Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihana keikka! Tapani oli hyvällä tuulella ja lauloi upeesti. Lauloi mm. semmosia lauluja kuin : Päättyneet on päivät, Mistä rakkaus alkoi, Sulle, anna mun jäädä sun luo, Amore, Keinu kanssani, Kuljen taas kotiinpäin, Paista päivä, Valkovuokot, Tähdet meren yllä, Valo pikkuinen, Sataman tango, Hopeinen kuu, R.A.K.A.S, Äidin pikkupoika, Äidin pikkupojan paluu ( uuden levyn biisi), Yön saapuessa ( uuden levyn biisi tämäkin), Tulkaa tytöt takaisin, Veikko Nieminen, Delilah, Anniina (encore), yms...
Mitään välispiikkejä Tapsa ei erityisemmin kertoillut, mutta muutamassa kohtaa laulujen välissä Tapsa sutkautti hyviä juttuja.
Se multa meni vähän yli hilseen, kun Tapsa sanoi , että Delilahin Suomenruotsalaienen aviomies oli nimeltään muuten Värttilä. Mä en ihan tajunnut sitä vitsiä, mutta kovin ihmiset sitä nauroin, niin mä nauroin mukana ,etten olisi vaikuttanut ihan idiootilta .
Tapsa sanoi myös , että hänen ex-vaimonsa kun on eurovaaliehdokkaana, niin pyysi lähettämään sellaisia terveisiä että se on numero 129. Sanoi ,että hän on hyvin suorasanaienen naineen, niinkuin olette varmaan nettisivuiltakin huomanneet. Tapsa sanoi ettei ole itsekkään vielä käynyt äänestämässä ja lisäsi , että saa nähdä ketä äänestän.
Hieno oli tunnelma ja Tapsa sanoi kovia ablodeita monen laulun jälkeen. R.A.K.A.S laulun lavanedus porukka lauloi innolla mukana.
Ylimääräisenä Tapsa lauloi Anniinan. Tapsaa taputettiin vielä toisenkin kerran takaisin lavalle, muttei hän enää tullut.
Tapsalla oli tumma puku. Riisui kyllä sen takin aika alkuvaiheessa pois, kun siellä oli niin lämmin. Nimmarikortteja mä en lavanreunalla nähnyt, enkä mennyt sitten tauollakaan kärkkymään ,että jakaako Tapsa nimmareita.
31.05.2009 19:25
Oli hyvä keikka. Tapsa oli loistava! :D Mut mä en ehdi nyt kertoa enempää. Kirjoitan myöhemmin tänään enemmän.
31.05.2009 16:14
Joo! Näin on ! Tapsalla on komea ääni . Ei mikään tavallinen.
Ja kun on jo tähänmennessä yli neljäkymmentävuotta upeaa uraa tehnyt ja lukemattomia hittejä ja muita hienoja lauluja laulanut, niin kyllä se on suurlaulaja silloin.
30.05.2009 08:54
Sun kannattaais varmaan soittaa tai kysyä kysyä sähköpostilla (Esakallion kotisivuilla on se puhelinnumero ja mailiosoite) niiltä , että onko sinne joku ikäraja, mut mun ymmärtääkseni lapsi pääsee kyllä tanssilavoille täysi-ikäisen seurassa.
Oon kyllä nähnyt lapsia lavoilla. Tanssiravintoloihin ei lapset varmaan sensijaan pääsekkään.
30.05.2009 08:35
Tapsan ei tarttekkaan muuttua. Tapsa on hyvä just sellasena kun on. Koittaisit nyt säkin vaan hyväksyä erillaisia ihmisiä. Ei kaikkien tartte olla sun mieleen.
11.05.2009 19:42
Etkä mene sinne meuhkaamaan ! >:( ps. Hanna on ihan jees.
11.05.2009 19:33
Oon tässä nyt vähän hunteerannut , että jos menisinkin paikanpäälle Särkänniemeen tuolloin. Riippuu ilmasta... jos kauheesti sataa vettä, niin sitten ehkä on mukavampaa kotisohvalta Tapsan esitystä seurata, mut muuten kyllä tykkaisin nähdä ja kuulla Tapsaa ihan livenä.
10.05.2009 12:37
Tollanen pahanilman lintu voi kaikin mokomin jättää sen sitten katselemattakin. NIH!
10.05.2009 12:10
Aivan loistavaa! :D Täytyykin merkata oikein tuo päivämäärä ylös ,etten vahingossa missaa sitä ohjelmaa.
10.05.2009 02:07
Voi kauhia sentään ! Ja mikähän tuonkin jutun tarkoitus taas mahtoi olla ?
10.05.2009 02:07
Katrille voimia ja jaksamista suuren surun keskellä.
07.05.2009 18:03
Mä oon käynyt Lemussa. Se on ihan mukava paikka. Porukkaa saapuu sinne konserttiin takuula runsaasti paikalle.
07.05.2009 18:02
1. Taikakuu vai Neljänsuora ? TAIKAKUU 2. Suvi Teräsniska vai Annika Eklund ? SUVI TERÄSNISKA 3. Katri Helena vai Paula Koivuniemi ? KATRI HELENA 4. Juha Metsäperä vai Mikko Mäkeläinen ? MIKKO MÄKELÄINEN 5. Tapani Kansa vai Markku Aro ? TAPANI KANSA 6. Eija Kantola vai Saija Tuupanen ? Tämä on vaikein valinta... EIJA KANTOLA 7. Yö vai Popeda ? POPEDA 8. Tommi Soidinmäki vai Saska Helmikallio ? TOMMI SOIDINMÄKI 9. Finlanders vai Souvarit ? SOUVARIT 10.Juha Tapio vai Kristian Meurman ? KRISTIAN MEURMAN
07.05.2009 17:52
Hieno kipale. Sopis kyllä hyvin Tapsan komeelle ja soinnukkaalle äänelle se.
02.05.2009 20:40
Thanks Uralin kivasta keikkaraportista :D "Oi muistatko vielä sen virren" on niin nätti virsi, että olis ollut hienoa jos Tapsa olisi sen laulanut, mutta katsoi netistä ,että tosi kauniit Eino Leinon sanat on tuossa " Meri kuutamolla" laulussakin. Oli takuula upeeta kuulla Tapsan laulavan sen ja "Alfhildin" ja "Vaeltajan". Petri Laaksonen nousikin mun diagrammissa aika mukavasti ! Hän oli täysin oikeassa siinä mitä sanoi Tapsasta :)
25.04.2009 00:45
Ari Ojalan sais potkasta mäelle sieltä Iskelmästä. Se luulee olevansa joku yksinvaltijas, jota artistien ja kaikkien muidenkin on mielisteltävä ja nuoleskeltava. Harmittaa ettei Iskelmää lopetettu Sävelradion sijasta. Sävelradiosta tuli paljon parempaa ja monipuolisempaa musaa.
24.04.2009 13:58
Joopa joo.... Pierupussi on taas päässyt käsittelemään lempiaihettaan. Ei paljon hetkauta tommoset halveeraamiset.
24.04.2009 13:55
Voi voi sentään, kun yhdestä poistetusta viestistä tollanen poru. Yritäs nyt ryhdistäytyä ja lopettaa tollanen turhanpäivänen kitinä.
21.04.2009 22:28
Joo, luvan kysyminen on kyllä ihan kohteliasta ja tuolla sun mainitsemalla tavalla se sujuu just kätevästi. Viime kesänä muuten yhdellä keikalla oli mies tyttärensä kanssa ja se mies kuvasi Tapsaa videokameralla siinä lavan edessä , eikä Tapsa siitä mitään sanonut. Voi olla, että he olivat kans kysyneet Tapsalta luvan siihen kuvaamiseen etukäteen.
21.04.2009 22:25
Ai siellä on muitakin esiintyjiä. Kauankohan tuo tilaisuus mahtaa kestää ? Siellä ei varmaan yksi laulaja ehdi laulaa enempää, kuin pari laulua.
21.04.2009 22:15
53 / 198