Vapaa kuvaus

.. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

8

Kommenttia

287

  1. moikka.

    Minusta on väärin joka tapauksessa levittää tuollaista harhaoppia mitä te levitätte maailmalle. Vaikka kuinka väitätte saavanne TÄSMÄLLISTÄ tietoa Jehovalta niin on se kumma kun tieto muuttuu vuosittain.. aika vaikea kenenkään on mihinkään uskoa kun ette itsekkään tiedä mikä on sitä oikeaa tietoa... Ja sellaisten juttujen levittäminen on enemmän Saatanasta kuin Jumalasta.

    Lisäksi en käsitä sitä miksi pitää katkaista kaikki välit sellaisiin ihmisiin jotka ovat eronneet siitä lahkostanne? Onko se sitten oikein?+ vai onko syynä se etteivät he järkiin tullessaan pääse kertomaan totuutta pahasti hukassa oleville ihmisille.

    Mites tää risti asia?? Kuinka voitte kieltää sen että Jeesusta ei olisi ristiinnaulittu?? Mitäs täsmällistä tietoa se sellanen on kun siitä on jopa ihan historiallisia todisteita?? en käsitä.
    Mutta tuskin itsekkään käsitätte..

    En halua että ovellani käy ihmisiä jotka ajattelevat vain itseään. Todella törkeää.. Täytyy tehdä tätä kuuluisaa ja kaikkien vihaamaa ovityötä että itse saisi kaikkia arvonimiä ja ehkä pääsisi joskus sinne kunnon paratiisiin..

    Miksi ette usko Helvettiin? Vaikka raamatussa monessakin kohdassa siitä puhutaan..

    Kerran yks JT väitti mulle että teillä olisi sama raamattu kun meillä luterilaisilla ja hellareilla..eihän se pidä ollenkaan paikkaansa.??

    on toi niin sekavaa ettei mitään selkeyttä tule..Siinä vartiotorni lehdessäkin lukee vuosittain ihan eri tietoa jostain samasta asiasta. en muista tarkalleen mitä se koski..joidenkin tyyppien ylösnousemusta..että nouseeko ne vai ei..ja se tieto vaihtuu koko ajan.. Jumala taitaa olla aika vekkuli kaveri kun kaikki tieto muuttuu koko ajan, teiltähän sen totuuden kuulee..ei nyt kuitenkaan..