Vapaa kuvaus

Hahaa!

Aloituksia

152

Kommenttia

403

  1. Minä teen arvosteluita!

    En voisi vapaa-aikaani viettää paremmin kuin kirjoittaa arvosteluita. Niitä löytyy osoitteesta: http://www.blogger.com/
    Vapaa-aika
    2
    207
  2. Outo elämäntapa?

    Vietän aikaani suurimmaksi osaksi tällä sivulla päivittämässä sitä? Olenko seko? ;) http://www.blogger.com/profile/1842
    Lifestyle
    2
    207
  3. Eija Kantolan uusi!

    Oottekste jo kerinnyt tutustumaan Eijan uuden levyyn "Legendaa". Mun mielestäni tosi loistava levy! Paljon paljon paljon
    1
    205
  4. Minä olla tymhä!

    Wrum wrum, minä olla tymhä! Minä pohoa hoono soomi! Mutta minä tykkä sinä! Sinä olla tosi mukava! Tulla käymä joku toine
    Huuhaa
    2
    203
  5. T.T.L.

    Mitä mieltä tästä? 1. luku: Ateriaa laittamassa Teo on juuri laittamassa ateriaa hänen hienossa suihkussaan, jossa on
    Kirjailijanalut
    1
    197
  6. Päiväkirjani esillä!!!

    Tsekkaa päiväkirjani osoitteessa: http://www.reijopiippuladiary.blogspot.com/ Onko pahempia keinoja nolata itsensä???
    Huuhaa
    1
    194
  7. Mina pohoa hoono soomi!

    Sina vieras! Tosi mukava! Me tykätä! Sinä tulla joku kerta uudesta käymä! Mina rakasta vieras! Mina mennä nyt kaitsema
    Huuhaa
    1
    188
  8. Megadethilta DVD

    Huomasin tänään, että Megadethilta tuli DVD, jossa paljon musavideoita. Mielestäni heillä onkin parhaat musiikkivideot.
    0
    185
  9. Maailmankaikkeuden heitto

    Onko kellään tietoa, koska maailmankaikkeuden heiton SM-kisat ovat? Olen harjoitellut ahkerasti heittämällä maailmankaik
    Huuhaa
    5
    185
  10. LeAnn Rimes faneja?

    Löytyiskö täältä LeAnn Rimes faneja? Itselläni löytyy mm. LeAnn Rimesin uusin "This Woman", "Blue", "You Light up My Lif
    Pop
    1
    179
  11. Ruohonleikkurit saavat täällä mellastaa

    Tykkään ruohonleikkureista!!! Tykkääkö joku muu??? Tykkään myös opettajista!!! Tykkääkö joku muu??? TÄÄ ON PARAS PALST
    Huuhaa
    1
    173
  12. Kommentteja päiväkirjaani!

    Käykää katsomassa...olkaa niin kilttejä...nyt pystytte laittamaan kommentejakin päiväkirjaan rekisteröitymättä!!! :) ht
    Huuhaa
    1
    171
  13. Tanskan hölmöin julkkis?

    http://www.covenworldwide.org/ Luulee olevansa pelottavakin, vaikka kaikki nauraa sille!
    Muut artistit
    1
    167
  14. Kylie Minoguen uusi DVD

    Kylieltä on tulossa uusi DVD (taas). Onko hänellä niitä mielestänne jo liikaa? Tosin itse tykkään katsella tätä popin ku
    Pop
    1
    152
  15. Wrum wrum!

    Ensin otetaan kädet wrum wrum sitten jalat wrum wrum ja lopuksi se wrum wrum ... wrum wrum wrum teille kaikille!
    Huuhaa
    1
    152
  16. Anna Erikssonin keikka???

    Onko joku jo teistä ollut? Mitä biisei lauloi? Ketään Turun keikalla ollutta? Ite en päässyt, NYYH! :(
    0
    151
  17. Black Congo - paras yhtye!!!

    Oletteko koskaan kuullut sellaisesta yhtyeestä kuin Black Congo. Soittavat rajua metallia. Jopa Antti Tuisku, Slayer ja
    Huuhaa
    1
    151
  18. Kumman kaa?

    Kyllä Halonen on parempi vaihtoehto, jos on pakko valita kumman naamaa pitää kattoo 6 vuotta ja voipi olla että köyhät s
    Vaalit
    1
    150
  19. Päivitän itseäni koko ajan!

    Mulla on kauhea hinku päivittää oma sivuni koko ajan, auttakaa! Onko tämä sivu edes kelvollinen? Please antakaa tähtiä y
    Huuhaa
    2
    150
  20. Norja voittaa!

    Katsokaa vaikka kotisivujani jollette muuten usko, että Norja voittaa! Norjan edustaja on aikamoinen Jacky-makupala! Uk
    Euroviisut
    0
    149