Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mun mielestä sekä Janne ,että Ellen onnistuivat juontohommissa hyvin.Heillä oli kivaa huumoria mukana ja ihan luontevan oloisia oli molemmat.
10.07.2005 15:12
ON! Taisi olla joskus 70-luvulla...En ole kylläkään itse nänytsitä elokuvaa. Anua siinä näytteli se lyhythiuksinen blondi nainen joka näyttelee mm.Kotikadussa( en mä muista sen naisen nimeä nyt ).
10.07.2005 15:04
Kerrankin me ollaan samaa mieltä jostain asiasta. Saska helmikallio oli hyvä,valinta. Hän vaikuttaa hillityltä ja fiksulta kaverilta.Lauluäänikin on ihan OK.Sopii ainakin tangoihin hyvin tuollaienn matala ääni.
Se Marko Lämsä oli tosi imelä ja teennäinen. Lauluäänikin oli mitäänsanomaton.
10.07.2005 14:19
Tiedätkö mitä ? Mä en tiedä ketään yhtä rasittavaa tyyppiä,kuin mitä sä olet, joten onnittelen sua siitä.
08.07.2005 15:41
Joo, vaikka en mikään Kari Tapion fani ole ,niin jos pitää valita, niin kuuntelen ja katselen Karia kymmenen kertaa mielummin ,kuin Jaria. Kari on kuitenkin sentään ihan miehekäs ja charmantti ja on sillä parempi äänikin, kuin Sillanpäällä.
Jari Sillanpää on vaan jotenkin etovan akkamainen. Sen puhetyyli, eleet, ilmeet, ääni, ulkonäkö, pukeutuminen... kaikki siinä on jotenkin niin kaukana karismaattisesta , charmikkaasta ja MIEHEKKÄÄSTÄ miehestä, kuin vaan olla voi. Mielistelyn ja keimailun mestari.
Nyt tuli vielä tämä kalsareissa laulaminen. Siis voi ällötysten ällötys !!! Voiko imelämpää ukkoa olla ? Siinä meni loppukin arvostus häntä kohtaan.
Olen 100% varma Tapsa Kansa, Kari Tapio tai esim. Rautavaara eivät alentuisi moisiin pellentemppuihin, mutta he ovatkin MIEHIÄ ja LAULAJIA.
08.07.2005 15:35
Souvarit on ihan OK. En ole heitä livenä nähnyt enkä kuullut, mutta varmasti on ihan ammattitaitoinen orkesteri.
07.07.2005 23:22
En ole vetänyt mitään herneitä, enkä mitään muutakaan nenään, mutta kylläpä helle on pahasti pehmittänyt sun pääsi. Huilutapa sitä vaikka kylmässä vedessä vänaikaa, niin ehkä se auttaa. Mun suosikkini EI määi!!!!
07.07.2005 23:11
Voi ÄLLÖ! etten paremmin sano ! Ei yhtään imelämpää "paria" voisi enää olla olemassa .
07.07.2005 17:15
Huono feikki. Etkö keksi muuta, kuin toiste nimimerkillä kirjoittamisen ?
Sitäpaitsi ttäälä kun vaaditaan perusteluja kaikkeen, niin perustele ,että miksi toivotat mulle huonoja viikonloppuja? Siksikö ,että mulla on mahdollisesti eri suosikkilaulaja kuin sulla ?
07.07.2005 17:12
Samoin sulle Naurusaurus :D
07.07.2005 17:09
Kyllä se " Hiljainen on laulu rakkauden" hyvin paljon siltä Yö:n biisiltä kuulostaa. Myönnä pois vaan.
Sorry, myönnetään, että mä mokasin siinä ,että se biisi josta tuossa ensin mainitsin taitaa ollakkin Syke-yhtyeen( Siinä lauletaan ,että : Noussut on kuu...).
Noita tollasia yhtyeitä on niin paljon ,että ne sekoittaa jo toisiinsa, kun kaikki kuulostavat ( ja näyttävät) samanlaisilta. En mä ainakaan heti tunnista, jos radiosta tulee joku oudompi biisi ,että onko se esim. Taikakuun, Sykkeen, Unelmavävyjen tms. kappale.
06.07.2005 00:06
Kyllä mä luulen ,että Tapsalla on muusikoissa myös kavereitakin.
Eikä pidä ottaa nokkiinsa kaikista sen sanomisista. Mä epäilen ettei se aina tarkoita sitä mitä sanoo.
05.07.2005 23:51
Taikakuu on kopsannut mm. sen yhden biisin jossa oli alunperin Junnu Vainion suom.sanat ( mm. Arja Havakka on sitä laulanut). Ne hoilaa sitä laulua eri sanoilla ,mutta sävel on ihan sama.
Ja korjatkaa jos olen väärässä, niin myös se "Hiljainen on laulu rakkauden"- niminen biisi on just Taikakuun. Se taas on ihan selvästi kopsattu Yö-yhtyeen laulusta "Rakkaus on lumivalkoinen " . Neljä tahtia saa pölliä, mutta siinä on pöllitty nelkytkaks.
05.07.2005 23:39
Tosi kivasti ne osaa plagioida toisten biisejä. Tusinabändi.
05.07.2005 22:55
Tollaset mielipiteet on yhtä tyhjän kanssa. Voit tunkea ne sinne mihin päivä ei paista.
05.07.2005 22:28
Tapsa ei ole mikään määkijä, vaan paras ja komeaäänisinmiesartisti, joka suomessa on.
05.07.2005 21:38
Kuules nyt Pistepistepiste...Jos mä olisin noin tyhmä, kuin sä mä jättäisin kommentoimatta asioihin joista en mitään tiedä.
04.07.2005 20:46
Oikein aurinkoista ja hauskaa kesää sullekkin Naurusaurus :)
Joo,ihaillan me Tapsaa ja annetaan motkottajien vaan motkottaa. Ei ne tiedä hyvästä mitään.
04.07.2005 20:11
KIVA KUULLA ! :D
Tapsa osaa ottaa yleisönsä :)
04.07.2005 18:28
Asiallisen kritiikin mä hyväksyn kyllä. Esim. jotkut muusikot ovat kritisoineet Tapsaa siitä ,että se ei ole aina niitä kaikkein helpoinpia säestettäviä artisteja. Mä tiedän ,että se on ihan totta.
30.06.2005 00:38
183 / 198