penal
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
Reggae tms 70 -luvun alusta?
Mulla pyöri aikoinaan jatkuvasti nauha, jossa oli murteellisella englannilla laulettu mukava, keinahteleva reggae tyyppi1136Kuin kukka viimeinen, kesää odotin...
En tiedä meneekö ollenkaan oikein, mutta suht hidas, mollisävyinen biisi, fox trot / tangopoljento. Esittäjänä ehkä Topi2213Jos kaikki oltais tavallisia...
Mikäköhän biisi ja kenen esittämä on sellainen suomalainen, välillä radiossa soitettu levy, melko uusi, jossa kertosäöe1159Yliopistotutkinnon eläkekertymä?
Taisi olla joku television ajankohtais-, tms ohjelma, jossa kerrottiin, että yliopistotutkinto jo sinänsä kerryttäisi ty3407Housunlahkeiden yksinkertainen lyhennys
Miten miesten tavallisten housujen mahdollisimman helppo ja yksinkertainen lyhentäminen onnistuisi itseltä? Mulla kun on68424World Visitor ...???
Hei! Tuttavalleni lähetettiin oikein nimellä A4 1-sivuinen mainos, jossa kehuttiin WV:n tarjoamia huippuedullisia matko554339Nesteen futuraa tai prota Transittiin?
Tankkasin Nesteen automaatilla. Oli kahta dieselpolttoainelaatua: muistaakseni Pro ja Futura. Toinen taisi olla Suomessa1137Auto parkkiin Turun satamaan...?
Pitäisi mennä pariksi päiväksi käymään Ahvenanmaalla. Autolla ensin Turun satamaan, siitä Siljan laivaan, parin päivän p0105Parkkipaikka Turun sataman lähellä?
Pitäisi mennä pariksi päiväksi käymään Ahvenanmaalla. Autolla satamaan, siitä Siljan laivaan, parin päivän päästä takais5144Edullinen kinofilmin kehitys pääkaupunkiseudulla.?
Olen kuvannut, joskus paljonkin, 60 -luvulta asti. Ensin ns. puupuolafilmille, joista joskus itsekin kehittelin ja tein5227Eläkeprosentti korkeampi kuin työttömyyskorvauksen
Olin nelisenkymmentä vuotta työelämässä, josta siivottiin pois tu-ta -syistä. Sen jälkeen olin n. 2.5 vuotta ansiosidonn7119Edullinen majoitus Pariisista...?
Olemme ( = 2 henkilöä ) matkustamassa Pariisiin lokakuun lopulla vajaaksi viikoksi. Lennot on Orlyn kentälle, majoitusta10202Käykö Mobil protection formula 0w/40 Transittiin?
Mulle jäi bensa-auton jäljiltä 4 litran iskemätön pönttö Mobil protection formula 0w/40 -öljyä. Pitäisi vaihtaa öljyt ah176Kevytkuorma-autolla pakettiauton hinaaminen?
Miten on, saako kevytkuorma-autoksi rekisteröidyllä umpipakulla hinata n. vajaat parin tuhannen kilon painoista pakua, j099Transitin tunkin veivi?
Ostin runsas vuosi sitten -98 Transitin. Nyt olisi ensimmäisen kerran tunkin veiviä, jolla saisi pudotettua vararenkaan1131Transit -98 diesel alipainepumpun letkut, toiminta
Olen vaihtamassa laturia, kosahti 214 tkm kohdalla. Laturin päässä olevan vakuumipumpun toimintaa olen miettinyt. Siitä1244Transit -98 laturin vaihto, outo vakuumipumppu ym
Mulla on 214 tkm ajettu 2,5 diesel -Transu. Lopetteli lataamisen ensin tyhjäkäynnillä kun kone lämpesi, sitten suunnille0123Transit -98 laturin vaihto, ja vakuumipumppu...?
Mulla on 214 tkm ajettu 2,5 diesel -Transu. Lopetteli lataamisen ensin tyhjäkäynnillä kun kone lämpesi, sitten suunnille070Hiace 2,45 D -85 latausrele, käytetty
Pistin Huutonettiin parila eurolla tarjolle, kun ei viittis heittää toimivaa relettä roskiinkaan: "Otsikonmukainen lata0189Suomi24.fi sähköpostini ei toimi...
Aina kun yritän loggautua suomi24 -sähköpostiini avautuu vain sama suomi24 -päävalikko. Kiukutteli jo usampana päivänä,065