Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis, siitä levystä.
08.08.2005 20:40
En tiiä vaan ,että kuka on Esko Rahkonen ??
08.08.2005 20:01
Parempi onkin, ettet kerro enempää enää nyt.
08.08.2005 20:00
No, noista jonkin näköisen vastuksen Tapsalle antaa ainoastaan Kari Tapio.
Taipaleen Reiska on ihan kiva ja symppis, mutta eihän se niin monipuolisia biisejä laula ollenkaan, kuin Tapsa.
Jari Sillanpää taas kimottavalla äänellään sopii laulamaan jotain Petteri Punakuonoja, mutta ei juuri muuta.
08.08.2005 19:58
Noin on nyt sieltä toisesta ääripäästä otettuja esimerkkejä taas. Ei Tapsa tuollasta varmaan tee, kuin aniharvoin. Ainakaan niillä monilla keikoilla joilla olen ollut ei se ole tuollaista tehnyt. Tuollaset negatiiviset jutut vedetään aina vaan esimerkeiks eikä puhuta mitään niistä keikoista ( joita on ehdoton valtaosa) , joilla se ei ole tolleen ärhennellyt.
08.08.2005 19:54
Joo, ei ole Tapsa mikään möhömaha nykyään. Muutama vuosi olikin riskimmässä kunnossa. Nyt on just hyvä.Ei mikään möhömaha, muttei mikään kusimatokaan.
Sitäpaitsi ei möhömaha hiihdä esim. 90 kilometrin hiihtokilpailua, kuten Tapsa oli alkukeväästä tehnyt.
Vaikken mä Karista erityisemmin tykkäänkään ,niin se mun on myönnettävä, että en mä sitä naismaiseksi voi sanoa. Onhan se silleen ihan miehekäs, mutta jotenkin vaan sellanen tekopyhän oloinen. Tapsa on suoraselkäisempi.
ps. Tapsa ei todellakaan määi tai rääky, vaan sillä on aivan mielettömän komee ääni.
08.08.2005 00:05
No, kieltämättä Tapsa ei niitä kaikkein mallikkaimmin käyttäytyviä tyyppejä aina ole( jos on huonolla tuulella ), mutta kyllä se osaa käyttäytyä hienostikkin.
Fanejaan kohtaan esim. käyttäytyy poikkeuksetta aina hyvin.
07.08.2005 23:54
VAU! Sinne mä menen !!!:D
07.08.2005 17:46
Kyllä Tapsa on paras ja monipuolisin.
05.08.2005 22:07
En minäkään aio. Vitivalkoiset housut miehillä ( oli miten treenattu kroppa tahansa) on ällöttävät.
Jotkut vaaleanharmaat tai beigen väriset sopii hyvin, mutta hohtavanvalkoiset....YÖÖÖK!!!
04.08.2005 16:11
No, enpä ole tullut käyneeksi. Ei ole pahemmin houkuttanut, kun TV:stä olen sen riekkumista joskus katsellut.
02.08.2005 20:39
Jaa no... ehkä se takki on hiukan reilu, mutta tyylikäs Tapsa on silti.
02.08.2005 20:33
Onnex mun ei nyt kuitenkaan tarvitte pitää Tapsaa aisoissa... Siitä olis ehkä vähän liian kova homma. Luulen mä ;)
02.08.2005 17:48
Nyt kuulit väärin. Mä en määkinyt yhtään. Aika outoa,että sä kuulet aina määkimistä jostain.
02.08.2005 17:41
Juu, mutta kiitos ei. Jos mä haluun kuulla vatsahaavaisen sonnin mylvintää, niin menen mielummin vaikka navettaan.
02.08.2005 17:35
Voi jummi, sua ja sun juttujas... Et sä paljoa tiedä, jos väität ettei esim. joskus 60-luvulla ollut kilpailua ja valinanvaraa artisteista.
Sen verran mä ainakin olen kirjoista ja lehdistä lukenut, ja juttuja kuullut, että Tapsan lisäksi niihin aikoihin nousi pinnalle suuri määrä muitakin artisteja, joista monet ovat nykypäivänäkin maamme parhaimistoa (kuten Tapsa). Okei, ehkä mitäänsanomattomat tangokuninkaalliset puuttuivat, mutta silloin laulajien laatu korvasikin määrän.
Mä en ole väittänytkään ,että Tapsalle automaattisesti, pitäisi antaa se Iskelmä-Finlandia palkinto. Mun mielestä vaan Tapsa ansaitsisi sen EHDOKKUUDEN edes.
Ei mun huumorintaju mihinkään ole hävinnyt. Se vaan huilaa nyt välillä.
02.08.2005 17:33
Kyllähän mä sen arvasin ,ettet ole Kansaa livenä nähnyt etkä kuullut. Aika kivasti kuitenkin olet tietävinäsi, että mitä se keikoilla laulaa ja kuinka esiintyy.
02.08.2005 17:04
Ja joku Sillanpää ei ole muka? Siinä on niin kaksnaamanen äijä ettei ole tosikaan. Tapsa ainakin sanoo suoraan mitä ajattelee ,eikä keimaile ja nuoleskele ja sillä konstin yritä kerätä sympatiapisteitä.
01.08.2005 23:27
Tottakai Tapsa laulaa keikoillaan myös niitä kestohittejään, koska ihmiset niitä aina toivoo häneltä.
Viimevuonna olin yhdellä Tapsan keikalla, jossa hän lauloi monenlaisia lauluja ( sellaisiakin, joita en ole hänen koskaan ennen kuullut laulavan ). Joku tuli pyytämään ,että Tapsa laulaisi R.A.K.A.S:n ja " Äidin pikkupojan " . Tapsa sanoi sille, että: " Mä olen niin paljon laulanut niitä omia renkutuksiani, että tänään en laula ensinmäistäkään ". No,tuo toivoja meni siitä vähän happaman näköiseksi ja niimpä Tapsa sitten kuitenkin lauloi nuo molemmat biisit...
Jos ei olisi laulanut, niin varmaan joku taas olisi märissyt, että onpa se sitten ylimielinen ja leso.
Tapani Kansalta on viimevuosina tullut uutta tuotantoa ja korkeatasoista sellaista. Esim. Argenttinalaiset tangot ovat upeita hänen laulamanaan, "Salaisuudessain"- levyllä on monia hienoja iskelmäbiisejä ja Tapsan Rautavaara-laulut ovat huippuhyviä.
Mitä muuten se Jari Sillanpää on tehnyt iskelmämusiikin edistämiseksi ? Yksi flopannut euroviisu esiintyminen ja se on siinä. Ei piruetien pyörähtely lavalla paljon mitään edistä...tai lokin perssulat selässä kekkulointi.
01.08.2005 23:20
Tapani Kansa :
http://www.gfoto.com/GetUserPic.asp?uid=A81C396803544177A8C08E550E2B424B&alid=74598&pid=1567423&size=3
01.08.2005 21:04
177 / 198