Olen ostamassa uudempaa pakua vanhan -85 2.4 Diesel - Hiacen tilalle. Sekin edelleen kunnossa, mutta alkaa olla pellit vähän ruman näköiset. Noita 1.9 koneella olevia Ducatoja on tarjolla suht hyvin, samoin Pösö -Boxereita ja Citikka Jumpereita. Huhut vain väittävät, että nuo 1.9 TD koneet kilahtavat niistä järjestäen jossain alle 300 tkm kohdalla. MIkä on totuus? Uskaltaako sellaisen mennä ostamaan, esim. vähän yli parisataa tuhatta ajettuna? Minkälainen tuo muuten on ajaa ja pitää? Mulla on kokemusta mm. VW -Transportereista, vanhoista Transiteista ja Hiaceista. Tuntuu, että Hiacessa ja Transporterissa maine maksaa? Transitit ja nämä Ducatot ja niiden sisarmallit ovat kohtuullisemmissa hinnoissa. Mulla olisi tarve ajaa satunnaisempaa ajoa yksityiskäytössä, joskus ehkä vetää kevyttä asuntovaunua. Ainakin Hiace vetää sitä todella kevyesti.
Kiitos asialisista vastauksista.
terv. Pentti Leppäaho
ps jos jollain on tuollainen hyväkuntoinen, vähän aikaa sitten leimattu lyhyt matala peruspaku kohtuullisilla kilometreillä myynnissä Helsingin lähellä, saa tarjota minulle...
Ducato 1.9 TD -koneen kestävyys?
0
109
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868