Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Arvasinhan mä , että palloperse paviaanin tätyy täällä taas tuota naurettavaa märinäänsä pitää. Tapsa jos kuka osaa tangoja laulaa. Esim. noi argenttiinalaiset tangot Tapsan laulamina on tosi hienoja. Ahti Taposelle täytyy kans antaa tunnustusta upeista sanoituksista.
01.12.2009 21:08
Hohhoijakkaa.... Et sitten kehnompaa provosointia keksinyt.
29.11.2009 23:09
Plogman on kyllä ehkä Suomen äklöin ja yliarvostetuin laulaja. Se on niin imelä , että tuntuu että sillä valuu sokerivesi suupielestä. Ehkä se imelyyskin vielä menis, mutta kun kaikki sen biisit on kuin toinen toistensa kopioita. Samanlaiset sävelkulut ja kaikki lauluissa on aina se sama "tarina". Jos sen lauluissa nyt mitään tarinaa yleensä onkaan kun kahta tai kolmee lausetta hoetaan koko biisin ajan.
27.11.2009 17:36
Ei sillä munkaan mielestä mitenkään kovin erikoinen lauluääni ole. Aika epävireiseltäkin kuulostaa aina paikkapaikoin.En oo ajatellut sen levyä ostaa ja keikoilla käydä.
27.11.2009 17:19
Siinäpähän hirnahtelet sitten. Niinhän sitä sanotaan ,että hullulla on halvat huvit ja idiootilla ilmaiset. Mä en meinaa enää noteerata noita määkimis-juttuja, joten turha sen takia tänne niitä sepustaa ja yrittää ärsyttää.
27.11.2009 17:15
EI MÄÄI !!!! ):
27.11.2009 11:46
Sä se olet kans sellanen perkuleen märisijä. Aina kisemässä, kun ei pysty myöntämään että on hyvä biisi.
26.11.2009 12:13
Joo, toi on kyllä ihan hieno valssi. Mä en oo varmaan koskaan kuullut sitä radiosta, mut levyltä sitä olen kuunnellut ja se on hyvä , että Tapsa laulaa sentään aika useesti tätä keikoillaankin.
Mitenköhän sen tuon laulun säveltäjän ja alkuperäisen esittäjän nimi oikein kirjoitetaan ? Löytyyköhön siitä tyypistä netistä mitään tietoa ?
25.11.2009 21:48
Mä saan olla mitä mieltä haluun. Sun on turha raivota ja äkseerata siitä jos oon jostain eri mieltä kuin sä.
Eikä sulla ole muutenkaan mitään varaa arvostella, kun ittelläs ei oo kanttia sanoa yhtäkään biisiä, jonka Tapsa sun mielestäs laulaa hyvin. Aina vaan niitä määkimis-horinoitas suollat.
23.11.2009 10:24
Toi oli hauska kun Tapsa vähän pelleili siinä Äidin pikkupoika- laulun alussa. Rokkivaari Hotasen Tapsa esitti myös hauskasti.
22.11.2009 21:40
Tapsa EI Määi !!! Voi perkule sentään, että mua ärsyttää tommonen määkimis-höpötys.
Mielipiteitä on tietty monia , mut mun mielestä se Leif Wagerin versio on joteskin liian imelä ja lälly. Tapsa laulaa tämän komeemmin.
22.11.2009 21:38
Joo, JOS SAIS KERRAN oli sen Hallikaisen vetämän ohjelman nimi, niinkuin tossa jo joku tiesi kertoakkin.
Mulla on kans se nauhalla, kuten tuo Krisse-showkin jossa Tapsa oli vieraana. Olispa hyvä jos noista ohjelmista joku Youtubeen patkät. Se Tapsan rap-veto oli niin hauska ja Jäähyväiset aseille oli upee !
22.11.2009 20:17
Tapsan laulamisella ja määkimisellä ei ole mitään tekemistä keskenään. Ettäs tiedät ! Tämä on mielettömän upee biisi ja mielettömän upeesti laulettu. Ei oo mitään tyypillistä liirumlaarum iskelmää.
22.11.2009 20:11
Olipas hyvin ja nätisti kirjoitettu ! Toivoisin , että Tapsa sais luettavaksi tuon viestin. Tulis varmasti tosi iloiseksi siitä.
21.11.2009 14:53
Oli hyvä juttu ja haastattelu . Katri-Helenalla on ajatusta ja sisältöä jutuissaan. Ei ole semmonen pinnallinen tyhjän höpöttäjä, kuten Paula Koivuniemi, joka ei haastatteluissaan yleensä koskaan muusta puhu, kuin omasta nuorekkuudestaan ja miesasioistaan jne. Katri Helena sen sijaan vaikuttaa herkältä ja syvälliseltä ihmiseltä, joka varmaan aika paljon miettii ja pohdiskelee elämää.
21.11.2009 14:47
Joo, en kuuntele sitä kanavaa olleskaan, mutta tuli vaan mieleen ,etä ilmestyykö se ISKELMÄ- lehti vielä vai onko se jo lopetettu? En oo meinaan kaupoissa sitä lehtä nähnyt moneen kuukauteen.
20.11.2009 11:44
Mun mielestä nuo paidat on kivoja. Musta ei oo mun lempiväri, mut kyllä se T-paidassa menee. Punasia T-paitoja mulla on niin paljon ,että olen siihen väriin jo vähän kyllästynyt.
Tää ei liity nyt varsinaisesti aiheeseen, mut kerran näin kaupassa sellaisen T-paidan jossa luki teksti : " HAUKKUVAT LAISKAKSI VAIKKA MITÄÄN EN OO TEHNYT ". Mun mielestä se oli aika hauska :)
20.11.2009 11:06
Mun lempparit ( laitan NELJÄ miestä ja naista) :
MIEHET:
1. Tapani Kansa
2. Tommi Soidinmäki
3. Tomi Markkola
4. Marko Lämsä
NAISET:
1. Laura Voutilainen
2. Katri-Helena
3. Eija Kantola
4. Arja Koriseva/Milana Misic
19.11.2009 15:49
Mulla ei ole tota levyä . Katselin sitä kyllä kaupassa, mutta en vielä ainakaan ostanut. Ajattelin ,että toivon sitä joululahjaksi. Mulla on jo kaikki nuo Tapsan aikaisemmin julkaistut kokoelmalevyt, joten ei se sillai samallallailla houkuttele ostamaan, kuin semmonen levy jossa on ihan uusia lauluja Tapsalta.
18.11.2009 12:01
Joo, en tykkää Paulasta kun se on semmonen keimailija ja keikistelijä, eikä äänikään ole kummonen.
Äitin ensimmäinen kerta Karin keikalla oli kuulemma joskus ihan 70-luvun alussa tai 60-luvun lopussa.
Äiti oli jonkunlikkakaverinsa kanssa ollut tansseisa ja ne oli nähnyt kun Kari eneen keikkansa alkua oli istunut autossaan. Äiti ja sen kaveri ei millään meinannut kehdata mennä pyytämään nimmaria Karilta. Kari huomas ne sitten ja vinkkasi auton ikkunasta luokseen ja kysyi ,että mitäs tytöille kuuluu ja jotain muutakin siinä sitten juttelivat ja saivat sen nimmarinkin.
Tapsasta äiti on kans tykännyt kovasti ihan sieltä 60-luvun lopulta lähtien, mutta kaikista suurin suosikki sillä nuorena oli se Johny ( on laulanut mm. Hymyhuulet yms.), mutta se Johnyhän ei ole laulanut enäää vuosikymmeniin.
18.11.2009 11:56
46 / 198