haluaisit itsessäsi kehittää? ja kehitätkö niitä? :)
Millaisia ominaisuuksia..
15
1270
Vastaukset
- lopettaa
näitä vitun ärsyttäviä aloituksia.
En pysty ymmärtämään näiden kysymysten tarkoitusta. Mitä joku tekee tuollaisella "tiedolla"??
- tiituska80
Richartti kirjoitti:
En pysty ymmärtämään näiden kysymysten tarkoitusta. Mitä joku tekee tuollaisella "tiedolla"??
et Lempi haluaa viritellä _oikeaa_ keskustelua ja saada itsetutkiskelua aikaiseksi.
Musta ihan kivaa vaihtelua ainaiseen pepun muodon merkittävyyden-kydelyiden tai miehen epämääräisen käytöksen -tarinoiden välille! tiituska80 kirjoitti:
et Lempi haluaa viritellä _oikeaa_ keskustelua ja saada itsetutkiskelua aikaiseksi.
Musta ihan kivaa vaihtelua ainaiseen pepun muodon merkittävyyden-kydelyiden tai miehen epämääräisen käytöksen -tarinoiden välille!Mutta jotenkin minulle ei avaudu nämä syvälliset ja "aikuismaiset" keskustelun avaukset ihmisen tunnetason elämästä...tai jotain.
Minä olen kiinnostunut ennemmin mielipiteisiin ja/tai faktoihin perustuvista keskusteluista... Niitäkin kyllä käyn mieluummin IRL, mutta toisinaan myös webissä.- lempi
Richartti kirjoitti:
Mutta jotenkin minulle ei avaudu nämä syvälliset ja "aikuismaiset" keskustelun avaukset ihmisen tunnetason elämästä...tai jotain.
Minä olen kiinnostunut ennemmin mielipiteisiin ja/tai faktoihin perustuvista keskusteluista... Niitäkin kyllä käyn mieluummin IRL, mutta toisinaan myös webissä.ihan lähinnä keskustelun avauksina.
Tosin ehkäpä myös siksi, että mitä enemmän ymmärrystä maailmassa on, sitä vähemmän ehkä kärsimystä. Tämä pätee suhteessa itseensä ja suhteessa muihin ihmisiin. Ymmärrys on myös yksi asia, joka johtaa nimittäin onnellisuuteen :)
Toisaalta yhtä hyvin voi jutella muistakin jutuista, ja kyllähän itsekin välillä ajattelen, että tulipa ehkä tietyntyyppinen kysymys laitettua.
Oikeasti myös on vilpittömän kiva käydä keskustelua erilaisista inhimillisistä aiheista, jotka tavallaan koskettavat kaikkia.
Ja ihan kaikkia juttujani ei tarvitse ottaa niin vakavasti. Vastata ihan vain fiilispohjalta, josko haluaa keskusteluun osallistua.
Jokainenhan voi itse valita millaisia keskusteluita haluaa käydä milloinkin ;) - lempi
on vaikeata antaa. Tällä hetkellä on kiva käydä keskusteluita. Negatiiviset kommenttisi eivät muuta asiaa lainkaan.
Ja josko keskustelunavaukset, kun ylipäätään ilmeisesti se, että vaikka hengitän, häiritsee neitiä/herraa niin kompromissiratkaisuna:
Älä lue niitä..
- Ina
Pidän mielelläni itseäni suvaitsevaisena ihmisenä, mutta joskus tunnistan itsessäni suvaitsemattomuutta. Se häiritsee suunnattomasti, joten aloitan sisäisen keskustelun ja itsesuggestion.
Ulkoisista ominaisuuksista, ainahan sitä persettä voi treenata enemmän... :D- adrianleewerkuhn
ominaisuudet eivät millään tavoin korreloi sisäisten piirteiden kanssa...;D
ps. Esim. allekirjoittaneen ulkoinen, karu ja synnillinen olemus ei lainkaan vastaa niitä suloisia sointuja, joita puhdas sieluni ikävöi.. - Ina
adrianleewerkuhn kirjoitti:
ominaisuudet eivät millään tavoin korreloi sisäisten piirteiden kanssa...;D
ps. Esim. allekirjoittaneen ulkoinen, karu ja synnillinen olemus ei lainkaan vastaa niitä suloisia sointuja, joita puhdas sieluni ikävöi..Enkeli Gabriel:-D Kultainen harppu toisessa ja oliivinoksa toisessa kädessä.
Mitenkähän lie? - adrianleewerkuhn
Ina kirjoitti:
Enkeli Gabriel:-D Kultainen harppu toisessa ja oliivinoksa toisessa kädessä.
Mitenkähän lie?.. Gabriel hyvinkin, kenties omenapuun alla ja juuri haukkaamassa kiellettyä hedelmää...;D
Hypnotisoituna..
- tiituska80
Näitä paranneltavia puolia kyllä löytyy itsekriittisenä neitsyenä turhankin kanssa...
Pahimmat, joissa on jatkuva itsetutkiskelu ja kehittäminen päällä, ovat toisten asioihin sekaantuminen ja aina kaiken tietävä, neuvova vaikkei kukaan enää ole pitkään aikaan niitä kaivannutkaan ja erityisesti täydellisyys.
Voisin kyl hieman kehuakin jo et vuosien työ alkaa tuottaa tulosta!! osaan jo joskus pitää mölyt mahassani ja antaa toisten ihan itsekin miettiä ratkaisuja ongelmiinsa ;-)
Ja kritiikkiäkin olen jo oppinut pitkin hampain hymyillen vastaanottamaan!! - höh
Taitavat ne ominaisuudet löytyä pitkälti tuolta sosiaalialiselta puolelta ja nais asioista. Jos vastaan kyllä jälkimäiseen kysymykseesi, niin olisikohan se itsepetosta, kun kuitenkin roikun täällä netissä.. :)
- Kolli_Kellinen
Haluaisin oppia impulsiivisuutta, rohkeutta tehdä nopeita päätöksiä ja uskallusta heittäytyä kursailematta elämän virtaan. Ajattelen, pohdin ja harkitsen asioita ihan liikaa ja usein hyvät tilaisuudet menevät siksi sivu suun.
En tiedä voiko tällaista asiaa varsinaisesti kehittää, pitäisi vaan uskaltaa, eikä aina miettiä tekojen seurauksia. Hankalaa se on, koska olen koko ikäni ollut tällainen. Muut ovat olleet niitä, jotka ovat toimineet impulsiivisesti ja minä olen ollut se, joka on joutunut siivoamaan sotkut ja sirpaleet. Asioita joita pitäisi kehittää itsessään:
- toisten huomioiminen
- suvaitsevaisuus
- sanojen ulosanti kaipaisi myös vähän harjoitusta
- itsevarmuus
Sitten ihan ulkoisena tekijänä pitäisi yrittää hymyillä enemmän, perusilme kun taitaa olla sellainen aika juron oloinen vaikka olisinkin ihan hyvällä tuulella.- mies idästä
Hauis, sixpack, muut ylävartalon lihakset.
Takakiertopotkun osumatarkkuus, muiden potkujen ja lyöntien voimaa paremmaksi.
Uusia lähitaistelutekniikoita.
Parempi ampumataito.
Parempi yleiskunto ja pitkänmatkan kestävyys.
Parempi ajotaito.
Paremmat sänkykamaritaidot.
Ammatillinen pätevyys isommaksi.
Tulotaso 50% olisi kiva.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924587
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803703Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303081Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292524- 432121
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881649