku kerta siellä poikkeis niiden mieliks ;)
05.09.2005 23:35
169 / 198