Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä mä pidän Janne Tulkista enemmän. Se on jotenkin paljon aidompi , kuin Jari Sillanpää. Jannen äänikin on pehmeämpi ja miehekkäämpi.
29.04.2005 18:54
Tosi upeeta ,että Tapsa esiintyy tuolla! Saavat naapurimaan ihmisetkin nähdä ja kuulla oikein livenä suomalaista kultakurkkua. Varmasti Tapsan charmi puree sielläkin.
Olisi upeeta mennä tuonne paikanpäälle itsekkin, vaan taitaa olla aika kallis matka.
29.04.2005 17:57
No ,eihän tässä mitään syytä kimppuun ole käydä.Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä. Enkä mä ainakaan voi kauheesti tässä nyt alkaa vastaankaan väittämään , koska en ole Tapsaa koskaan säestänyt , niin en voi tietää ,että millainen se on työtoverina. Muusikot tietää siitä sitten taas varmasti paljon paremmin.
Olenhan mä sen huomannut , mistä muusikot täälä ovat maininneetkin , että Tapsa soveltaa usein äkkiarvaamatta niitä omia ennaltasopimattomia biisejä ja ideoitaan ja se taas aiheuttaa joskus sekaannusta ja hämmennystä bändissä.
Mä olen ollut monet , monet kerrat Tapsan keikoilla ja yleisöä kohtaan se on aina ollut hyvin huomaavainen ja ystävällinen.( monasti olen jutellutkin Tapsan kanssa ja aina se on ollut TOSI mukava ). Sääli sitten vaan , että sen täytyy sillee sille bändilleen aina välillä ärhennellä...Joskus aika asiattomastikkin.
Vaikka kyllähän Tapsa bändilleen tunnustustakin antaa. Aina välillä se pyytää yleisöltä ihan erikseen soittajalle/bändille ylimääräisiä abloodeitakin.
29.04.2005 17:49
Turhaan kiittelet mitään. Mä kommentoin jos mua huvittaa. Siihen ei teikäläisen vinkumiset auta.
28.04.2005 00:46
Kyllä joku ainakin kertoi ,että Topi Sorsakoski oli jollain keikalla tässä viime- tai edelliskesänä ollut aikalailla kamina mustana. Ei edes tiennyt ,että missä paikkakunnalla esiintyi.
28.04.2005 00:43
Sävelradio on parempi! Sieltä tulee miljoona kertaa monipuolisempaa ja parempaa musiikkia, kuin Iskelmältä ( ja mikä parasta joka kolmas biisi ei ole Mattilan siskosten ). Eikä Sävelradion juontajatkaan ole yhtään ärsyttäviä, toisin ,kuin Iskelmän.
28.04.2005 00:30
Jari Sillanpää on mun mielestä tosi imelä ja naismainen. En tykkää yhtään !
27.04.2005 21:07
Kai mä saan näihin juttuihin vastata siinä missä muutkin? Jos en saa niin kirjoittakaa siihen jutun loppuun sitten ,että Justiinax, ei saa vastata.
27.04.2005 20:59
Mulla on useita mukavia kokemuksia. Vaikea nimetä niistä se mukavin.
26.04.2005 23:45
A) Joidenkin imagoon kuuluu esintyä kännissä ( esim. Topi Sorsakski). ei sitä pitäisi hyväksyä, mutta joidenkin kohdalal se vaan hyväksytään.
B)Jos ei ole aina nuoleskelemassa joka suuntaan, niin helposti luullaan lesoksi.
26.04.2005 23:25
Voishan tuota säveltääkkin ja ainakin sanoittaa. Kyllä mä luulen paremman biisin saavani aikaiseksi ,kuin jotain perkuleen kolmen minuutin hokemista tyyliin : " Mikä sun nimi on poika salaperäinen..."
Mä olen sitä mieltä ,että suurinosa iskelmäbiiseistä on nykyään ihan liirumlaarumia.
26.04.2005 23:18
Se on ihan yhdentekevää artistien poliittinen kanta. Kuten myös esim. se että kuuluuko joku artisti kirkkoon vai ei.
26.04.2005 23:14
Kauheeta pullamössöö ! Kaikki ne kuulostaa ihan samanlaisilta. Pahimpina esimerkkinä Anne Mattilan/Anneli Mattilan biisit. Ei mitään sanomaa niissä sanoissakaan. Mä kyllä ihmetelen ihan oikeesti ,että kuka tuollaisia lauluja vielä joskus 30-vuoden päästäkin kuuntelee ?
26.04.2005 21:17
Ite oot taas kännissä, niinkuin idolisikin harva se päivä !
26.04.2005 21:05
Tapsaa ei unohda kukaan. Suomen paras artisti !
Sillä vaan on muitakin motiiveja laulaa ,kuin raha.
26.04.2005 20:31
Ja taas teikäläistä näemmä naurattaa... Tiedätkö muuten ,että sellanenkin sanonta on ,että se parhaiten nauraa, jolla on kovimmat lääkkeet ?
26.04.2005 20:30
Mulla on mp3-soitin. Sitä kuuntelen aina lenkillä.
26.04.2005 20:27
Ite oot paviaani, ja oikein punaperse sellainen !
Tapsan keikoilla käy porukkaa ihan hyvin, mutta sinähän et sitä tiedä, koska et koskan käy Tapsan keikoilla.
Tapsa on herkkä. Kyllä sen tietää jokainen, joka vähänkin Tapsan tuntee.
26.04.2005 19:48
Jaa... Ei se mun mielestä ihan noin hauskaa ollut. Mä luulen kyllä ,että mä tunnen Tapsan vähän paremmin ,kuin sä.
25.04.2005 21:36
Sinä se olet sitten aina yhtä ystävällinen mulle. Onko sulla uhmaikä vai mikä sua vaivaa ?
25.04.2005 21:34
189 / 198