Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kameran linssin suojus katosi viikonloppuna kun äiti siivosi. Jos se ei pian ala ilmestymään takaisin niin... Nyt kun ajattelin niin paljon muutakin on multa kadonnut. Enpä vaan ole tarvinnut niitä enään. Suuri mahdollisuus on, että ite olen ne hukannut.
17.03.2005 13:11
Luen tässä ikivanhoja viestejä ihan huvikseni ja itse löysin tämän VASTA nyt. Onnittelut olit ennen minua.
"Löysitte siis kolmikerroksisen talonne neljänteen kerrokseen johtavat portaat? Ja mies, josta näkyy vain kädet ja jalat hauskuuttaa poikaanne musta hattu päässä?"
-Hyvin sanottu! Saat tuon kuullostamaan huolestuttavalta. Poika on sekaisin? Eihän sitä tiiä vaikka oliskin totta.
17.03.2005 12:50
Yksi hyvä luonnollinen selitys. Tota voi tapahtua muutenkin, mutta et vain huomaa koska olet keskittynyt johonkin.
Ei sitä koskaan tiedä.
17.03.2005 12:37
Jos osaa englantia niin tuskin tulee ongelmia. Vika on sitten ruotsalaisissa jos ne ei osaa puhua englantia. Pitäishän niiden kun britti-turistitkaan ei osaa ruotsia.
17.03.2005 09:44
Molemmat pystytään ohittamaan. Ja jotkut on niinkin taitavia että koodaa uuden xiitin. Se ei varmaan ihan hetkessä tapahdu.
17.03.2005 09:21
Vaikka tuo voikin olla tehty, niin ei kyllä tekis mieli kohdata tuommoista. Vois kyl olla mielenkiintoista, mutta juoksisin itku kurkussa, k*set housussa ja äitiä huutaen karkuun :)
17.03.2005 09:18
Jossain oli keskustelua tuommoisista. Jotkut oli useinkin heränny yöllä eikä ollu pytyneet liikkumaan tai jotakin. Monilla alkanut teini-iässä tämmöinen.
16.03.2005 20:20
Kuvat ei kauhean mahtavia ollut. Löysin jotain muiden kertomuksia.
Kävi vaan mielessä, että isäsi voisi piirtää näkemänsä. No ei tarvitse, mutta olisi kiva nähdä jonkin lainen kuva.
16.03.2005 20:10
Kyllä se riippuu toisenkin puolen netistä. En tiiä mitä DNA säätää. Mulla on Elisan 2mb netti ja hyvin tuntuu tulevan. Kattoo vähän keneltä lataa.
16.03.2005 14:39
Koska ne uskoo, että se on pelleilyä. Ja varmaan onkin koska kaverit on kokeillu ja mitään ei oo tapahtunut. Itse en kokeile, sen verran rankkoja juttuja oon lukenut. Ei kuitenkaa tarkoita, että uskoisin siihen.
16.03.2005 14:30
En mä ainakaan mitään ohjeita tarvinnut. Joikka kiinni ja ilmaan. Tietenkin laippoja pitää laittaa nousussa ja laskussa.
F5 = kaikki pois
F6 = 1 aste ylös päin (siis flapsei)
F7 = 1 alas
F8 = täydet flapsit
G = renkaat pihalle
Ei siin muuta tarvii. Niit näppäimii voit katella siäl optionssista. Ja missään paperilla ei ole olemassakaan mitään "näin pääset pilveen" ohjeita. Siäl on ihan joku lentokoulu juttu siin pelissä.
16.03.2005 14:25
Verkkogurut
Siwa
16.03.2005 14:12
En vaan tajuu tota multiplayer juttua. Tai en ole edes kokeillut kun kukaan kaveri ei jaksa lataa ite peliä. IP:lläkö yhdistää?
16.03.2005 12:37
Vilahtaako siinä sininen ruutu? Buuttaako vain tietyissä paikoissa? Sen sinisen ruudun sai jotenkin pysymään siinä. Lähetin siitä kuvan johonkin ja vian kerrottiin olevan äänikortin ajureissa tai jossain.
Vice Cityn ääniasetuksista jotain juttua vaihtamalla sain homman toimimaan. En muista miten meni tarkalleen kun siitä on kauan kun viimeksi pelasin.
16.03.2005 11:44
Alko taas vaihteeksi itseänikin pelottamaan. Pelkäsin aina pienenä muumimörköä ja näin uniakin siitä että se jahtasi minua kunnes pääsin kotiin. No yleensä unessa en saanu ovea auki. Näin sitä niin monta kertaa, että tiesin sen jatkossa uneksi. Jotenkin viimesellä kerralla sillä oli isot punaset silmät missä mustat täplät ja ne kattoi kieroon. Isot hampaat ja leveä hymy, kieli ulkona. Ihan kuin jostain sarjakuvasta. Se ei enään pelottanut.
Olisi jännää kävellä itse tota hiekkatietä :)
Kumma kun isäsi ei tajunnut ottaa jotain heitettävää mukaan. No eipä olisi tullut mullakaan mieleen. Jos olisi mennyt jonkun kaverin kanssa ja nähnyt silloin tämän. Olisikohan kaverikin nähnyt sen?
16.03.2005 11:41
Voin kuvitella kasvojen ilmestyvän johonkin piemään pusikkoon. Itselleni tulee usein kotona tollanen levoton tunne. Joskus en välitä siitä ja joskus lähden pois. Aina samassa osassa meidän taloa.
Mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut paitsi vessan ovi mennyt itsestään lukkoon. Katoin itseäni peilistä kun harjasin hampaita ja sivusilmällä näin oven lukon kääntyvän. Kuulin myös sen lukon äänen. Onneks en ollut yksin. Mitäköhän olisin tehnyt?
Joskus vessassa on tullut semmoinen tunne, että oven toisella puolella olisi joku.No kai se on jotain vainoharhaisuutta. Ikinä en ole nähnyt mitään henkiolentoa.
Ennen meidän perhettä talossa oli asunut joku mies. Reilu 50 vuotta sitten. Muutti muualle ja oli myöhemmin kuollut veneonnettomuudessa. Hukkunut kenties?
Joskus kesäisin yöllä (kun ikkuna on auki) olen kuullut kuin joku kävelisi meidän pihan hiekkatiellä. Tuskin kukaan perheestä painelee siellä kello 2 yöllä. Voihan se olla joku hiipparikin. En kiellä ettenkö itsekkin olisi mennyt yöllä jonkun pihalla :P
Jäin kiinni.
Ja kerran pienempänä olin veljeni ja isäni kanssa odottamassa jäätelöautoa, kun kuulimme että joku olisi kävellyt taas meidän pihalla. Oli pimeetä ja siinä kasvaa puita jonkin verran, niin oli mahdotonta nähdä mitään. Isä huusi jotain "kuka siellä?" ja sitten äänet loppuivat.
16.03.2005 11:30
Mistä te tiiätte vaikka toi oliskin totta? Nyt se suuttu, tulee ja syö teidät kaikki!!!
Tolla tekstillä voisit päästä johonkin lehteen kirjoittamaan tarinoita. Tai johonkin muuhun ansaitsemaan vähän taskurahaa.
16.03.2005 11:14
Kerran joku sanoi jossain päin nettiä "On siinä ollut maalaisjunteilla polkemista" Naurattaa vieläkin.
Miksi ufot tekisi tollaisia ja miksi juuri viljapeltoihin?
16.03.2005 11:04
Joskus kun olen nukahtamassa, kuulen jonkun äänen. Siis ihan ihmisen äänen ja ne on tuntemiani ihmisiä jotka on hengissä. Ihan kuin ne puhuisi vieressä, mutta on sanonu vain yhden sanan.
Nyt en muista kuin kaksi, mutta on niitä ollut enemmänkin. Oon kuullut kun äitini kutsuu minua nimeltä. Ja oon kuullut myös tyttöystäväni sanovan "mitä?".
Oon päätynyt siihen tulokseen, että ne tulevat omasta päästäni.
Näitä on tapahtunut nyt muutaman kuukauden. Ne sanat mitä olen kuullu on jäänyt varmaan jotenkin mieleeni ja kun oon nukahtamassa niin aivot kelaa niitä :D
16.03.2005 10:57
En tiedä uskonko vai en. Näitä lukee ihan mielenkiinnolla. Joillekkin vanhempieni tutuille on myös käynyt jotain ihmeellisiä juttuja.
Joillekkin noita varmaan käy enemmän ja joillekkin vähemmän. Neitosen jutuista vois kirjoittaa kirjan. Minä ainakin ostaisin :) enkä uskaltaisi nukkua.
16.03.2005 10:48
44 / 137