Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

563

1. Tilanne vaikuttaa jotenkin pysähtyneeltä, sinä haluaisit suhteeltanne enemmän, hän ei ole valmis sitoutumaan - onkohan näin? Tietynlaista etäisyyttä, omissa maailmoissa oloa aistin.. Mitään nopeaa etenemistä ei ole näköpiirissä, mutta en silti sulje pois mahdollisuutta, että tuttavuutenne kasvaisi vielä myöhemmin pysyväksi suhteeksikin. Seuraavan vuoden aikana tilanne pysynee kuitenkin melko lailla nykyisenlaisena.

Mitään kauhean selkeätä en nyt nähnyt, olen hieman väsynyt.. toivottavasti tästä oli kuitenkin jotain hyötyä.. Aurinkoista syksyn jatkoa Sinulle joka tapauksessa!
  2. Niin, en siis nähnyt takapakkia itse suhteessa vaan suunnitelmissasi sen suhteen, eli ilmeisesti asiat eivät etene niin nopeasti kuin haluaisit - ehkä tuon työnsaannin takia tms... Voit toki itse pistää energioihin vauhtia ottamalla käyttöön voimalauseen esim. Saan työtä läheltä miesystävääni - nämä toimivat, usko tai älä!

En siis pidä ollenkaan mahdottomana tuota kihlautumistannekaan, mutta aivan lähikuukausien aikana se tuskin tapahtuu, olosuhteet ja miesystäväsi luonteenlaadun huomioonottaen. Vakaalla pohjalla suhteenne kuitenkin on, eli kärsivällisyyttä vain, eteenpäin on suunta ja hiljaa hyvä tulee :)

Aurinkoa elämääsi :)!