Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

563

  1. Tilanne vaikuttaa jotenkin pysähtyneeltä, sinä haluaisit suhteeltanne enemmän, hän ei ole valmis sitoutumaan - onkohan näin? Tietynlaista etäisyyttä, omissa maailmoissa oloa aistin.. Mitään nopeaa etenemistä ei ole näköpiirissä, mutta en silti sulje pois mahdollisuutta, että tuttavuutenne kasvaisi vielä myöhemmin pysyväksi suhteeksikin. Seuraavan vuoden aikana tilanne pysynee kuitenkin melko lailla nykyisenlaisena.

    Mitään kauhean selkeätä en nyt nähnyt, olen hieman väsynyt.. toivottavasti tästä oli kuitenkin jotain hyötyä.. Aurinkoista syksyn jatkoa Sinulle joka tapauksessa!
  2. Olet päätymässä oikeaan ratkaisuun. Nykyinen tilanne syö sinua sisältä, miehesi ei kykene radikaaleihin muutoksiin elämässään eikä ole syytä tuhota kahden ihmisen elämää jatkamalla nykyistä kierrettä. Ero ei ole koskaan helppo, ei tässäkään tapauksessa, mutta pitämällä päätöksesi, tuli mitä tuli, ja ymmärtämällä, että vanhaan palaamalla et voi saavuttaa mitään uutta hyvää, pääset vähitellen tilanteesta yli.

    Näkisin tällä kesällä tapaamallasi miehellä vielä olevan osuutta tulevassasi. Jompi kumpi ottaa toiseen yhteyttä, hänessä näen mahdollisen lohduttajan, siirtymävaiheen rakkaan Sinulle, vaikka suhde ei välttämättä jääkään pysyväksi. Ei siinä silti ole mitään pahaa tai arveluttavaa, näitäkin ihmisiä, pelastavia enkeleitä tarvitaan, joilla on tärkeä tehtävä pieneksi ajaksi elämässämme. Ota siis ilolla vastaan mitä ikinä Sinulle annetaankaan :)

    Ihan positiivisena näkisin elämäsi vaikeat vaiheet läpi porskutettuasi - vaikeuksien kauttahan usein voittoon kuljemme.. Voimia syksyysi!