Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hohhoijaa sentään.... Suosittelisin että kirjoittelet tänne seuraavan kerran selvinpäin.
11.04.2015 00:14
Mitä ite olet vetänyt ,kun kirjoittelet tänne keskellä yötä ?
11.04.2015 00:08
Ja sinähän sen tiedät mitä kukin elämässään tekee. Jospa keskittyisit elämään vaan sitä tylsää tasapaksua elämääsi ja annat muiden elää omaa elämäänsä.
11.04.2015 00:05
Voisitko tehdä palveluksen ja työntää sen näppiksen ahteriisi, niin ei tarvitsis lukea noita sun aivopieruja.
11.04.2015 00:03
Niimpä. Tommonen ala-arvoinen törkykirjoittelu ei ole hauskaa. Vaan tarkotus lieneekin vaan ärsyttää Tapsan faneja. Täytyis vaan jättää tommoset mauttomuudet omaan arvoonsa, mutta harmittaa moinen soopa.
11.04.2015 00:00
HAH! Turha vetää Tapsaa mukaan ällöihin gay-perverssioihisi. Sitäpaitsi Tapsalla on kaunis koti ( ei oo mikään kitschuvila), mutta sähän olet vaan kateellineen siitä(KIN).
24.03.2015 17:45
Mulla on yksi kissa 11v. ja pari gerbiiliä 3v.
07.02.2015 19:16
HÖH ja PÖH! Kyllä Tapsa sen pojan oikea isä on. Tietäähän sen jo siitä ,että siinä pojassa on tosi paljon Tapsan näköä. Tapsa ja Tuulikki eivät olleet naimisissa. Yleensä lapsi saa äitinsä sukunimen jos lapsen isä ja äiti eivät ole naimisissa.
09.01.2015 19:28
On se helkkarin hienoa ,että sä kymmenien / satojen kilometrien päästäkin haistat Tapsan hengityksen ,esillä totuus on se että sähän et ole lähempänä Tapsaa ikänä ollut, mutta leukojas kyllä louskutat ja arvostelet kaikkitietävään tyyliisi.
Tapsa on upee ! Kirjotit, että Tapsa on lahjomattomuuden perikuva. Niinpä. Tapsa ei ole lahjottavissa, eikä ole tarviskaan , sillä Tapsalla on lahjoja ihan omastatakaa, mutta sä sensijaan olet lahjattomuuden perikuva.
04.01.2015 00:21
No ei varmaan ole Tapsa mikään transsu ! Ja mikäs olet minimunista puhumaan kun et varmaan ole Tapsan vehkeitä nähnyt. Teikäläisellä nyt koko ajan tuntuu olevan tollasia likasia mietteitä joka jutusta. Eipä Tapsakaan sitä mikkiä varmaan minään semmosena ajattele , kuin sä.
ps. Eipä toi niin suuri valtakunnnan salaisuus ole ,että Tauno Palo on Esko Salmisen isä. Kyllä mä sen olen sen kans tiennyt jo pitkään ja onhan niissä samaa näköäkin.
28.12.2014 17:55
Tai siis Tapsan nimipäivä oli jo perjantaina, eli 26.12
28.12.2014 17:46
Kiitos kysymästä.Eipä ole tullut kinkkua pahemmin syötyä. Tapsan joululevyä olen kuunnellut kyllä ahkeraan. Eilen oli Tapsan nimipäivä :) Harvalla sitä on ihan omaa nimikkopäivää
28.12.2014 17:45
En ymmärrä minäkään, mut eipä tänne kirjoitettuja juttuja kannata niin tosissaan ottaakkaan. Jotkut on semmosia ,että ne ei syystä tai toisesta tykkää Tapsasta ja sitten ne kehittelee siitä kaikenmaailman sepostuksiaan, joilla ei oikeesti ole mitään todellisuuspohjaa.
28.12.2014 13:38
Tapsa antaa ainakin keikallaan jokaiselle tienaamallensa eurolle täyden vastineen. On laatua ja tasokkuutta keikoissa ja konserteissa . Ei oo ylipalkattu, vaan joka euron arvoinen ja paljon enemmänkin. NIH!
Mikko Mäkeläinen on kyllä täysin ylipalkattu kiltti-pelle. Vois tienata kyllä vieläkin enemmän Siperian aroilla myskihärkien kaitsijana. Siihen sillä on ainakin ääneensä puolesta kaikki taidot ja edellytykset.
05.11.2014 00:08
Sulta ei sitten saa asiallista kommenttia vaikka pillillä imis. Mielen pahoittamisen osaat kyllä. Sä voit tehdä niistä Tenoistas vaikka turbaanin päähäs, jos ne vaikka imis suurimmat kuset päästäs pois.
02.11.2014 22:44
Sun kaltanen hapannaama nyt ei naura millekkään muulle kuin omille typerille ja ala-arvosille kaksmielisyyksilleen ja silmät sulla pyörii päässä kuin idiootilla kokoajan. Ja mitä enemmän sun tenas on täynnä jöötiä sitä vinhempaa nsun silmäs pyörii. Sitäpaitsi ei kukaan oo pakottanut lukemaan näitä juttuja. Ollos hyvä vaan ja painu lukeen semmosesta artistista kirjoituksia josta tykkäät, niin ei tartte täällä olla toisten iloa pilaamassa.
Olin tuolla Tapsan konsertissa ja se oli kyllä aivan jummetun upee ! Monta päivää on mennyt hymyhuulilla kun on ollu niin hyvä mieli konsertin ansiosta.
02.11.2014 20:59
Mä voin kertoo , etten tule kirjoittamaan riviäkään tänne tuosta konsertista ihan vaan sun kiusaks. Niin ,että voit keskittyä ihan vaan omien idioottiviestiesi lukemiseen ja niille nauramiseen. Masokisti kun kerran olet.
22.10.2014 23:40
Pera on hetero niinkuin Tapsakin. Harmittaa tollaset asiattomat vihjailut. Tapsa ja Pera on kavereita ja olleet varmaan joskus saunassakin yhdessä, mut ei se niistä homppeleita tee.
19.10.2014 10:39
Mä en tosta tanssii tähtien kanssa- ohjelmasta tykkää ja olen toivonut ettei Tapsa siihen huuhaa-kisaan osallistui, mutta nyt melkein toivon, että osallistuisi siihen, koska tykkäisin nähdä sen miten teillä etukäteen morkkaajlla naama venähtäis kuin purukumi, kun Tapsa tanssaiskin sielä mallikkaasti.
"Vain elämää" ohjelmassa Tapsa olisi huippu ! Ei parempaa ja sopivampaa laulajaa siihen ohjelmaan olis. Tapsa osaa luoda tutuista lauluista uudenlaisia tulkintoja ja näkemyksiä. Ei ole mitään mielikuvituksetonta vanhan toistoo , niinkuin esim. jollain Paula Koivuniemellä. Tapsa osaa muuttaa myös tyyliään ja laulaa eri tavalla. Ei ole kokoajan samanlaista jurnutusta kaikki biisit , niinkuin vaikka Jenni Vartiaisella.
Ja kyllä Tapsasta on ryhmätyöskentelyynkin. Pari vuotta sitten just kiersi muutamaan muun artistin kanssa menestyksekkäällä Finnhits- kiertueella ympäri maan.
19.10.2014 10:36
Sulla on joku sairas pakkomielle siitä että olisin forssalainen. Elä siinä uskossa vaan jatkosakin ja kehuskele itse omia viestejäsi . Kyllä huomaa jutuistas ettei sulla hissi kulje ihan sinne ylös asti. Säälittävä paskan länkyttäjä.
19.10.2014 10:23
3 / 198