reijokp
![]()
Hahaa!
Aloituksia
152
Kommenttia
403
Miksi viestejäni poistellaan?
Teen kohta ilmoituksen poliisille sananvapauslain rikkomisesta!!! Sananvapaus on sivistyneen yhteiskunnan tärkein pointt5660Jumala ja Saatana yhteistyössä?
Oletteko törmänneet tilanteisiin, joissa Jumala ja Saatana puheltavat samaan hiileen? Minulle tulee ainakin yksi: Vein5648Katra on ainoa oikea ehdokas!
Siis...ihan totta...älkää laittako sinne mitään tylsiä biisejä, jotka on ehdokkaana, kuten Humanen, Kentalan, Johanna Ku10648Jarilta joululevy! ;)
Jari Sillanpää julkaisee joululevyn, jonka nimeksi tulee "Kul, kul, kulkuset". ;)2627Kul kul
Jarilla kuuluu olevan uusi poikaystävä, luin Seiskasta...se tuntuu aika tutulta...olenkohan nähnyt sen jossain! Kul, ku1626Olenko aikuinen?
Olenko aikuinen, kun teen tälläisiä blogeja: http://www.blogger.com/profile/18429003 Onko tää normaalia???4614Raisio on Suomen sauvakävelykaupunki!
Olen innoissani, että asun Turussa, Raision naapurissa. Raisiohan on virallinen sauvakävelykaupunki...siellähän käy ulko0613Osa elämästäni
Mulla on omaelämäkerrasta osa tällä sivulla: http://www.blogger.com/profile/18429003 Alkaen tämän vuoden maaliskuusta.5613DadsHello!!!
Tietääkö kukaan DadsHellota? Aivan loistava eka levy. Uutta levyä odottelen. Tietääkö kukaan siitä muuta kuin että kaksi5609Heavyn Madonna!!! -> Amerikkaan!!!???
Eikös Tarjaa tituleerattu Heavyn Madonnaksi Once-levyn julkaisun jälkeen? Menestys nousee varmasti nuppiin kun kuuntel2607Missä on Maarit?
Missä on se Maarit, joka lauloi mm. kappaleet "Jäätelökesä", "Jos tahdot tietää", "Hymypoika" ja "Laakson lilja"? Onko h2595KINGILTÄ UUTTA MATSKUA!!!
Viimeinkin se on julkistettu Kingin sivuilla! King Diamondilta on tulossa uusi albumi! http://www.covenworldwide.org/fo5591Eini & Lordi?
Kiipeän kukkulalle ja laulan Dirlandaa!!! Tekisivätpä Lordi ja Eini yhteiskeikan, kun molemmat ovat kerran Lapista!14566Einin keikka Silja Europalla
Tuli mm. nämä biisit: Laulumme soi (avausbiisi iltakeikalla) Kesä ja yö (3 kertaa) Me kaksi matkalla Tukholmaan (2 kerta7554Maarit Peltoniemestä...?
Onko kellään tietoa, että tuleeko Maarit Peltoniemeltä uutta levyä syksyllä tai yleensä ollenkaan? Pidän paljon noista a4537Tuomari Nurmio!!!
Just kuuntelen kokoelmaa ja aikas hyvä. Oon digannut vähän aikaa Tuomarista ja toivoin kunnon kokoelmaa. Pari biisiä ois5521Kultaiset sivut?
Niin jos muistatte, mulla on sivut: http://www.blogger.com/profile/18429003 Mulla on siellä jo yli 1400 kävijää. Mahda2517Rakastakaa minua!!!!!!!
Haluan rakkautta!!! EIkö joku voisi antaa sitä? Tahdon vain halauksia. Halaaminen on kivaa!!! Joku voisi joskus kehua mu8516Kävin kaljalla!!!!!!
Tiedättekös mitä? Kävin kaljalla, suoraan sanottuna! Olen siis tosi kova tyyppi! Ei kannata tulla uhoomaan mulle, kos5516Postini tuli tänään tosi myöhään!
Olen tottunut siihen, että päivän postini tipahtaa postiluukusta siinä klo 10 aikoihin. Tänään se tuli vasta kello 12:2511493