Viimeinkin se on julkistettu Kingin sivuilla!
King Diamondilta on tulossa uusi albumi!
http://www.covenworldwide.org/forum/viewtopic.php?t=3479
Seuraavan levyn biisejä voi käydä jo ehdottelemassa!
KYLLÄ KING ON PARAS. :)
KINGILTÄ UUTTA MATSKUA!!!
5
539
Vastaukset
- KINGFANINUMEROYKSI
Kyseessähön on siis toi King Diamondin kohuttu urheilualbumi!
Valitettavasti viesti poistettiin, koska tuota biisilistaa ei olisi saanut julkistaa vielä. Mainittakoon kuitenkin, että biisit Ice Hockey, Baseball ja Marathon ovat ovat varmasti siinä!
On esittetty joitakin väitteitä, että King Diamond ei olisi julkaisemassa urheilualbumia! Tälläiset väitteet ovat peräisin henkilöiltä, jotka eivät tunne King Diamondia ja jopa vastustavat Kingin uraa! Tälläiset eivät siis ole King Diamond saatikka Mercyful Fate faneja!
Hyvä KING! :) - jatkuu
UnOpenedin mielikuvitusleikit jatkuvat... hoh hoijaa.
- Rausku
Kaikkea ne ihmiset masturboidessaan kirjoittelevat.
- ....ooohhhh
"Eini, Eini, Eini...." hokee häirikkö mielessään ja ulostaa metallipalstalle. Kaikesta nuo turkulaiset tyydytystä saavatkin.
....ooohhhh kirjoitti:
"Eini, Eini, Eini...." hokee häirikkö mielessään ja ulostaa metallipalstalle. Kaikesta nuo turkulaiset tyydytystä saavatkin.
Jos et arvosta Einiä tai King Diamondia niin mitä sitten? Kerrohan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471