cherrykirsikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
563
Natriumglutamaatti?
Onko tällä palstalla liikkuvilla kokemusta natriumglutamaatin ym. lisäaineiden vaikutuksesta migreeniin? En ole aiemmin146647Uni mummostani
Näin unta mummostani, joka on kuollut vuosikausia sitten. Unessa hän oli elossa mutta erittäin huonossa kunnossa. Joku s112757Provinssirock -07
Upean keikan heitti Apulanta jälleen Provinssissa, vaikka Toni kieltämättä lauloikin välillä aika pahasti väärin - no, s3563Puolikuuro kielikorva?
Kirjoittelin sattuneesta syystä migreenipalstalle käyttäen automaattisesti itsestäni termiä 'migreenikkö' (vrt. sihteeri7530Tietääkö kukaan mikä kukka?
Sain pääsiäislahjaksi ruukkukukan, jossa on pienet keltaiset kukat 'ryppäinä' ja paksut sileäpintaiset lehdet. Mikähän k6518Siniselle Siivelle
Hei! Pyysin ja sainkin tuossa jo aiemmin -qi-:ltä riimun koskien tulevaa työ-/kotielämääni, mutta vielä kyselisin Sinult5409Kultainen noutaja
Olipa ihastuttava kotimainen minisarja, etenkin viimeisen jakson loppu Ukon monologeineen jätti jälkeensä hyvän mielen,0358Yle Teema: Kosketuksessa
Näitä konsertteja on ollut ilo katsella aina maanantaisin toisen korkeatasoisen silmänilon, ykkösen Kotikatsomon jälkeen3294Uutisvuoto-veikkaus
Peter Nyman jättää Uutisvuodon - kuka tulee tilalle, onko ehdotuksia? Miten olisi esim. Simo Frangén...?!?!4274Jättihyttysiä
Osaako kukaan kertoa, mitä jättihyttyset unessa merkitsevät? En muista näkemästäni unesta muuta, kuin että jossakin talo1273Erakkonaiselle
Hei, huomaan Sinun tulkitsevan kortteja lämmöllä ja ymmärryksellä :-) Lähestynen jälleen elämässäni tienhaaraa - näkyyk2227Kiitos- ja ylistysketju
Oletko tänään muistanut myös kiittää Herraasi? Tässä voit sen tehdä, ja toki rukoillakin.. :) Kiitos Jeesus kun aina au1205-qi-:lle
Lueskelin tulkintojasi kiinnostuneena, riimut ovat minulle uutta. Katsoisitko mitä ne näyttävät minulle työ-/arkielämän2187Avaimet kadonneet!
Minulta on pudonnut todennäköisesti Jyväskylässä avaimet, joissa on valkoinen avaimenperä, johon on tikkukirjaimilla kir0113Silmät ja hampaat
Kukahan osaisi tulkita / kertoa, mitä voisi merkitä kun samassa unessa, mutta eri kohdassa huomasin, että minulla oli en1107Ihana enkeliuni
Näin vähän aikaa sitten ihanan unen ja kirjoitin siitä tänne: http://www.astro.fi/blog/readBlog/user_name/cherrykirsikk093Ihana enkeliuni
Näin muutama yö sitten aivan ihanaa unta ja kirjoitin siitä tänne: http://www.astro.fi/blog/readBlog/user_name/cherryki088Sukelluskurssille?
Olin jostain syystä uima-altaan luona, jossa pidettiin jotain sukelluskurssia (minulle oikeassa elämässä täysin vieras a357