reijokp
![]()
Hahaa!
Aloituksia
152
Kommenttia
403
Minä teen arvosteluita!
En voisi vapaa-aikaani viettää paremmin kuin kirjoittaa arvosteluita. Niitä löytyy osoitteesta: http://www.blogger.com/2207Outo elämäntapa?
Vietän aikaani suurimmaksi osaksi tällä sivulla päivittämässä sitä? Olenko seko? ;) http://www.blogger.com/profile/18422207Eija Kantolan uusi!
Oottekste jo kerinnyt tutustumaan Eijan uuden levyyn "Legendaa". Mun mielestäni tosi loistava levy! Paljon paljon paljon1205Minä olla tymhä!
Wrum wrum, minä olla tymhä! Minä pohoa hoono soomi! Mutta minä tykkä sinä! Sinä olla tosi mukava! Tulla käymä joku toine2203T.T.L.
Mitä mieltä tästä? 1. luku: Ateriaa laittamassa Teo on juuri laittamassa ateriaa hänen hienossa suihkussaan, jossa on1197Päiväkirjani esillä!!!
Tsekkaa päiväkirjani osoitteessa: http://www.reijopiippuladiary.blogspot.com/ Onko pahempia keinoja nolata itsensä???1194Mina pohoa hoono soomi!
Sina vieras! Tosi mukava! Me tykätä! Sinä tulla joku kerta uudesta käymä! Mina rakasta vieras! Mina mennä nyt kaitsema1188Megadethilta DVD
Huomasin tänään, että Megadethilta tuli DVD, jossa paljon musavideoita. Mielestäni heillä onkin parhaat musiikkivideot.0185Maailmankaikkeuden heitto
Onko kellään tietoa, koska maailmankaikkeuden heiton SM-kisat ovat? Olen harjoitellut ahkerasti heittämällä maailmankaik5185LeAnn Rimes faneja?
Löytyiskö täältä LeAnn Rimes faneja? Itselläni löytyy mm. LeAnn Rimesin uusin "This Woman", "Blue", "You Light up My Lif1179Ruohonleikkurit saavat täällä mellastaa
Tykkään ruohonleikkureista!!! Tykkääkö joku muu??? Tykkään myös opettajista!!! Tykkääkö joku muu??? TÄÄ ON PARAS PALST1173Kommentteja päiväkirjaani!
Käykää katsomassa...olkaa niin kilttejä...nyt pystytte laittamaan kommentejakin päiväkirjaan rekisteröitymättä!!! :) ht1171Tanskan hölmöin julkkis?
http://www.covenworldwide.org/ Luulee olevansa pelottavakin, vaikka kaikki nauraa sille!1167Kylie Minoguen uusi DVD
Kylieltä on tulossa uusi DVD (taas). Onko hänellä niitä mielestänne jo liikaa? Tosin itse tykkään katsella tätä popin ku1152Wrum wrum!
Ensin otetaan kädet wrum wrum sitten jalat wrum wrum ja lopuksi se wrum wrum ... wrum wrum wrum teille kaikille!1152Anna Erikssonin keikka???
Onko joku jo teistä ollut? Mitä biisei lauloi? Ketään Turun keikalla ollutta? Ite en päässyt, NYYH! :(0151Black Congo - paras yhtye!!!
Oletteko koskaan kuullut sellaisesta yhtyeestä kuin Black Congo. Soittavat rajua metallia. Jopa Antti Tuisku, Slayer ja1151Kumman kaa?
Kyllä Halonen on parempi vaihtoehto, jos on pakko valita kumman naamaa pitää kattoo 6 vuotta ja voipi olla että köyhät s1150Päivitän itseäni koko ajan!
Mulla on kauhea hinku päivittää oma sivuni koko ajan, auttakaa! Onko tämä sivu edes kelvollinen? Please antakaa tähtiä y2150Norja voittaa!
Katsokaa vaikka kotisivujani jollette muuten usko, että Norja voittaa! Norjan edustaja on aikamoinen Jacky-makupala! Uk0149