Tykkään tästä Tapani Kansan versiosta enemmän, kuin siitä Leif Wagerin esityksestä
http://www.youtube.com/watch?v=hRXHoef8RVw&feature=related
Sua vain yli kaiken mä rakasta
13
477
Vastaukset
- ...
Mikään Tapsukan määkiminen ei ikimaailmassa vedä vertoja Wagerin legendaariselle tulkinnalle! Törkeää edes väittää tuollaista.
Tapsa EI Määi !!! Voi perkule sentään, että mua ärsyttää tommonen määkimis-höpötys.
Mielipiteitä on tietty monia , mut mun mielestä se Leif Wagerin versio on joteskin liian imelä ja lälly. Tapsa laulaa tämän komeemmin.- olet pöljä
Justiinax kirjoitti:
Tapsa EI Määi !!! Voi perkule sentään, että mua ärsyttää tommonen määkimis-höpötys.
Mielipiteitä on tietty monia , mut mun mielestä se Leif Wagerin versio on joteskin liian imelä ja lälly. Tapsa laulaa tämän komeemmin.Olisikin ollut ihme jos ei taas Tapsukka olisi ollut parempi. Voi herranjestas kuinka voit ottaa hermoon noiden Tapsukan puolusteluiden kanssa. Onko sulla kanttia kertoa edes yksi biisi ja/tai artisti joka tekee jonkun asian Tapsukkaa paremmin? Veikkaan että ei ole...
Ja kyllä Wagerin versio tuosta biisistä on ainut oikea. Tämä on niitä asioita joissa biisi ja esittäjä nyt vaan kuuluu yhteen. olet pöljä kirjoitti:
Olisikin ollut ihme jos ei taas Tapsukka olisi ollut parempi. Voi herranjestas kuinka voit ottaa hermoon noiden Tapsukan puolusteluiden kanssa. Onko sulla kanttia kertoa edes yksi biisi ja/tai artisti joka tekee jonkun asian Tapsukkaa paremmin? Veikkaan että ei ole...
Ja kyllä Wagerin versio tuosta biisistä on ainut oikea. Tämä on niitä asioita joissa biisi ja esittäjä nyt vaan kuuluu yhteen.Mä saan olla mitä mieltä haluun. Sun on turha raivota ja äkseerata siitä jos oon jostain eri mieltä kuin sä.
Eikä sulla ole muutenkaan mitään varaa arvostella, kun ittelläs ei oo kanttia sanoa yhtäkään biisiä, jonka Tapsa sun mielestäs laulaa hyvin. Aina vaan niitä määkimis-horinoitas suollat.- 1375
Justiinax kirjoitti:
Mä saan olla mitä mieltä haluun. Sun on turha raivota ja äkseerata siitä jos oon jostain eri mieltä kuin sä.
Eikä sulla ole muutenkaan mitään varaa arvostella, kun ittelläs ei oo kanttia sanoa yhtäkään biisiä, jonka Tapsa sun mielestäs laulaa hyvin. Aina vaan niitä määkimis-horinoitas suollat.Mielestäni Tapani Kansa on Suomen parhaita laulajia kautta aikojen.Ääni on todella hieno.Toki mielipiteitä on niin monia,kuin ihmisiöåäkin mutta pitää kuitenkib ajatella monien laulajien ääntä ja tunnustaa vain totuus,vaikka ei sitten muuten pitäisikään ko.henkilöstä.
- ruudinkeksijä
olet pöljä kirjoitti:
Olisikin ollut ihme jos ei taas Tapsukka olisi ollut parempi. Voi herranjestas kuinka voit ottaa hermoon noiden Tapsukan puolusteluiden kanssa. Onko sulla kanttia kertoa edes yksi biisi ja/tai artisti joka tekee jonkun asian Tapsukkaa paremmin? Veikkaan että ei ole...
Ja kyllä Wagerin versio tuosta biisistä on ainut oikea. Tämä on niitä asioita joissa biisi ja esittäjä nyt vaan kuuluu yhteen.jos on 2 mielipidettä, niin se 3. on jo monta. sullakin vain 1.
- niin!
Justiinax kirjoitti:
Mä saan olla mitä mieltä haluun. Sun on turha raivota ja äkseerata siitä jos oon jostain eri mieltä kuin sä.
Eikä sulla ole muutenkaan mitään varaa arvostella, kun ittelläs ei oo kanttia sanoa yhtäkään biisiä, jonka Tapsa sun mielestäs laulaa hyvin. Aina vaan niitä määkimis-horinoitas suollat.No ei tasan ole yhtään biisiä missä Tapsukka laulaa hyvin kun niitä vain ei ole olemassa! Kuinka voisin, ja varsinkin miksi, sanoisin kun en sellaisia löydä. Ja kyllä saat olla mitä mieltä haluat mutta niin saan minäkin ja olen sitä mieltä että on hyvän biisin raiskausta Tapsukan versio siitä.
- oree
Justiinax kirjoitti:
Mielipiteitä on tietty monia , mut mun mielestä se Leif Wagerin versio on joteskin liian imelä ja lälly. Tapsa laulaa tämän komeemmin.tulee alunperin siitä, että Tapsukka määkii!
- hihhih...
Justiinax kirjoitti:
EI MÄÄI !!!! ):
Tuo sun touhusi alkaa saada jo niin koomisia piirteitä että sain todella makeat naurut, vatsanpohjasta :D
Ja kyllähän se määkii kun kuuntelee ilman hihhulointia. hihhih... kirjoitti:
Tuo sun touhusi alkaa saada jo niin koomisia piirteitä että sain todella makeat naurut, vatsanpohjasta :D
Ja kyllähän se määkii kun kuuntelee ilman hihhulointia.Siinäpähän hirnahtelet sitten. Niinhän sitä sanotaan ,että hullulla on halvat huvit ja idiootilla ilmaiset. Mä en meinaa enää noteerata noita määkimis-juttuja, joten turha sen takia tänne niitä sepustaa ja yrittää ärsyttää.
- Hallonen
Justiinax kirjoitti:
Siinäpähän hirnahtelet sitten. Niinhän sitä sanotaan ,että hullulla on halvat huvit ja idiootilla ilmaiset. Mä en meinaa enää noteerata noita määkimis-juttuja, joten turha sen takia tänne niitä sepustaa ja yrittää ärsyttää.
Tapani Kansalla on näitä intonaatio-ongelmia aika paljon tässä laulussa. Ja kuten eräs arvostelija kirjoitti hän venyttää kummallisesti joitain sanoja.
- juupas.
Sua vain yli kaiken mä inhoan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2568618IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2875852- 1761925
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761800- 1901382
- 781334
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61227Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?561148Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2191063- 1091041