MigreeniVastattu 16 v

Natriumglutamaatti?

Onko tällä palstalla liikkuvilla kokemusta natriumglutamaatin ym. lisäaineiden vaikutuksesta migreeniin? En ole aiemmin asiaa juuri ajatellut, toki kuullut puhuttavan yleisellä tasolla lisäaineiden ja yleensäkin ravinno…
Unien tulkintaVastattu 18 v

Uni mummostani

Näin unta mummostani, joka on kuollut vuosikausia sitten. Unessa hän oli elossa mutta erittäin huonossa kunnossa. Joku sukulaisistani hälytti minut vanhainkotiin/laitokseen jossa hän asui, vastailin kännykkääni, että ol…
HuonekasvitVastattu 19 v

Tietääkö kukaan mikä kukka?

Sain pääsiäislahjaksi ruukkukukan, jossa on pienet keltaiset kukat 'ryppäinä' ja paksut sileäpintaiset lehdet. Mikähän kukka voisi olla kyseessä ja miten sitä hoidetaan, säilyykö pitempään ja kukkiiko uudestaan vai onko…
ApulantaVastattu 19 v

Provinssirock -07

Upean keikan heitti Apulanta jälleen Provinssissa, vaikka Toni kieltämättä lauloikin välillä aika pahasti väärin - no, se hänelle sallittakoon, myönsi itsekin et TV:n läsnäolo vaikuttaa.. Biisit tietty upeita ja kokonai…

Puolikuuro kielikorva?

Kirjoittelin sattuneesta syystä migreenipalstalle käyttäen automaattisesti itsestäni termiä 'migreenikkö' (vrt. sihteerikkö). Muiden kirjoituksia ja myöhemmin Googleakin selatessani huomasin kuitenkin muodon migreenikko…
Tarot-tulkinnatVastattu 16 v

Siniselle Siivelle

Hei! Pyysin ja sainkin tuossa jo aiemmin -qi-:ltä riimun koskien tulevaa työ-/kotielämääni, mutta vielä kyselisin Sinulta samasta asiasta.. Itsekin olen päättämätön, yhtenä hetkenä tahdon yhtä, toisena toista, väliin ha…
Tv-sarjatEi vastauksia

Kultainen noutaja

Olipa ihastuttava kotimainen minisarja, etenkin viimeisen jakson loppu Ukon monologeineen jätti jälkeensä hyvän mielen, kyyneleet silmiin sekä ajatukset lentämään tärkeiden asioiden parissa. Heikki Nousiainen oli kerras…
Unien tulkintaVastattu 18 v

Jättihyttysiä

Osaako kukaan kertoa, mitä jättihyttyset unessa merkitsevät? En muista näkemästäni unesta muuta, kuin että jossakin talossa / huoneessa (en ole varma oliko oma talomme) lenteli suuria hyttysiä, ja unessa sanoin jollekul…
YleVastattu 18 v

Yle Teema: Kosketuksessa

Näitä konsertteja on ollut ilo katsella aina maanantaisin toisen korkeatasoisen silmänilon, ykkösen Kotikatsomon jälkeen. Väkisinkin tulee tällaisen kohta keski-ikäisen (?) immeisen jammattua ja laulettua mukana, kun om…
Tarot-tulkinnatVastattu 16 v

Erakkonaiselle

Hei, huomaan Sinun tulkitsevan kortteja lämmöllä ja ymmärryksellä :-) Lähestynen jälleen elämässäni tienhaaraa - näkyykö korteista, mihin suuntaan etenen työelämässäni - jäänkö aloilleni, aloitanko uudessa paikassa ja v…
Tarot-tulkinnatVastattu 18 v

-qi-:lle

Lueskelin tulkintojasi kiinnostuneena, riimut ovat minulle uutta. Katsoisitko mitä ne näyttävät minulle työ-/arkielämän suhteen, onko näkyvissä muutosta johonkin suuntaan? Olenko mahdollisesti jonkinlaisessa tienhaarass…
RukouksetVastattu 19 v

Kiitos- ja ylistysketju

Oletko tänään muistanut myös kiittää Herraasi? Tässä voit sen tehdä, ja toki rukoillakin.. :) Kiitos Jeesus kun aina autat minua ja viet minua eteenpäin haluamaasi suuntaan. Kiitos uudesta mahdollisuudesta johon minut j…

Avaimet kadonneet!

Minulta on pudonnut todennäköisesti Jyväskylässä avaimet, joissa on valkoinen avaimenperä, johon on tikkukirjaimilla kirjoitettu "Yliopistokatu". Renkaassa on kaksi avainta, toinen mustapäinen, toinen tavallinen ura-ava…
EnkelitEi vastauksia

Ihana enkeliuni

Näin vähän aikaa sitten ihanan unen ja kirjoitin siitä tänne: http://www.astro.fi/blog/readBlog/user_name/cherrykirsikka
Unien tulkintaVastattu 13 v

Silmät ja hampaat

Kukahan osaisi tulkita / kertoa, mitä voisi merkitä kun samassa unessa, mutta eri kohdassa huomasin, että minulla oli ensin hampaissa likaisen ruskeita pinttymiä, raitoja, ja myöhemmin toisen silmäni kohdalla oli vain p…
Unien tulkintaVastattu 11 v

Sukelluskurssille?

Olin jostain syystä uima-altaan luona, jossa pidettiin jotain sukelluskurssia (minulle oikeassa elämässä täysin vieras alue). Epäröin menisinkö mukaan ja lopulta päätin uskaltaa. Sitten aloin pohtia ettei minulla ole ui…