Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaan täysin empatiakyvytön ja tunnekylmä ihminen voi kirjoittaa tommosta.
16.02.2010 18:34
Ja tässä lisää hienoa kuunneltavaa. Mun mielestä Tapsan paras tähänmennessä laulama iskelmäbiisi :
http://www.tapanikansa.fi/mp3/Rakkautta_on_rauhaa_ei/01_En_Ole_Se_Mies.mp3
Vähän erityylinen biisi tässä. Tää on treeneistä nauhoitettu, joten äänityksen laatu ei oo mitään huippua, mut kyllä sen kuulee , että mikään samee ääni ei ole kyseessä.
http://www.tapanikansa.fi/wp-content/uploads/2009/04/tapani.mp3
16.02.2010 17:51
Kimee, kova, huutava just joo... putsaa vaikut korvistas !
Esim. tämäkin Tapsan laulu on kaikkee muuta kuin kimeetä huutamista.
Ei paljon herkemmin ja tunteikkaammmin vois laulaa . Ja sitä vois kuunnella vaikka viikon syömättä.
http://www.tapanikansa.fi/mp3/Rakkautta_on_rauhaa_ei/05_Yossa_Toukokuun.mp3
16.02.2010 17:28
Joo, täytyy toivoa ,että se levy tulis myyntiin Suomessakin. Innolla odotan sen levyn julkaisua ,että pääsis niitä Tapsan tulkintoja kuulemaan ja noita konsertteja kanssa ! :)
16.02.2010 17:12
Joo ei tota kestänyt kuunnella kun kymmenen sekuntia ja sitten jo riitti. Kuvitella että tollasta pitäis kuunnella vaikka 1,5 tuntia jossain konsertissa!!! :o
Matti Salminen on varmaan parhaita bassoja kautta aikain, mutta ei vaan noiden bassojen ääni ja tollanen laulutyyli todellakaan ole mun makuuni. Ihan kun sillä olis kurkussa jotain jota se yrittäis saada pois tollasella ihmeellisellä YÖÖÖ ja ÖYYYY äänillä
16.02.2010 17:03
Ei oo paras. Juha-Matin versio on paras, sitten Frederikin ja kolmantena vasta Karin.
13.02.2010 16:41
Sun päässääs taitaa olla pullataikinaa aivojen sijaan.
13.02.2010 16:39
Jos mä olisin ollut Tapsa mä olisin kantanut sen lavalla makaavan juoppolallin niska-perse- otteella baaritiskille päälle makaamaan. Olis voinut laivan henkilökuntakin saada jo vähän liikettä niveliinsä, .
13.02.2010 15:19
En mä nyt tiedä josse mua niin harmittaa tai v...tuttaakaan mut kyllä sunkin hymys vielä hyytyy. Nih!
13.02.2010 12:26
No en oo ollut enkä ihan heti meinaa mennäkkään. Ainaskaan tommoselle Mikko Mäkeläisen laivakeikalle mua ei sais. Olis kaksinkertaista kidutusta siellä, kun joutuis kuunteleen kännisten örvellystä ja sitten vielä Mikon mörinää.
Sitäpaitsi täällä on jotkut Tapsaakin mollanneet ilman ,että ovat koskaan hänen keikallaan olleet. NIH! Eli kyllä mäkin sitten osaan ja saan pelkän mielikuvan perusteella arvostella.
13.02.2010 12:24
No sinne se Mäkeläinen oikein mainiosti sopiikin örisemään ja mylvimään känniääliöiden joukkoon , epäsiistine vaatteineen . Meininki on kuin takahikiän karaokebaarissa.
Nimimerkillä :Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa......
12.02.2010 23:01
Joo niin on, mut sä et taida tietääkkään miten paljon Tapsa inhoaa tai suorastaan vihaa humalaisia, etenkin sellasia humalaisia jotka ovat siinä kunnossa ,että häiritsevät esiintymistä ja muuta yleisöä. Ei kaikki artistit suhtaudu humalaisiin yhtä nihkeesti, kuin Tapsa.
Ja kai Tapsa nyt sitä henkilökuntaa mollas, kun niistä ei kukaan Tapsan lukuisista pyynnöistä huolimatta tullut hoitamaan sitä kännikalaa sieltä häiriköimästä pois.
Ja jos Tapsa siellä nyt yleensäkin muuta yleisöä mitenkään mollas, niin ehkä sitten korkeitaan sen humalaiseen seurueeseen kuuluvia, jotka hyvin saattoivat huudella kans takaisin jotain.
Enkä mä sitä sano ,ei Tapsakaan tässä nyt täysin viaton ollut, eikä käytös ollut mallikasta, mutta kyllä tässä on useampia osapuolia joita voi syyttää. Ei yksin Tapsaa. Jossitä kännikalaa ei siellä olisis ollut örveltämässä, niin tuskinpa vaan Tapsa olisi siellä mitään ns. " öykkäröinyt". Tai jos henkilökunta olisi heti vienyt sen juopon sivummalle siitä lavasta, niin koko tilanteelta oltaisiin vältytty.
11.02.2010 22:52
Herää itse ääliö ! Sunko mielestä on OK.että sun työpaikalles tulis joku kännikala örisemään ja häiriköimään ? Kyllä laulajallakin sentään joku oikeus jonkinlaisiin työoloihin on. Ei tartte ihan kaikkenlaista käytöstä niellä yleisönosaltakaan.
Sitäpaitsi tuota keikkaa ei kuulemam keskeytetty ,että se suiitä Seiskan juttujen paikkansa pitävyydestä taas. No käärihän sen juopporetkun seurue ainakin ihan kivat rahat Tapsan kustannuksella kun juorustaan taisi tienata ainakin tonnin.
11.02.2010 22:13
Tapsanko olis pitänyt vaan olla niinkuin mitään ei olis tapahtunutkaan ja hymyillä, kuin idiootti, vaikka joku kesseli kekkuloi siellä kauheessa jurrissa, kähmi naisia, töni muita,herjasi ja lopulta rämähti soittokamojen päälle ? Ja Tapsa oli moneen otteeseen pyytänyt ,että se kännikala poistettaisiin sieltä, mutta henkilökunta ei ollut eväänsä liikauttanut asian eteen. Kyllä mäkin siitä kimmastuisin ja ärähtäisin.
11.02.2010 22:08
Älä nyt jaksa olla niin naurettava! Ei Tapsa varmaan tykkään kaikista niistäkään bändeistä/artisteista joista mä pidän, mutta ei se silti vaikuta mun Tapsan diggaamiseeni.
10.02.2010 09:36
Aina sun täytyy olla tommonen ärsyttävä naljailija ! Tapsa on meidän pitkänlinjan miespuolisista artisteista sikälikin aika harvinainen poikkeus, että ei oo viinaan turvautunut missään vaiheesssa ja se on hyvä se. Taitaa sua vaan harmittaa se, kun et pääse Tapsaa siitä viinaan kanssa läträämisestä syyttämään
10.02.2010 09:33
On kyllä Tosi upee tulkinta ! Siinä on oikeaa tangon tunnetta ja henkeä. Kyllä tämä tulkinta ansaitsis enemmänkin huomiota. Ja ehdottomasti kannatan , että Tapsa levyttäis suomalaisia tangoja.
ps. Ja ihan hyvin tossa Tapsalta tuo Espanjankieli taittuu, kun ajattelee ,ettei se sitä varmaan varsinaisesti oo sitä mitenkään aktiivisesti opiskellut eli mitään kielikursseja käynyt siitä.
08.02.2010 18:54
Ja pieni sanailu/väittely pitää vaan mielen virkeenä :)
06.02.2010 18:19
Kantsii sitten ilmeisesti teikäläisen pysytellä vaan siellä Katri-Helenan palstalla, eikä tulla tänne runisemaan.
05.02.2010 15:40
Oon mä täälä ennenkin jotain muita artisteja kehunut, mutta ettehän te huomaa/laita merkille kun ne mollaamiset vaan.
Enkä oo Tapsaa suinkaan hylkäämässä. Ei kuulkaas sinnepäinkään. Hän on mun ehdoton ykkössuosikki, mut Tomi Markkola on hyvä laulaja myöskin.
05.02.2010 15:38
40 / 198