Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä en tarkottanut ,että kirkkokonsertin hartaita lauluja laulaessa tarttis hymyillä, kuin Naantalin aurinko, vaan että Hynninen ei hymyile juuri koskaan muutenkaan esiintyessään. Ei edes silloin vaikka se laulais jotain vähän rempseempiä tukkilaislauluja.
11.08.2009 16:02
Eipä noista viimekerran esiintyjistä kukaan muakaan sävähdyttänyt, mutta siitä Meiju Suvaksen laulusta tykkäsin jossa hän välillä soitti niitä kastanjetteja. Siinä oli aika hieno sävel ja ne kastanjetit teki jotenkin pikantin säväyksen siihen lauluun.
10.08.2009 19:22
No ei mulle tästä ainakaan mikä Neuvosto-biisi tullut mieleen yhtään. Jotkut vaan tuntuvat pitävän mahtipontisuutta huonona asiana . Tämä laulu ja se Tapsan viisubiisi ovat kummatkin vavahduttavan komeita kipaleita. Tästä "Rakkautemme kuolemasta" tykkään vielä enemmän.
Sitäpaitsi Tapsa voitti selvästi isolla prosenttimäärällä oman karsintaryhmänsä niissä viisukarsinnoissa, joten mitään mahalaskua ei tullut.
Kari Tapio osaa kyllä niitä iänikuisia tasapaksuja kantrirenkutuksiaan, mut ei juuri muuta. Eipä tämäkään biisi häneltä varmaan luonnistuis. Tapsa pystyy laulamaan mahtipontisia ja herkkiäkin lauluja. Tolla uudella levyllä nittäin herkkiäkin biisejä kyllä on.
09.08.2009 21:59
No, ehkä Tapsa ei siinä tilanteessa osannut valita sanojaan yhtä hyvin, kuin Madonna, mut eipä Tapsakan sitä miksikään pilkaksi ollut tarkoittanut. Ei se, että leikkisästi sanoo yleisön laulavan yhtä huonosti Härkätien molemmissa päissä nyt niin kauhee asia pitäis olla. Mut ainahan on niitä jotka ottaa nokkiinsa pienimmästäkin asiasta.
09.08.2009 21:50
Ne on hyviä ja karismaattisia näyttelijöitä. Eivät oo mitään ällöjä ukonkäppänöitä. Mulla on muitakin eri-ikäisiä suosikkinäyttelijöitä, mutta ei niistä tässä sen enempää kun tää ei ole mikään elokuva-palsta.
Tapsa on hyvin säilynyt ( on fiksun näköinen ja fyysisesti hyväkuntoisen oloinen), mut ei yritä pukeutumisellaan esittää mitään teini-tähteä ( kuten Danny esimerkiksi) ja siinä se juju just onkin. Ei mikään oo sen charmikkaampaan, kuin tyylikkäästi vanhentunut mies. Tapsalle sitä karismaa on iän myötä karttunut vaan lisää.
Ja laulajana Tapsa on loistava. Ikä on ihan sivuseikka silloin kun se musiikki koskettaa.
Esim. 68-vuotias Paul Ankahan oli vetänyt Suomessa äskettäin loistavan keikan. sillä on upee ääni, kuten Tapsallakin.
Mulla on monia suosikkilaulajia laajassa ikäskaalassa , mut yhteistä heille on rautanen ammattitaito.
09.08.2009 12:01
Tää kappale on kyllä tosi hyvä ja iskevä. Siinä on semmosta imua joka tempaa mukaansa. Hyvä kun joku on laittanut sen Youtubeen. Odotan , että kuulen Tapsan laulavan tätä keikoillaan.
09.08.2009 09:39
Hanki vaan ite elämä, ettei tartte täällä käydä kyyläämässä ,että mihin aikaan kukin on viesteihin vastaillut.
Tapsa on mun suosikkilaulaja! Ylivoimanen semmonen. Enkö mä muka siis saisi kirjoittaa häntä varten perustetulle keskustelufoorumille koskaan mitään ?
Tapsan ikä ei ole mikään ongelma ja este mun fanitukselle. Mä en kenenkään laulajan ikää ajattele silloin jos ja kun tämä on hyvä ja lahjakas työssään. Mulla ei ole tapana valita suosikkejani iän vaan osaamisen perusteella. Tykkään Tapsan musasta.
Monet mun suosikkinäyttelijöistäni ovat Tapsaa huomattavasti vanhempia. kuten esim. Robert de Niro, Al Pacino ja Anthony Hopkins. He ovat hyviä näyttelijöitä ja siksi tykkään niistä.
Ja mikset mennyt sanomaan niille lukemattomille parikymppisille jotka Madonnan konsertissa olivat ,että he eivät saa olla kiinnostuneita niin vanhasta laulajasta.
09.08.2009 09:32
On se vaan kumma, kun aina täytyy käydä mua henkilökohtaisesti mollaamaan jos mä jostain asiasta mielipiteeni sanon.
Tiedoksi vaan ,että mä en oo karaokehommien kanssa missään tekemisissä, kun en osaa ite laulaakkaan.
Markku Aro on ihan hyvä laulaja, mutta mä tykkään enemmän Tapsasta. Mun mielestä se on parempi.
07.08.2009 23:26
No niin varmaan vetääkin juu. HAH mä sanon.
07.08.2009 21:57
Kyllä noi Tapsuliini ja Tapsukka nimitykset on ihan jonkun muun keksimiä, kuin mun. NIH !
07.08.2009 21:55
Mä en oikein ymmärrä tota Markku Aron hehkutusta. Oon ollut sen keikalla kerran ja aika pitkäveteistä oli sen esiintyminen. Ääni nyt oli ihan ok, mut ei siinä ainakaan mitään katteltavaa ole , mut ehkä tanssijat tykkää kun se laulaa melko monipuolista tanssimusaa.
Se mua ärsyttää kans, kun sen täytyy itseään melkein 30 vuotta nuoremman naisen kanssa heilastella.
07.08.2009 21:17
Sun housuissas se Berlusconi on. Noi Lauri Viidan runoista tehdyt laulut nyt ainakin vaatii tietynlaista teatraalisuutta esittäjältään. Ei esim. jotain 10 minuutin pituista "Betonimyllari" laulua jaksais kuunnella, jos laulaja ei osais sitä ilmeikkäästi ja sävykkäästi esittää kuten Tapsa, vaan laulaa hoilottais sen vaan yhtenä tasapaksuna eleettömänä putkena läpi.
Matti Korkialalla on kyllä ihan miellytävän hyvä ääni, mutta sen tulkinnat kuulostaa vähän läpilauletuilta.
05.08.2009 20:58
Tykkäänköhän mä sitten Marko Lämsästä just sen takia.... ;)
Marko on yks parhaista tangokuninkaista mitä on. Hällä on esiintymistaitoo ja hieno ääni.
ps. "Tapsukka" on mahtavan hyvä laulaja. Jos joku on surkee, nin se on sun sävelkorvasi.
03.08.2009 20:03
Mä tykkään kans Tomi Markkolasta. On tosi symppiksen oloinen ja hyvä äänikin sillä on. Katselin Kesäillan valssia, niin tuli Tomista hitusen mieleen Patrizio Buanne, kun hän lauloi siitä "Marie, Marie" laulua.
03.08.2009 19:58
Kyllähän Karikin ihan OK. keikan tuolla festareilla veti, mutta kyllä Tapsa Kansan esiintyessä tunnelma kohosi teltan kattoon ihan erilailla. Tapsa osaa esiintyä paljon mukaansatempaavammin. Ei Kari oo oikein elementissään tollasilla festareilla. Tapsa taas on kuin kalavedessä on esiintymistilaisuus sitten melkeinpä missä tahansa.
03.08.2009 19:55
Joo, eipä ole tuo Amadeus kolahtanut muhunkaan ei sitten yhtään. Joku sen tyypin olemuksessa mua etoo Olavi Virran matkimisen lisäksi. Tulee jotenkin vastenmielisellä tavalla Mikko Kilkkinen mieleen.
Ei ole lähelläkään Tapsan tasoa , ei edes parikymppisen Tapsan tasoa. Tapsa taas on niin ylhäisessä yksinäisyydessään omassa kategoriassaan ,että sinne ei mitkään Amadeukset kuunapäivänä yllä
Enpä olis uskonut ,että Kari Tapiotakin puolustan, mutta kyllä mä paljon mielummin kuuntelen sitten vaikka Kari Tapiotakin, kuin tuota Amadeusta. Kari Tapiolla on persoonallinen ja helposti tunnistettava ääni, ei plagioi toista laulajaa. Mä en ainakaan huomannut ,että Kari Tapio esim.siinä Olavi Virran laulujasisältävällä levyllään olis milläänlailal Olavi Virtaa pyrkinyt matkimaan, vaan kyllä Kari ihan omanlaisiaan tulkintoja niistä lauluista teki.
Mitähän uutta muuten Amadeus laulumarkkinoille tuo ?
Olavi Virta on jo nähty ja kuultu. Toista samanveroista ei tule. Eikä Olavi Virtaa pysty henkiin herättämään vaikka miten matkia yrittäis. Huonot kopiot ei koskaan vastaa alkuperäistä.
Tapsa on jo kaatanut taide ja viihdemusiikin raja-aidat. Tapsa laulaa hienosti ja sujuvasti niin viihde- kuin taidemusaakin. Eli tässäkään suhteessa Amadeus ei mitään uutta musiikkiin tuo vaikka monipuolista musaa laulaisikin.
Mikko Kilkkinen ja Mika Pohjonen ovat tangokuninkaista niitä jotka ovat siirtyneet oopperamusiikin pariin. Eli jos Amadeus oopperaan siirtyy, niin ei ole mikään poikkeus tangokuninkaallinen siinäkään asiassa.
Tangokuninkaista yleensä mun täytyy sanoa ,että upeaäänisin tangokuningas on Kari piiroenen, vaikka hänkin sitä Olavi Virtaa pyrkii jäljittelemään. Muita Amadeusta upeaäänisempiä ovat ainakin Mika Pohjonen, Sauli Lehtonen, Marko Lämsä, Tomi Markkola, Tommi Soidinmäki, ( Tommi laulaa muuuten myös klassisempaa musaa. Tekee kirkkokonserttejakin ), Matti Korkiala ja Jouni Keronen. Näillä kaikilla oli Amadeusta upeampi ääni jo silloin kun tangokuninkaaksi tulivat. Jari sillanpäällä oli kans upea ääni silloin tangokuninkuus aikanaan, mutta sittemmin sen ääni on kyllä huonontunut.
28.07.2009 22:05
Tais olla 2003 kans kun Tapsalla ei ollut syksyllä viihdekonserttia.
Tapsanhan piti jo viimesyksynä pitää välivuosi konserttikiertueen järjestämisestä, kun hällä just edellissyksynä oli mittava yli 20 konsertin juhlakiertue, joka vielä jatkui sitten liki kymmenellä konsertilla keväällä, mut silloineen manageri oli jo varannut viime syksyksikin konserttisalit, joten se kiertue oli vähän niinkuin pakko pitää. Eli Tapsa varmaan nyt haluaa pitää sen viimesyksyksi suunnittelemansa välivuoden ja miettiä vaikka sitten jo enssyksyn konserttiteemaa.
Joulukonsetteja mä luulisin Tapsan kyllä pitävän, mut kirkkoja ei varmaan tarvi varata niin aikaisin, kuin konserttisaleja, joten ehkä niitä joulukonsertteja ilmaantuu tonne keikkakalenteriin sitten syksyn mittaan. Toivotaan ainakin niin. Mulle ainakaan Joulu ei oo mikään oikea Joulu jos ei oo mahdollisuutta päästä Tapsan joulukonsertin avulla siihen kunnon joulufiilikseen ja tunnelmaan.
25.07.2009 18:29
Ei se Mikko Mäkeläinen nyt niin pahasti mylvinyt, kuin joskus. Nyt sitä kesti ihan kuunnellakin.
En tiedä onko pulskistunut vai ei, mut ei ollut mikään liian pulskan näköinen ainakaan . Ihan luontevasti esiintyi ja se on pääasia. Ei kokoajan tarvi hymyillä, kun Hangon keksi.
25.07.2009 15:41
Hehheh......... kyllä Tapsalla on ollut aikaisemminkin sillai, ettei ole ihan joka syksy konserttikiertuetta pitänyt.
Ja kyllä mä uskon ,että Tapsalla on joulunaikoihin joulukonsertteja joissakin kirkoissa ainakin, mutta ei välttämättä. Mun mielestä joulukonsertit sopii paremmin kirkkoon, kuin konserttisaliin. Tunnelma kirkossa on jotenkin juhlavampi ja hartaampi, kuten jouluna kuuluukin olla.
25.07.2009 07:38
Kyllä kova hinku sinne olisi, mutta en ole vielä päättänyt ,että lähdenkö Tapsan tahdeille huomenna, vai sitten ensviikolla Turkuun katsoon Tapsan keikkaa. Hankala valinta, kun tahtoisin mennä molemmille keikoille, mut kun mulla ei ole omaa autoa, niin pitää lainata isän autoa ,enkä kehtaa sitä ihan joka viikko olla lainaamassa reissuihini... Nokiallehan olisi kyllä lyhkäsempi matkakin, kuin Turkuun.
23.07.2009 23:42
51 / 198