Vapaa kuvaus

Hahaa!

Aloituksia

152

Kommenttia

403

  1. Miksi viestejäni poistellaan?

    Teen kohta ilmoituksen poliisille sananvapauslain rikkomisesta!!! Sananvapaus on sivistyneen yhteiskunnan tärkein pointt
    Poliisi
    5
    660
  2. Jumala ja Saatana yhteistyössä?

    Oletteko törmänneet tilanteisiin, joissa Jumala ja Saatana puheltavat samaan hiileen? Minulle tulee ainakin yksi: Vein
    Jumaluus
    5
    648
  3. Katra on ainoa oikea ehdokas!

    Siis...ihan totta...älkää laittako sinne mitään tylsiä biisejä, jotka on ehdokkaana, kuten Humanen, Kentalan, Johanna Ku
    Euroviisut
    10
    648
  4. Jarilta joululevy! ;)

    Jari Sillanpää julkaisee joululevyn, jonka nimeksi tulee "Kul, kul, kulkuset". ;)
    Jari Sillanpää
    2
    627
  5. Kul kul

    Jarilla kuuluu olevan uusi poikaystävä, luin Seiskasta...se tuntuu aika tutulta...olenkohan nähnyt sen jossain! Kul, ku
    Jari Sillanpää
    1
    626
  6. Olenko aikuinen?

    Olenko aikuinen, kun teen tälläisiä blogeja: http://www.blogger.com/profile/18429003 Onko tää normaalia???
    Aikuistuminen
    4
    614
  7. Raisio on Suomen sauvakävelykaupunki!

    Olen innoissani, että asun Turussa, Raision naapurissa. Raisiohan on virallinen sauvakävelykaupunki...siellähän käy ulko
    Sauvakävely
    0
    613
  8. Osa elämästäni

    Mulla on omaelämäkerrasta osa tällä sivulla: http://www.blogger.com/profile/18429003 Alkaen tämän vuoden maaliskuusta.
    Elämäkertani
    5
    613
  9. DadsHello!!!

    Tietääkö kukaan DadsHellota? Aivan loistava eka levy. Uutta levyä odottelen. Tietääkö kukaan siitä muuta kuin että kaksi
    Gospel-musiikki
    5
    609
  10. Heavyn Madonna!!! -> Amerikkaan!!!???

    Eikös Tarjaa tituleerattu Heavyn Madonnaksi Once-levyn julkaisun jälkeen? Menestys nousee varmasti nuppiin kun kuuntel
    Nightwish
    2
    607
  11. Missä on Maarit?

    Missä on se Maarit, joka lauloi mm. kappaleet "Jäätelökesä", "Jos tahdot tietää", "Hymypoika" ja "Laakson lilja"? Onko h
    2
    595
  12. KINGILTÄ UUTTA MATSKUA!!!

    Viimeinkin se on julkistettu Kingin sivuilla! King Diamondilta on tulossa uusi albumi! http://www.covenworldwide.org/fo
    5
    591
  13. Eini & Lordi?

    Kiipeän kukkulalle ja laulan Dirlandaa!!! Tekisivätpä Lordi ja Eini yhteiskeikan, kun molemmat ovat kerran Lapista!
    Huuhaa
    14
    566
  14. Einin keikka Silja Europalla

    Tuli mm. nämä biisit: Laulumme soi (avausbiisi iltakeikalla) Kesä ja yö (3 kertaa) Me kaksi matkalla Tukholmaan (2 kerta
    7
    554
  15. Maarit Peltoniemestä...?

    Onko kellään tietoa, että tuleeko Maarit Peltoniemeltä uutta levyä syksyllä tai yleensä ollenkaan? Pidän paljon noista a
    4
    537
  16. Tuomari Nurmio!!!

    Just kuuntelen kokoelmaa ja aikas hyvä. Oon digannut vähän aikaa Tuomarista ja toivoin kunnon kokoelmaa. Pari biisiä ois
    Rock
    5
    521
  17. Kultaiset sivut?

    Niin jos muistatte, mulla on sivut: http://www.blogger.com/profile/18429003 Mulla on siellä jo yli 1400 kävijää. Mahda
    Huuhaa
    2
    517
  18. Rakastakaa minua!!!!!!!

    Haluan rakkautta!!! EIkö joku voisi antaa sitä? Tahdon vain halauksia. Halaaminen on kivaa!!! Joku voisi joskus kehua mu
    Huuhaa
    8
    516
  19. Kävin kaljalla!!!!!!

    Tiedättekös mitä? Kävin kaljalla, suoraan sanottuna! Olen siis tosi kova tyyppi! Ei kannata tulla uhoomaan mulle, kos
    Huuhaa
    5
    516
  20. Postini tuli tänään tosi myöhään!

    Olen tottunut siihen, että päivän postini tipahtaa postiluukusta siinä klo 10 aikoihin. Tänään se tuli vasta kello 12:25
    Huuhaa
    11
    493