Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13210
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Kertokaahan miehet kuinka moni teistä voi sekstailla naisen kanssa ilman mitään tunteita?"
-Minulta tuo onnistuu, joskus nuoruudessa tuli tuokin testattua.
"Mistä nainen tietää onko miehellä myös tunteita mukana vai haluaako hän ainoastaan ja vain seksiä?"
-Tuon varma tietäminen on kyllä vaikeaa ellei jopa mahdotonta. Mitään yleisohjetta tuohon ei varmasti ole olemassa.
03.08.2006 15:54
No en ainakaan hepoa tykittäisi. En piikillä, enkä pyssyllä. Hepat on ihan kivoja.
Siiiinä sulle....
03.08.2006 15:39
Työporukasta olen ainut, joka polttaa (säännöllisesti).
Baarissa minä olen se, joka huomaamattomasti flirttaa sinulle sieltä kauimmaisesta pöydästä :)
03.08.2006 15:29
Ja muut mukavat huomion osoitukset.
03.08.2006 15:11
Missä oli vitsi???
Pilkkeitä on kaksi latoa täynnä ja talveksi teen lisää.
03.08.2006 15:10
"mies pystytkö olemaan "tykittämättä" naista paljaalla, jos "panetus" on valtaisa eikä kortonkeja ole saatavilla? pelkäätkö raskautta tauteja yms?
- Ehkä en pystyisi. Raskautta en pelkää, pitkäaikaiset empiiriset kokeet ovat tuottaneet sellaiset tulokset, että lapsia tulee vain silloin, kun minä niin haluan. Tautien pelkääminen riippuisi varmaan hyvin pitkälle toisen osapuolen käyttäytymisestä ja ulkoisesta habituksesta.
(En kyllä itse käyttäisi tykittämis sanaa tällaisessa asia yhteydessä, minusta se kuuluu ennemmin jalkapalloon ja huumausaineisiin.)
03.08.2006 14:54
"Voiko miehet jäädä koukkuun anteliaaseen/estottomaan seksiin?"
- Kyllä ehdottomasti, vai pitäisikö sanoa estottomasti.
"Voiko seksin vuoksi "rakastua"?"
- Ainakin minulta tuollainen "rakastuminen" onnistuu helposti, ehkä liiankin.
02.08.2006 22:28
Taas kirjallinen ilmaisuntaitoni petti....TUNNUSTAN.
Tuossa tekstissä olisi pitänyt olla sellainen piikittelevän ivallinen sävy, jonka oli tarkoitus loukata niitä thai-/venäläistytöistä haaveilevia poikamiehiä, jotka eivät voi hyväksyä sitä, että suomalaisilla naisilla on oma tahto, persoona ja elämä.
02.08.2006 16:52
Mutta jotenkin minulle ei avaudu nämä syvälliset ja "aikuismaiset" keskustelun avaukset ihmisen tunnetason elämästä...tai jotain.
Minä olen kiinnostunut ennemmin mielipiteisiin ja/tai faktoihin perustuvista keskusteluista... Niitäkin kyllä käyn mieluummin IRL, mutta toisinaan myös webissä.
02.08.2006 16:19
1. Haluan säilyttää anonymiteettini tai siis sen mitä siitä on vielä jäljellä. Miksikö? On paljon mukavampi kertoa omasta, tuttavien, kavereiden, sukulaisten elämästä ja ajatuksista ilman sitä vaaraa, että joku tunnistaisi itsensä (tai jonkun toisen) kirjoituksistani (ja pahoittaisi mielensä ihan turhaa).
2. En keksi mitään syytä minkä takia laittaisin kuvani...en minkäänlaista. Mikäli olisi vapaa poikamies, niin....ei, en laittaisi sittenkään. Se ei vain ole minun "tyylistä".
02.08.2006 15:42
"Ihmetyttää tämä, että kun suomalaiselta naisen odotetaan olevan neitsyt vielä 3-kymppisenäkin."
- Siis kuka odottaa?? Kolmikymppiset peräkammarinpoikamiehet (1% miehistä), joilla on vielä poikuus tallella. Ketä se puolestaan haittaa, että nämä haluaisivat neitsyen? Ei ketään, eihän se neitsyysvaatimus ole edes suurin vika näissä miehissä.
"Mutta jos sitten haetaan se vaimo Thaimaasta tai Venäjältä, niin usein sillä naisella on lapsi valmiina, se ei sitten olekaan niin paha juttu, vai? "
- No katsos, kun se lapsi ei haittaa mitään jos vaimo on muuten nöyräksi, persoonattomaksi ja tottelevaiseksi kotiorjaksi "koulutettu" kotimaassaan edellisen miehen toimesta.
Ohhoh...tulipas kirjoitettu kummallisia yleistyksiä. Pistetään vielä yksi...
Tuskin kovinkaan moni 3-kymppinen suomalaismies edes huolisi neitsyttä elämänkumppanikseen vaikka saisi.
02.08.2006 15:21
En pysty ymmärtämään näiden kysymysten tarkoitusta. Mitä joku tekee tuollaisella "tiedolla"??
02.08.2006 15:09
Aamu-pissis eli vanhempi (ja väkevämpi) pissis. Kaksi esimerkkiä, jotka voisi luokitella aamu-pissikseksi: Kirsi Salo ja Viiva Avellan.
02.08.2006 15:00
"Parempi tussun alla kuin tossun alla"
02.08.2006 12:27
"miksi on sitten väärin jos nainen esim. pukeutuu niin että saa miesten katseita osakseen? "
Ai on vai? Kenen mielestä? Miehesi? Käsittääkseni harvalla miehellä on niin houno itsetunto, että vaatii naistaan pukeutumaan "perunasäkkiin". Mikäli mies ei kestä sitä, että nainen kääntää katseita, niin hankkikoon jostakin "susiruman" naisen.
02.08.2006 12:24
"A-kuppi, ei edes voi roikkua"
- Kyllä voi roikkua.
02.08.2006 11:59
Joku ehdotti jossakin lehdessä, että missien ruumiinrakenne tulisi olla kansallisen "rotumääritelmän" mukaisia aivan kuten koirien-, kissojen- ja lehmienkin kauneuskilpailuissa.
Mitenhän se miss Suomi sitten pärjäisi...hmmm.
02.08.2006 11:55
Hyvätapaisia miehiä teillä päin. Eikös sitä sanota, että: "Naiset ensin, vaikka heikoille jäille"
Itse en ole oikein sisäistänyt tuon "parisuhdelenkkeilyn" ideaa, mutta täytyy varmaan joskus kokeilla.
02.08.2006 11:49
Onko rahalla mielestäsi merkitystä parin valinnassa?
- Minulle sillä on. Kumpikaan ääripää ei saa kannatusta minulta, tietoisesti olen pyrkinyt välttämään täysin kouluttautumattomia työttömiä single naisia sekä kultalusikka syntyneitä isin pikku mussukoita.
01.08.2006 15:56
Ei helvata.. *LOL* =D
01.08.2006 15:44
639 / 661