Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Upeen näköstä tuolla Tapsan kotona on. Hienoja kattokruunuja ja valaisimia ( vessassa/kylpyhuoneessa kattokruunu on kyllä vähän liioittelua). Ei varmaan ole mitään rihkamavalaisimia ne. Eikä matot oo miltään Ikean tai Anttilan halppis-mattoja. Komeita taulujakin on seinillä. Ruokasali on tosi ihana, kun sieltä pääsee kuistillekkin. Mun mielestä tuo sisutus ei kerro mitään tyylitajuttomuudesta, vaan taiteellisesta silmästä ja romanttisuudesta. Kauniita vanhoja koristeellisia huonekaluja. Ei oo mitään ihme " moderneja" häksätyksiä.
Ja mitä puutarhaan tulee vehreät puutarhat on lumoavia. On vain positiivista ,että puutarhassa on paljon kasveja : puita, perennamaita, kukkaistutuksia, pensaita... . Mun mieleeni ei ainakaan yhtään ole mitään karut ja ankeat puutarhat.
10.09.2011 17:45
Höh ! Eipä tossakaan " Fiksuliinin" kirjoituksessa juurikaan mitään järjen hiventä ole. Tommosta muka hauskaa kettuilua osaa kyllä kuka vaan sepostaa.
04.09.2011 18:57
No, siis en mäkään nyt mitenkään riemuissani noista Tapsan ylinonopeus hurjasteluista ole vaikka Tapsan fani muutoin olenkin henkeen ja vereen. Kyllä sais noudattaa nopeusrajoituksia hänkin ( No nyt ei onneksi ainakaan lehdissä ole tänä kesänä ollut että Tapsa olis ylinopeutta kaahannut Niin no, eihän ne tietysti aina lehdistön tietoon tule, eikä kellään niin huonoa tsäkää voi olla ,että aina kiinni jäis poliisien haaviin kaahaamisesta, mutta mä uskon ja toivon ,että Tapsa olis ihan oikeesti oppinut ajamaan maltillisemmin. )
Se on tietty paha jos aiheuttaa sivullisille jotain hengenvaaraa kaahauksella, mutta kun Tapsa käsittääkseni useimmiten on kaahaillut niihin aikoihin jolloin ei muuta liikennettä niin kovasti ole- Esim. myöhään yöllä keikalta kotiin, niin eniten mä pelkään sitä ,että Tapsa riskeeraa oman terveytensä ja henkensä kaahamisillaan. Johonkin hirveenkin kun kovassa nopeudessa törmää niin... HUH ! Ajatuskin kammottaa.
Mä näin kerran niin karmeeta painajaisunta, että isä tuli sanomaan ,että Tapsa on kuollut liikenneonnettomuudessa. Voitte arvata miten helpottunut olin kun heräsin ja se olikin vaan unta, mutta kyllä sydän hakkas herättyäkin vielä ihan hirmuisesti.
Tapsa on mun perheenjäsenten jälkeen ( äidin, isän ja kahden veljen ) tosi tärkeä ihminen mulle. Mä kyllä rinnastaisin hänet hyvään ystävään. Sellaiseen jonka tapaamista aina odottaa ja toivoo .
04.09.2011 18:52
Siis toi äijä on jollain keikalla muutaman minuutin tavannut Tapsan kanssa ja tuossa sitten tekee luonneanalyysiä hänestä ihan kuin olisi hyväkin tuttu.
Onhan Tapsa omapäinen ja särmikäs en sitä kiellä, mutta esim. se mitä mä olen Tapsaa tavannut niin on enimmäkseen jäänyt kiva ja mukava vaikutelma hänestä.
03.09.2011 11:06
Huomaa kyllä että et oo kuullu livenä kun Tapsa laulaa tangoja. Ei ne oo mitään kylmää ja kalseaa kailotusta, vaan lämpöä ja syvyyttä äänessä kyllä on. Tapsa pystyy laulamaan pehmeästi tai päinvastoin ns. kovalla äänellä tarpeen mukaan. Hyvä laulaja osaa käyttää ääntään vaihtelevasti, eikä jollota samallalailla biisiä alusta loppuun .
03.09.2011 10:59
Makuja on monia, mutta ite en kyllä noille Matti Salmisen tangoille lämmennyt alkuunkaan kun niitä kerran levyltä kuuntelin. Ei auta vaikka ääni ois hyväkin, jos/kun tulkinnoista puuttuu tangoihin kuuluva intohimoinen tunne.
02.09.2011 18:09
Olipas aika huvittava video. Salmisen käsiliikkeet oli niin suurieleisiä , että eipä tosta tiennyt että kumpi niistä on kapellimestari hän vai se toinen äijä joka siinä huitoi.
Ite laulaminen nyt oli semmosta mörinää, että enpä montaakaan laulua jaksais tommosta jossain konsertissa kuunnella.
02.09.2011 18:03
Mä EN ole "tanemannesärkynyt sydän" ! En edes tiedä mikä on hurstipaita.
31.08.2011 16:26
Piapoposki jonka mielipiteet on mitäänsanomatonta mössöä.
Enkä elä minkäänlaisessa deekuyhteisössä ettäs tiedät sen. Oon tänävuonna vain pari kertaa juonut alkoholia ( Vappuna ja juhannuksena lasin kuohuviiniä) .
31.08.2011 16:23
No joo.. kyllä kai se noinkin on mut ... noh jääköön nyt sanomatta kun siitä nousis kummiskin taas älymöly.
31.08.2011 16:19
Pitihän piapoposki Annunkin taas päätään tulla paukuttamaan. Tapsa on kaukana papparaisesta ja päihitti mennentullen sen sun etovan Mikko Mäkeläises taas tuossakin ohjelmassa. Mäkeläinen ei edes osannut mitään muita biisejä kun sen oman kamean rallinsa ja sen se lauloi niin että räkä suusta lensi, mutta onneks sen kohdan voi taltioinnista kelata yli.
30.08.2011 14:15
Hohhoijaa! Ja kuka tuonkin jutun uskoo saa aika pönttöpää olla.
Suomessa on varmaan aika tavattoman paljon lauluopettajia, miten kukaan voi just osata soittaa niille kahdelle lauluopettajalle jos/kun et kerran maininnut heidän nimiään edes. Ja vaikka olisitkin maininnut, niin ei kukaan Tapsan fani heille mitään häirikköpuheluja olisi ruvennut soittelemaan syystä että Tapsa ei ole heidän mieleen.
Jotain järkeä noihin väitteisiin .
30.08.2011 14:09
Mä aion katsella tuon uusintana, vaikka mulla on se kyllä taltioitunakin ja oon sen pari kertaa katsonut. Tapsa on hyvä siinä ! Parasta koko jaksossa.
Mä olen aina tykännyt ,että se Sami Hintsanen sopii tosi mainiosti juontamaan tuota ohjelmaa, mutta tuon rattijuoppouden takia kieltämättä meni vähän maku siihen. Mun mielestä kännissä ajaminen on kyllä vielä tuomittavampaa kuin ylinopeus.
28.08.2011 21:02
Ei Matti Nykänenkään pärjännyt koulussa, mutta ammatissaan eli mäkihyppääjänä oli silti loistava. Niin Tapsakin on omassa ammatissan laulajana loistava.
Tapsan järjenjuoksussa ei mitään vikaa ole , joten kyllä hän olis pärjännyt koulussa jos hällä olisi ollut yhtään tippaa kiinnostusta opiskelua kohtaan.
28.08.2011 20:59
Niin varmaan... onhan se ihan ÄIJÄMÄISTÄ esiintyä kännissä keikalla. Ja sitäpaitsi Tapsalla on pikkurillissäänkin enemmän karismaa, kuin Pate Mustajärvessä.
Ja on kyllä Pate yleisölle töykeesti asiattomuuksia töksäytellyt.
17.08.2011 11:05
Turhanpäiväistä panettelua ja maustamaalaamista. Tapsa on suoraselkäinen mies, joka kyllä monasti on ottanut vastuun sanoistasan ja teoistaan. tapsan olen monasti keikoilla tavannut eikä ole olleskaan luotaantyöntävän eikä vastenmielisen oloienen, vaan hyvin symppis , ystävällinen ja huomaavainen on ollut. Tapsalal on lämminsävyinen ääni, jossa tunnetta ja herkkyyttäkin on riittämiin.
10.08.2011 20:51
Lisää tangoja Tapsalta ! On loistava tangojen tulkitsijanakin !
10.08.2011 20:40
Sinun "Jartsuliineilläsi" ja "Miksuliineilläsi" ei ole mitään tekemistä Tapsan kanssa. Mitälie poikafrendejäsi....
10.08.2011 20:32
kusipää Liinilälle tiedoksi, että kysyin kyllä PAIKALLAOLLEIDEN kommenttia keikalta en teikäläisen tyhjänpäiväistä itse keksittyä sepostusta
10.08.2011 20:29
Muistan ton jutun ja siinä oli Tapsaakin haastateltu ja Tapsa sanoi, että hällä oli kyllä nuotit mukana siellä, mutta kun siellä ei ollut kun yksi kattoikkuna mistä tuli valoa sisään, niin ei siellä pimeässä olisi pirukaan nähnyt lukea riviäkään.
Tietty oli vähän tyhmää mennä Jouni Someroa siinä tilanteessa moittimaan.
06.08.2011 18:59
19 / 198