Vapaa kuvaus

Aloituksia

79

Kommenttia

2723

  1. Itselläni oli sellainen ja kaikki tapahtumat liittyivät jotenkin kummituksiin. Joka päivä olin kirjoittamassa jotain aivan sekavaa lässytystä. Yksi aamu koulussa alko tietokoneet käynnistymään itsestään ja viivana olin tällä palstalla kertomassa asiasta. En kuitenkaan koskaan painanut "Lähetä viesti", koska lopulta tuntui omat jutut niin tyhmiltä. Olisikohan siinä jotain yliluonnollista? :F

    Lopulta rauhoituin kun en jaksanut välittää mistään ja nyt käyn joka viikonloppu kattomassa kaupasta, jos olisi jotain mielenkiintoisia elokuvia (ei kauhu vaan äksönii)