Kesäillan valssissa näytti siltä että Mikko Mäkeläinen on viime aikoina napsinut keikkatauoilla käristemakkaroita enemmän kuin laki sallii. Saattais olla kevyemmät sapuskat ja sauvakävelyreissut paikallaan.
Tv2: Mäkeläinen pyöristynyt
48
1994
Vastaukset
- MIES!!:)
Mikko on juuri hyvänkokoinen ja näköinen mies juuri nyt!
- tänään kuitenkin
Lieneekö tullut mieheksi vai miksi mutta laulaminen näyttää todella vaikealta.. Eipä ole näkynyt edes hymyn värettä naamalla tähän mennessä. Myös rytmissä pysymisessä on suuria vaikeuksia ja naama on jatkuvassa sillanpäähiessä. Kaiken kruunaa Kaken biisin raiskaus.
- Niina_65
tänään kuitenkin kirjoitti:
Lieneekö tullut mieheksi vai miksi mutta laulaminen näyttää todella vaikealta.. Eipä ole näkynyt edes hymyn värettä naamalla tähän mennessä. Myös rytmissä pysymisessä on suuria vaikeuksia ja naama on jatkuvassa sillanpäähiessä. Kaiken kruunaa Kaken biisin raiskaus.
Olipas erittäin hyvä esitys Mikolta äsken,en ole pitkään aikaan nähnytkään häntä lavalla ja kyllä nyt täytyy mennä mahdollisimman pian keikalle jos lähistöllä on. Ja ne kaken biisit oli loistava veto,HYVÄ MIKKO!
- käenkoskella.
Mikko ja Myrskylyhty oli käenkosken lavalla esiintyneistä parhaimpia. Biisit nauhoitettiin kerralla purkkiin ja sinulle joka otsahiestä "valitit", niin siellä tansseissa oli turkasen kuuma niin tanssijoilla ja varsinkin bändillä kun valot vielä lämmittivät. Me ainakin hullaannuttiin täysin Mikkoon ja poikiin.
- laulajia..
käenkoskella. kirjoitti:
Mikko ja Myrskylyhty oli käenkosken lavalla esiintyneistä parhaimpia. Biisit nauhoitettiin kerralla purkkiin ja sinulle joka otsahiestä "valitit", niin siellä tansseissa oli turkasen kuuma niin tanssijoilla ja varsinkin bändillä kun valot vielä lämmittivät. Me ainakin hullaannuttiin täysin Mikkoon ja poikiin.
Taisit hullaantua siitä kuumudesta enemmän. Mäkeläinen ei todellakaan saa minua hullaantumaan. Miehellä ei ole laulunääntä nimeksikään. Ulkoinen olemus luotaantyöntyvän epäsiisti.
- vanha rouva
laulajia.. kirjoitti:
Taisit hullaantua siitä kuumudesta enemmän. Mäkeläinen ei todellakaan saa minua hullaantumaan. Miehellä ei ole laulunääntä nimeksikään. Ulkoinen olemus luotaantyöntyvän epäsiisti.
Oli kiva yllätys kun kesäillan valssissa oli tänään Mikko Mäkeläinen ja Myrskylyhty laulamassa ja soittamassa.
Vihreät niityt, Laivat, Kake Randeliinia, kelpasi kuunnella ja miten nuorella miehellä voi olla noin hieno ääni,ihan kylmät väreet meni ja hyvä kitaran soittaja myöskin (nimeä en tiedä). - Essi Erämaa
vanha rouva kirjoitti:
Oli kiva yllätys kun kesäillan valssissa oli tänään Mikko Mäkeläinen ja Myrskylyhty laulamassa ja soittamassa.
Vihreät niityt, Laivat, Kake Randeliinia, kelpasi kuunnella ja miten nuorella miehellä voi olla noin hieno ääni,ihan kylmät väreet meni ja hyvä kitaran soittaja myöskin (nimeä en tiedä).Lieneekö enää kihloissa, kun ei sormusta näkynyt ja seiskassakin asiasta jo juoruttiin?
- joopa joo jee
Ei se ollut Mikko joka raiskasi Kaken biisin vaan Myrskytuuli. Kamalaa kuunneltavaa!!! Ja on muuten etovan näköinen tuo heidän laulusolistinsa. Yök!!
- xoxoxx
Essi Erämaa kirjoitti:
Lieneekö enää kihloissa, kun ei sormusta näkynyt ja seiskassakin asiasta jo juoruttiin?
Ovat edelleen yhdessä! Seiska on seiska.
- ovat
xoxoxx kirjoitti:
Ovat edelleen yhdessä! Seiska on seiska.
yhdessä aina kun huvittaa... eivät asu niinkuin kihla-aikaan asuivat.
Ei se Mikko Mäkeläinen nyt niin pahasti mylvinyt, kuin joskus. Nyt sitä kesti ihan kuunnellakin.
En tiedä onko pulskistunut vai ei, mut ei ollut mikään liian pulskan näköinen ainakaan . Ihan luontevasti esiintyi ja se on pääasia. Ei kokoajan tarvi hymyillä, kun Hangon keksi.- Mikko!
Mikko oli ihan mahtava eikä mistään pyöristymisestä ole tietoakaan.
Ääni on kuin samettia mutta vähän harmitti kun hän esitti vain noita "menobiisejä" koska hänen äänensä sopii mielestäni just niihin hitaisiin ja melodisiin kappaleisiin.
Ja hyvä Justiinax kun kerrankin annat edes jotain tunnustusta idolilleni, vaikkakin puhut edelleen mylvimisestä ;) - Mikko ja Myrskylyhty!!!
Oli kyllä niin mahtava esitys pojilta että oli ihan pakko katsoa vielä uusintakin tänään! Hienoa pojat ja KIITOS tähän mennessä parhaasta Kesäillan valssi-ohjelmasta.
Kake-potpuri laittoi kyllä jalan kovasti vipattamaan. Soittavatko he myös keikoilla sitä?
Ja se Minä ja Rautavaara oli myös hyvä. Uutta je erilaista Mikkoa ja Myrskylyhtyä. Sopii kyllä tanssijalalle.
Ja mitä Mikon ulkonäköön tulee niin Mikostahan on tullut MIES!
On kyllä kosolti aikuistunut näiden 10 keikkavuoden aikana.
Nyt on kyllä ihan pakko pikapuoliin suunnata Mikon ja ML:n keikalle. Kyllä oli hyvä!!!- *
Kukapa kissan hännän nostaa ellei kissa itse.
- me nähdään
asiat erilailla.
Itse olen täysin eri mieltä Kesäillanvalssi-ohjelmasta.
En pidä siitä, että lurautellaan lauluja vähän sinne päin, lisäillään ja vähennellään sointuja, säveliä omasta päästä.
Laulu on silloin kuin harjoitelmaa.
- Icie
En tykkää yhtään hänen tavastaan laulaa, ääni tulee jostain kitalaesta ja kuulostaa kyllä melkein mylvimiseltä.
- Mylvintää
Jo oli pullukalta pahan kuuloinen veto. Sanoista ei saanut selvää ja hädintuskin melodiostakaan. Ammuu.
- varmaan
ottaa laulutunteja. En pidä hänen esiintymistyylistään.
- ...
on pyöristynyt, kovasti.
Ja onkohan jotain pielessä kun laulu jäi yritykseksi. Ei hyvä, ei hyvä...
Ja jotenkin etovaa antaa Ollille lemput ja kuitenkin hänen biisejään on niin mukava laulaa... haloo hoi!!
Samuli oli tässä kokoonpanossa ainoa mille annan plussat. Mitenhän jos Mikko T olisi tiennyt että häntä näytetään vähemmän kuin Samuli, ohjelma ei olisi varmasti tullut ulos.- niistä
Ollin biiseistähän koko Mäkeläinen tunnetaan! Eipä hän pitkälle taida pötkiä,jos vaan covereita alkaa laulella. Ja olihan se yksi uusi kappale Rautavaara ja minä vai oliko minä ja Rautavaara-jomminkummin- samanlaiselta kuulosti kuin Ollinkin tekeleet
- tangopena
Mielestäni koko esitys oli erinomainen. Jätkät soitti todella hyvin ja kappalevalinnat toimi, annan miinusta ainoastaan miksauksesta, joka ei ollut balanssissa, mutta sekään asia ei ollut jätkien käsissä vaan Ylen teknikkojen... tai sit olen vaan tottunut siihen et poikien keikalla on miksaus poikkeuksetta todella hyvä. Ja Tuomisesta, luulenpa et sille on ihan sama et näytetäänkö sitä telkkarissa vai ei, se on niin paljon tv-hommia jo tehnyt kuten Tangomarkkinoilla ja Euroviisuissa ja on muutenkin tyyppi joka ei halua tehdä numeroa itsestään vaikka voisikin kun on kuitenkin fakta et hän on Suomen ykkösjätkiä kosketinsoittimissa. Kuten toki Jokisen Samulikin. Muutenkin Mäkeläisellä on nyt todella hyvä bändi kasassa.
- humppahilkka
tangopena kirjoitti:
Mielestäni koko esitys oli erinomainen. Jätkät soitti todella hyvin ja kappalevalinnat toimi, annan miinusta ainoastaan miksauksesta, joka ei ollut balanssissa, mutta sekään asia ei ollut jätkien käsissä vaan Ylen teknikkojen... tai sit olen vaan tottunut siihen et poikien keikalla on miksaus poikkeuksetta todella hyvä. Ja Tuomisesta, luulenpa et sille on ihan sama et näytetäänkö sitä telkkarissa vai ei, se on niin paljon tv-hommia jo tehnyt kuten Tangomarkkinoilla ja Euroviisuissa ja on muutenkin tyyppi joka ei halua tehdä numeroa itsestään vaikka voisikin kun on kuitenkin fakta et hän on Suomen ykkösjätkiä kosketinsoittimissa. Kuten toki Jokisen Samulikin. Muutenkin Mäkeläisellä on nyt todella hyvä bändi kasassa.
Kesäillanvalssin nauhotukset meni hienosti pojilta niin kun kaikilta muiltakin esiintyjiltä. Ja siellä oli aivan tajuttoman kuuma, jos huomasitte niin helmenkalastajien laulajalla oli niin kuuma että ei meinannut edes nähdä enää mitään. Ja itsekin hikoilin kun hullu, enkä puntarin mukaan ole lihonut viimeiseen viiteen vuoteen, että jos olisin joutunut laulamaan siellä niin varmaan olisi taju lähtenyt. Tsemppiä vaan myrskylyhdylle ja Mikolle, musiikki ja meininki on parantunut huomattavasti, loistavaa!
- valssaaja.
humppahilkka kirjoitti:
Kesäillanvalssin nauhotukset meni hienosti pojilta niin kun kaikilta muiltakin esiintyjiltä. Ja siellä oli aivan tajuttoman kuuma, jos huomasitte niin helmenkalastajien laulajalla oli niin kuuma että ei meinannut edes nähdä enää mitään. Ja itsekin hikoilin kun hullu, enkä puntarin mukaan ole lihonut viimeiseen viiteen vuoteen, että jos olisin joutunut laulamaan siellä niin varmaan olisi taju lähtenyt. Tsemppiä vaan myrskylyhdylle ja Mikolle, musiikki ja meininki on parantunut huomattavasti, loistavaa!
Ohjelma tuli katsottua ja mä ainakin pidin paljon Mikon ja poikien esityksestä.
Kappaleet oli hyvin valittu,varsinkin laivat ja vihreät niityt sopi paremmin kuin hyvin Mikon äänelle,unohtamatta kaken biisien rallia,loistava!
Ja Mikko on tosiaankin miehistynyt,hyvä hyvä,paremman näköinen nyt kuin alkuaikoina,kun oli hieman hintelä poika. - aivan muista
niistä kirjoitti:
Ollin biiseistähän koko Mäkeläinen tunnetaan! Eipä hän pitkälle taida pötkiä,jos vaan covereita alkaa laulella. Ja olihan se yksi uusi kappale Rautavaara ja minä vai oliko minä ja Rautavaara-jomminkummin- samanlaiselta kuulosti kuin Ollinkin tekeleet
biiseistä,kuin ollin tekeleistä...
Moskovan valot,Myrskylyhty,En ole hän,Loitsu,On tullut moni on mennyt moni ym ym... - tainnut
humppahilkka kirjoitti:
nähdä mun telkkarista Helmenkalastajia! Sen kylläkin että Mikko ei ehkä ollut lihonut vaan "pöhöttönyt" olisiko oikeampi sana?!
MM&M kokoonpanon Kesäillan valssi-esityksen "pelasti" Samulin läsnäolo. Häntä oli erityisen mukavaa nähdä lavalla pitkästä aikaa! Muista orkesterin jäsenistä ei voi kyllä valitettavasti sanoa samaa... Jokaisella on omat mielipiteensä, mutta itseeni henkilökohtaisesti Mäkeläisen lauluyritys ei iskenyt. Hänen äänensä ei ole laisinkaan sillä tasolla, millä ääni on uran huippukausina ollut. Koko orkesterin esiintymisestä jää nykyisin sellainen kuva, kuin he esiintyisivät tyhjälle huoneelle.
Se etu Kesäillan valssi ohjelmassa esiintymisessä oli, että tarpeen tullen voluumia pystyi säätämään itse pienemmälle... :D- kesäillanvalssista :)
PossuMunkki kirjoitti:
MM&M kokoonpanon Kesäillan valssi-esityksen "pelasti" Samulin läsnäolo. Häntä oli erityisen mukavaa nähdä lavalla pitkästä aikaa! Muista orkesterin jäsenistä ei voi kyllä valitettavasti sanoa samaa... Jokaisella on omat mielipiteensä, mutta itseeni henkilökohtaisesti Mäkeläisen lauluyritys ei iskenyt. Hänen äänensä ei ole laisinkaan sillä tasolla, millä ääni on uran huippukausina ollut. Koko orkesterin esiintymisestä jää nykyisin sellainen kuva, kuin he esiintyisivät tyhjälle huoneelle.
Se etu Kesäillan valssi ohjelmassa esiintymisessä oli, että tarpeen tullen voluumia pystyi säätämään itse pienemmälle... :DOli pakko laittaa volyymit kaakkoon ja vähän tanssahdellakin! :)
- ollin..
niistä kirjoitti:
tekele, vaan Tuomaksen ja hyvä onkin. Siis minä ja Rautavaara. Ja tarkennusta kuka Tuomas... just se sama joka nyt äskettäin tuurasi Timoa.
- nähtyä
Eipä näyttänyt Mäkeläinen pulskalta livenä!
Taitaa se tv lisätä kilon tai pari...
En tiedä johtuiko siitä, että bändillä tuntui olevan paljon ystäviä paikalla, mutta kyllä pojat vetivät niin jumalattoman hyvän ja upean keikan, taas kerran!!!
Aina kun nuo keikat täällä pääkaupunkiseudulla eivät ole ihan noin loistavia olleet..- ne.
ystävät(-mukaanlukien sukulaiset) ole ne yhdet ja samat jotka kiertävät n300km säteellä Turusta. Piävät ainakin suurta melua itsestään ja siitä,että tuntevat koko bändin
- XXXXXXX
ne. kirjoitti:
ystävät(-mukaanlukien sukulaiset) ole ne yhdet ja samat jotka kiertävät n300km säteellä Turusta. Piävät ainakin suurta melua itsestään ja siitä,että tuntevat koko bändin
Ettei vaan joku olis kateellinen kun ei itse ole kyseisen bändin jäsenien ystävä....
- sanoa
XXXXXXX kirjoitti:
Ettei vaan joku olis kateellinen kun ei itse ole kyseisen bändin jäsenien ystävä....
ettei kade käy...
Pitkästä aikaa olimme Kapakanmäellä perjantaina tanssimassa.
Onneksi oli hyvä kahvio - pääsi tanssitilasta pois Mikon ollessa lavalla (ammuntaa saa kuulla ilmaiseksi laitumella). Tuomas "pelasti" lyhdyn osuudet.
Eipä juuri ollut entisiä faneja paikalla kuin kourallinen (ei kyllä sukulaisiakaan). - ketäs.
sanoa kirjoitti:
ettei kade käy...
Pitkästä aikaa olimme Kapakanmäellä perjantaina tanssimassa.
Onneksi oli hyvä kahvio - pääsi tanssitilasta pois Mikon ollessa lavalla (ammuntaa saa kuulla ilmaiseksi laitumella). Tuomas "pelasti" lyhdyn osuudet.
Eipä juuri ollut entisiä faneja paikalla kuin kourallinen (ei kyllä sukulaisiakaan).siellä Kapakanmäellä oli kitarassa??? Olikos sama tyyppi myös eilen Marttilassa?-oisinpa halunnut vaan uteliaisuudesta käynyt katsastamassa,mutta miten juuri sattuikin yövuoro iskemään.
Enpä ole melkein vuoteen kyseistä kokoonpanoa ollut kuuntelemassa-yllättyneenä vain näitä keskusteluja lukenut-voiko kaikki olla totta ja todella orkesteri niin paljon "huonontunut???" - huonontunut
ketäs. kirjoitti:
siellä Kapakanmäellä oli kitarassa??? Olikos sama tyyppi myös eilen Marttilassa?-oisinpa halunnut vaan uteliaisuudesta käynyt katsastamassa,mutta miten juuri sattuikin yövuoro iskemään.
Enpä ole melkein vuoteen kyseistä kokoonpanoa ollut kuuntelemassa-yllättyneenä vain näitä keskusteluja lukenut-voiko kaikki olla totta ja todella orkesteri niin paljon "huonontunut???"Minulle Mikko & Myrskylyhty oli muutaman vuoden "kaukaa kierrettävä" porukka, syystä että biisit oli käsittämättömästi sovitettu (tanssitaitoni ei riittänyt niiden tulkintaan). Nyt ilokseni olen havainnut, että boikotin voi purkaa. Meno on taas iloista ja energistä, ja tempot kohdillaan!
- itse kuuntelemaan
ketäs. kirjoitti:
siellä Kapakanmäellä oli kitarassa??? Olikos sama tyyppi myös eilen Marttilassa?-oisinpa halunnut vaan uteliaisuudesta käynyt katsastamassa,mutta miten juuri sattuikin yövuoro iskemään.
Enpä ole melkein vuoteen kyseistä kokoonpanoa ollut kuuntelemassa-yllättyneenä vain näitä keskusteluja lukenut-voiko kaikki olla totta ja todella orkesteri niin paljon "huonontunut???"Mikkoa ja Myrskylyhtyä,niin tiedät millaista meno nykyään on.
Itse ainakin pidän tosi paljon ja nyt on erittäin hyvä rautalankakitaristi Timo bändissä. - entisen
XXXXXXX kirjoitti:
bändin jäsenenen ystäviä tai läheisiä....
- Ei läski...
Niin tuskimpa se Mäkeläinen nyt lihonu on vaan mun mielestä se näytti vain pöhöttyneeltä eli pöhöhän tulee esim. alkoholipitoisten juomien nauttimisesta.Ihmeellistä mutta bändin heikoin lenkki on juurikin Mäkeläinen.Bändi toimi hyvin ja Samulin mukana olo oli tosi hieno juttu.Rumpalikin soitti paljon maukkaammin kuin mitä kahdella kuulemallani live keikalla missä turha fillailu alkoi jo vituttamaan.Hän oli kylläkin silloin vasta tullut bändiin.Joka tapauksessa kokonaisuus oli toimiva lukuun ottamatta M.M örinää.Stemmat toimi jne...
- kumma juttu
kun ei osata arvostaa hyviä mieslaulajia.
Pelkkä bändi ei tosiaankaan pitkälle pötkisi ilman Mikkoa. - se varmaan
kumma juttu kirjoitti:
kun ei osata arvostaa hyviä mieslaulajia.
Pelkkä bändi ei tosiaankaan pitkälle pötkisi ilman Mikkoa.on,mutta tätänykyään Myrskylyhty kuulostaa aikaajoin paremmalta ja monipuolisemmalta ilman Mikkoa-pojat soittavat hyvin,ja ennenkaikkea iloisesti,eikä pakolla(ainakin niillä 2lla keikalla kun olen kesän aikana ollut-Mikon tullessa lavalle kuulostaa hänen laulunsa paljon väkinäisemmältä ja "pakkopullalta"-toki myönnän heti tässä vaiheessa,ettei minulla ole vertailukohdetta aikaisempiin keikkoihin,ja tältäkin kesältä vain ne mainitsemani 2!)
- Huvilinnussa
Tuli oltua parin vuoden jälkeen! Upeaa esiintymistä. Toki poika on hiukan saanut elopainoa lisää, mutta eipä se laulua haitannut! Kiva oli hetki turista taas väliajalla hänen kanssaan!
- jos
Jos on pyöristynyt niin on todella harmi. Mikko kun sattuu olemaan tämän maan kirkkaasti paras artisti.
- MIEHISTYNYT
näin on ja hyvältä näyttääpi hän.
MIEHISTYNYT kirjoitti:
näin on ja hyvältä näyttääpi hän.
Kaikki te, jotka Mikkoa moititte niin kehottaisin lämpimästi käymään optikolla sekä korvahuuhtelussa...Missään tapauksessa muutokset eivät ole olleet huonoja!!!
- H
bahia2 kirjoitti:
Kaikki te, jotka Mikkoa moititte niin kehottaisin lämpimästi käymään optikolla sekä korvahuuhtelussa...Missään tapauksessa muutokset eivät ole olleet huonoja!!!
Mikko M. on ihana juuri sellaisena kuin hän on - Omana itsenään. Hän on fiksu, mukava, karismaattinen mies, eikä yritä esittää muuta! Hän kunnioittaa orkesteriaan ja on jossain yhteydessä maininnutkin, että ei pidä itseään artistina vaan yhtenä orkesterin jäsenenä. Se on hyvä se! Ei ole Mikolla päässyt nousemaan kusi päähän, niin kuin monella muulla artistilla on valitettavasti käynyt. Otetaanpa esimerkki, miksi menestyvän orkesterin (Yölintu, Taikakuu..) laulaja haluaa soolouralle? Sehän vähentää soittajien työtä, mutta lisää vain tämän laulajan, kuten Simon tai Jannen menestystä ja mainetta. Onneksi Mikko ei ole moiseen hömpötykseen alkanut. Joskus laivareissulla kysyinkin, että mikä tähän on syy ja sain erittäin hyvän vastauksen liittyen nimenomaan orkesterin kunnioittamiseen jne. Ihanaa Mikko!
Eräs oli maininnut ylempänä, että taitaa olla vain Mikon ja orkesterin ystävät jne. jotka ramppaavat 300km säteellä keikoilla, niin ikävä kyllä minun täytyy kumota tämä väite. Itse en ole Mikon tai muun orkesterin jäsenen sukulainen tai ystävä, olen vain ikuinen, monen vuoden takainen - nyt jo tuttu fani ja tykkään hyvin paljon poikien musiikista ja tyylistä, miten he esiintyvät. Tämän takia olen yksi niistä, jotka matkustavat satojen kilometrien säteellä keikoille. Aina olen saanut lämpimän vastaanoton ja niin on saanut myös muut keikoille tulevat ihmiset.
Kyllä se niin on, että enää harva Suomalainen iskelmäorkesteri on sitä, mitä Mikko Mäkeläinen ja Myrskylyhty on. Kokemuksen rintaäänellä voin kertoa, ettei poikien esiintyminen saati sitten Mikon ääni ole muuttunut yhtään huonompaan suuntaan. Paranee vain entisestään.
Ja jos jotakin vaivaa Mikon "lihoaminen", niin menkööt itse ko. uralle. Tuskin siellä keikkabussissa (joka tälläkin hetkellä on pienimuotoinen paku) niin voi kauheasti urheilla ja pitää itsensä timmissä kunnossa, kun matkaa kertyy tuhansia kilometrejä kuukaudessa. Ainokaiset vapaapäivät pojat haluavat varmaan käyttää muuten kuin urheilemalla ja rääkkäämällä itseään punttisalilla tmv.
Vaivaantukaa vasta sitten, kun Mikko on yhtä leveä kuin on pitkäkin tai kun hän ei enää näe omaa napaansa edes peilistä.
Kaikkea hyvää Mikolle ja Myrskylyhdyn poppoolle kaikille Mikon faneille! :) - Annu.
H kirjoitti:
Mikko M. on ihana juuri sellaisena kuin hän on - Omana itsenään. Hän on fiksu, mukava, karismaattinen mies, eikä yritä esittää muuta! Hän kunnioittaa orkesteriaan ja on jossain yhteydessä maininnutkin, että ei pidä itseään artistina vaan yhtenä orkesterin jäsenenä. Se on hyvä se! Ei ole Mikolla päässyt nousemaan kusi päähän, niin kuin monella muulla artistilla on valitettavasti käynyt. Otetaanpa esimerkki, miksi menestyvän orkesterin (Yölintu, Taikakuu..) laulaja haluaa soolouralle? Sehän vähentää soittajien työtä, mutta lisää vain tämän laulajan, kuten Simon tai Jannen menestystä ja mainetta. Onneksi Mikko ei ole moiseen hömpötykseen alkanut. Joskus laivareissulla kysyinkin, että mikä tähän on syy ja sain erittäin hyvän vastauksen liittyen nimenomaan orkesterin kunnioittamiseen jne. Ihanaa Mikko!
Eräs oli maininnut ylempänä, että taitaa olla vain Mikon ja orkesterin ystävät jne. jotka ramppaavat 300km säteellä keikoilla, niin ikävä kyllä minun täytyy kumota tämä väite. Itse en ole Mikon tai muun orkesterin jäsenen sukulainen tai ystävä, olen vain ikuinen, monen vuoden takainen - nyt jo tuttu fani ja tykkään hyvin paljon poikien musiikista ja tyylistä, miten he esiintyvät. Tämän takia olen yksi niistä, jotka matkustavat satojen kilometrien säteellä keikoille. Aina olen saanut lämpimän vastaanoton ja niin on saanut myös muut keikoille tulevat ihmiset.
Kyllä se niin on, että enää harva Suomalainen iskelmäorkesteri on sitä, mitä Mikko Mäkeläinen ja Myrskylyhty on. Kokemuksen rintaäänellä voin kertoa, ettei poikien esiintyminen saati sitten Mikon ääni ole muuttunut yhtään huonompaan suuntaan. Paranee vain entisestään.
Ja jos jotakin vaivaa Mikon "lihoaminen", niin menkööt itse ko. uralle. Tuskin siellä keikkabussissa (joka tälläkin hetkellä on pienimuotoinen paku) niin voi kauheasti urheilla ja pitää itsensä timmissä kunnossa, kun matkaa kertyy tuhansia kilometrejä kuukaudessa. Ainokaiset vapaapäivät pojat haluavat varmaan käyttää muuten kuin urheilemalla ja rääkkäämällä itseään punttisalilla tmv.
Vaivaantukaa vasta sitten, kun Mikko on yhtä leveä kuin on pitkäkin tai kun hän ei enää näe omaa napaansa edes peilistä.
Kaikkea hyvää Mikolle ja Myrskylyhdyn poppoolle kaikille Mikon faneille! :)Mikko on minulle numero 1, ehdottomasti, joka tavalla. Ääni on jotain uskomattoman upeaa. Mutta siitä huolimatta minusta on todella surullista jos hän antaa kuntonsa ja ulkomuotonsa lässähtää. Tässä maassa on monta vastaavaa kiertolaiselämää viettäviä bändejä, jotka eivät anna itsensä lihoa, joten tuo puolustelusi ei pidä paikkaansa. No, siitä huolimatta Mikko on se numero 1.
- ikifani
H kirjoitti:
Kaikkea hyvää Mikolle ja Myrskylyhdyn poppoolle kaikille Mikon faneille! :)ovat nro:1, mielestäni ja minä pidän heistä.
Hyvää jatkoa poijille ja kaikille ihkuille faneille jaotka jaksavat edelleen kannustaa ja käydä keikoilla. Ne arvostavat poikia itsessään.
- k
Surullista kuunnella (tai tässä tapauksessa lukea), kun ihmiset kirjoittavat pahasti niinkin hienosta miehestä kuin Mikko. Niin kun joku jo tuolla aiemmin kirjoitti hyvin osuvasti Mikosta, että hän on hieno mies ja ajattelee aina bändinsä parasta. Se on niin totta! Lisäksi Mikko jaksaa joka keikan jälkeen jakaa kortteja niin uusille kuin samoille vanhoillekin naamoille. Ja Mikko jaksaa jutella jokaisen ihmisen kanssa, joka hänen luokseen tulee juttelemaan.
Ja sitten on paljon puhuttu siitä, että Mikko on lihonnut. On sanottava, että nuoruus vuosista maha on pyöristynyt, mutta herran jestas en minä Mikkoo lihavaks haukkuis en sitten millään. Nuoresta pojasta on tullut nuori mies!!! Ja mitä hikoiluun tulee lavalla. Kesällä jokaisella lavalla on ihan mielettömän kuuma, ja sitten kun esiintyjä heiluu 90min lavalla (niin kuin Mikko oikeasti tanssii siellä ja liikkuu koko ajan..), niin kyllähän samalla tavalla meistä jokainen hikoaa. Yrittäkääpä ite laulaa ja heilua 2x 45 min kesällä tupaten täydellä lavalla ilman, että hiki pisarat kirpoaa ihollenne. Veikkaanpa että ette onnistu, sillä jo pelkästään lavan edessä seisoessa tulee hiki... (Ja se ei todellakaan johdu huonosta kunnosta..)
Ja vielä mitä bändiin tulee. Koko porukka on aivan mahtava, myös Tuomisen ja Timon tuuraajia myöten. Jokainen osaa tehtävänsä omalla sarallansa niin loistavasti, että siitä saavat muut ottaa mallia. Ja aivan turha sanoa pahoja sanoja kenestäkään heistä, sillä ne ovat täyttä lööperiä. Jokainen bändin jäsen on ihan tavallinen ihminen siinä missä meistä jokainen. Ei meillä ole varaa haukkua toisiamme, eikä myöskään Mikkoa ja kumppaneita. Ei vain ole! En myöskään kiistä sitä, että Ollin tekemät kappaleet olivat hyviä, mutta on aivan turha moittia Tuomaksen tekeleitä tai sitä, että bändistä ei ole mihinkään kun Olli ei tee kappaleita. Kuulkaahan nyt. Myös muut osaavat kirjottaa biisejä, niin Mikko kuin muutkin säveltäjät. Mutta Olli oli myös hyvä siinä! Ja Ollia on ikävä.
Itse olen seurannut Mikon uran kehittymistä heti alusta asti. Enkä osaa moittia poikia mistään, myönnän myös itse kulkevani heidän keikoillaan pitkienkin matkojen päähän, mutta vain sen takia, että nautin poikien keikoista ja musiikista. Lisäksi jokaisen kanssa on älyttömän mukava jutella. Haluankin toivottaa kaikkea hyvää koko bändille, ja me tapaamme pian! Myös muille Mikko-faneille kaikkea hyvää ja keikoilla tavataan mahdollisesti! :) Ensi kesää odotellessa... =)- p40
Itse kierrän niin ikään poikia tansseissa katsomassa ja ei ole kyllä heistä mitään pahaa sanottavaa. Olen jo vähän vanhempi ja kokenut tansseissa kävijä, mutta täytyy sanoa että mäkeläisen lava karismalle ei löydy kilpailijaa hän on niin läsnä lavalla ja ottaa yleisön täysillä mukaan! Kiitos siitä! :) Toivottavasti fanit pysyvät uskollisesti mukana keikoilla tavataan! Kiitos palautteestasi k!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998616Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682951- 141321
- 761018
- 66974
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73844