Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No ei ne ylinopeudet tietenkään huhupuhetta ole, koska poliisi on ne vahvistanut, mut ihmettelen kyllä mistä lehdistö niistä ylinopeuksista aina saakin tietää ? Poliisi tekis kyllä fiksusti, kun olis ilmotittelematta sellasista asioista julkisuuteen.
26.06.2010 00:29
No, olis ne laulajat voineet siellä oopperaesityksessäkin siten kans sanoa heti suoraan ja kieltää jos ne Tapsan kommentit niitä niin hirmusesti häiritsi , eikä sitten vasta lehtien sivuilla jälkikäteen sitä itkeä ja valittaa.
26.06.2010 00:23
En mä mitään varmaksi luvannut. Kiivastuksissani/kiukustuksissani tuli uhottua, mut kyllä mä tänne meinaan kirjoitella, eli älä luule , että täältä häipyisin vapaaehtoisesti ainaskaan.
ps. Turha sun nimitellä täällä kaikkia Tapsan faneja, vaikka mua nimittelisitkin.
25.06.2010 09:29
Noin sanoo hän, joka kummiskin uskoo kaikenmaailman huhupuheet( erityisesti negatiiviset sellaiset ) Tapsasta ja hänen tekemisistään ja sanomisistaan.
24.06.2010 22:47
Mulla on oikeus kirjoittaa tänne jos/kun katon sen aiheelliseksi. NIH! Ja varmaan juu Simo Frangenin "huumori' uppoaa sun kaltaisiin ääliöihin.
24.06.2010 22:44
Mut Simo Frangen höpöttää itse aina ihan sekavia. Sen tyypin jutuista ota kukaan mitään selvää. Siinä on kyllä vakka kantensa valinnut. Vaimonsa Rosa Meriläisen höpötykset kun on yhtä sekavia.
24.06.2010 21:06
Jos bändi ei soita kuten on sovittu ja treenattu, niin kyl siihen saa ja pitääkin artistin puuttua. Ehkä olis tietysti parempi , että siitä huomauttais ja antais palautetta vasta takahuoneessa, mut toisaalta se on silloin vähän myöhäistä kun se tilanne on jo ohi.
30.05.2010 11:33
Erikoistehosteita yms. Saksan esityksessä ei kylläkään käytetty ja siitä plussaa, mut mun mielestä se Saksan biisi vaan on niin mitäänsanomaton. Laulukin kuulostaa melkein enemmän puheelta .
Espanjan esitys ja biisi sen sijaan on tosi valloittava :
http://www.youtube.com/watch?v=M-lLXBiZx4M
30.05.2010 11:25
On ihan nätti laulu kyllä ja tuolla Juhani Markkolalla on hieno ääni. Harmi ,että Youtubessa ei ole sitä hänen laulamaansa " Äitini pienoinen"- laulua ( en muista mikä sen biisin oikea nimi on). Se on nimittäin kans tosi hieno kipale.
30.05.2010 09:23
Enpä mä ainaskaan mitään jännää. Mitä muka tarttis jännätä ? Luotan tapsaan , sillä hän on huippuammattilainen ja tekee työnsä sen mukaisesti , eli viimisenpäälle hyvin. Nih ! Oon ollut Tapsan kirkkokonserteissa kolmasti jo tänä keväänä ja rentouttavia ja nautittavia kokemuksia ne ovat olleet.
26.05.2010 00:26
No eipä sitä aina tartte niin henkeviä pohdiskella, vaan voi sitä joskus vähän kevyemminkin ottaa, mut kuitenkin Tapsasta löytyy se syvällinen ja herkkä puoli yhtälailla kuin vaikkapa se humoristinenkin.
Oon ollut useammissa Tapsan kirkkokonserteissa ja hyvin ne biisit on kirkossa sopinut laulettavaksi mitä ohjelmistossa on ollut. Ei Tapsa oo mitään sopimatonta laulanut.
22.05.2010 23:16
Mua ei ota Karin "menestys" pannuun tippaakaan. Kyllähän Matti Nykäselläkin kannattajia riittää pilvinpimein vaikka surkea laulaja onkin.
Ja mistä lähtien kengät ovat kertoneet ihmisen luonteesta ja mukavuudesta jotain ? Reinoja käyttää laiskanpulskeat tohvelisankari-sohvaperunat.
17.05.2010 19:56
Entistä enmmän vaan mieli halajaisi tuonen patikoimaan. Voi hitsit sentään.... Kukahan mut kuskaisi tuonne Soiniin ? Seuravana päivänä olisi kirsikkana kakun päällä vielä Tapsan konserttikin Soinin naapurikunnassa joten se kruunaisi tuon viikonlopun.
(Wanhanrouwan pitäisi mennä tuonne patikoimaan ( kun kerran kehuu sitä patikointia harrastavansa ja oppisi samalla tuntemaan Tapsaakin vähän paremmin ,ettei tarvitsisi ihan kaikkea sontaa kirjoittaa.)
17.05.2010 19:19
Kari Tapion nimellä nyt ei ainakaan voi tälläisiä tapahtumia järjestää, kas kun se ukkeli makaa vaan sohvalla Reino-tossut jalassa.
15.05.2010 16:44
Vaikuttaa hauskalta tapahtumalta ! :D Menisin itekkin mielelläni patikoimaan tonne Tapsan johdolla, mut matkaa Soiniin on täältä n. 300 kilometriä, joten täytyy jättää se väliin.
13.05.2010 12:03
Iästänne riippumatta( siis Tapsan mollaajien ) teidän juttunne ja käytöksenne täällä vasta lapsellista ja naurettavaa onkin .
Tässä(kin) keskustelussa Tapsaa mollataan kusipääksi ja ylimieliseksi ja muutenkin te Tapsan mollaajat olette aina tuomassa esiin inhoanne ja ärsytystänne Tapsaa kohtaan, mutta jos mä toimin samoin Kari Tapion kohdalla niin teikäläisille se tuntuu olevan joku pyhäinhäväistys. Touhuatte siitä , pidän Tapsaa jonain Jumalana, vaikka itse saatte täydellisen hepulin kun teidän Jumaloimaanne Kari Tapiota vähänkin arvostellaan.
Eli Tapsaa saa avoimesti inhota ja tuoda sen julki ,mutta Kari tapiota ei. Tälläisen johtopäätöksen teidän jutuistanne voi tehdä.
Minä en laulajan ikää ja syntymävuotta kuuntele. Senpä takia artistin ikä on mulle täysin sivuseikka musiikillisen osaamisen ja ammattitaidon rinnalla. Tapsa on vetreä, verevä ja upea laulaja, esiintyjä ja tulkitsija, mutta Kari Tapio se on kehäraakki jos kuka. Sen ukkelin laulaminen ja esiintyminen kun näyttää ja kuulostaa niin vaivaselta ja väsyneeltä, että melkein sääliksi käy.Uusin levykin on täysin turha vain rahastusmielessä tehty tuotos, kun mitään uutta ei ole keksitty, vaan kaikki ne biisit on uudelleen lämmitettyä sontaa. Eipä liiallisesta musiikillisesta/taiteellisesta kunnianhimosta voi Karia ainakaan syyttää.
08.05.2010 21:57
Et sä Annu toiseks jää mitä siihen mollaamisen taitoon tulee. Jatkuvastihan Tapsa on sun hampaissas. (Ja mee nyt ihmeessä jo lääkäriin kun yhtämittaa oksentelet ympäriinsä.)
Ja kyllä sitä kai rukoilee yks jos toinenkin, mutta vaan säälittävä irtopisteitä keräilevä tyrkky selittää siitä suu vaahdossa lehtien sivuilla. NIH!
08.05.2010 10:29
Tasapaksua jurnutusta. Sama kaava levystä toiseen.
07.05.2010 23:34
Parempi sekin kun semmonen yks lässynlässy, tekopyhä nuoleskelija, joka joka halvatun kerta kun uusi levy julkaistaan on lehdessä Jeesustelemassa ties mitä. Tälläkertaa piti ihan lehdessä kaikelle kansalle kertoa ruikoilevansa joka ilta. Tuo nimeltä mainoitsematon artisti totta totisesti osaa sen mediapelin ja imelän kosiskelun, niin että sokerivesi vaan suupielestä valuu.
07.05.2010 23:24
No voipi olla, että niin tekisin, mutta siinäs huomaat miten huomaavainen Tapsa osaa olla.
03.05.2010 00:15
36 / 198