Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
skene91
profiilit
skene91
skene91
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaikka en täysin 100% vastaa jokaista kohtaa, tunnistan itseni selkeästi tuosta kuvauksesta. Suurimpana erona ehkä se että juon joskus, mutta aina vastuullisesti enkä perseile (baarikierrokset ei kiinnosta). Röökiä myös menee joskus hyvin harvoin mutta sen loppuminen ei koskaan vituta. Kiroilen kyllä kohtuullisesti kaveriseurassa, muuten osaan käyttäytyä kuin normaali ihminen ja muokata kielenkäyttöäni seuran mukaan.
Olen n. 24 elinvuoteni aikana tuntenut joitain tälläisiä henkilöitä ja tunnen muutaman edelleen, mutta ei ole kyllä liikaa samankaltaista porukkaa tullut vastaan.
29.01.2015 03:03
vai että "rajaton lapsi on onneton lapsi". tietenki jos ei oo mitää rajoja ni se on huono homma mut siis TUNNIN PÄIVÄSSÄ ja KAKS TUNTII VIIKONLOPPUSIN!?! toi on törkeetä. ei tainnu olla itselläs mikää ihmeellisen vapaa lapsuus
11.09.2006 16:36
Yo, ya try to battle against Masta? If ya do then my homies has to kill ya, and yo boiler heat up so much, that ya explode when ya taste my punch. And yo fuckin? It´s so bad that I don´t stop mockin. U move like butterfly... Then don´t fly too high or I morph to Eagle tha Evil and I eat U and beat U. Now go fuck, no not yo mama, yo dad, U mothafuckin fag!
20.08.2005 22:49
no siis tupacin ja biggien kuolemien yhetyksistä on monta teoriaa ja toi suge homma on yks
20.08.2005 22:36
siis tollasil snoopin videon kuvauksil on helpompi löytää neula heinäsuovasta. mut s eon kuiteski drop it like it´s hot. ei musta hyvä
20.08.2005 22:33
sori ny mut mä en oo kuullu hirveempää pakaa sitte
london mc:n. älä ny käsitä väärin, siis kyllähän noista jotkut on kiinnostuneita varmasti mut mä en oikei tykkää. jatka yrittämistä, kyl tol taval voi (ehkä) viel joskus tul jotai sustaki. paitsi ny tää viimene biitti on ehkä paras ja siihen pystyis ehkä jotai kehittelee mut eip se oo mulle ihan. jatka vaa
20.08.2005 22:30
empä oo totakaa tienny. toivottavast toipuu, ajattelee ny vaik haileytäki
20.08.2005 22:23
oon kuullut jotai gamen matskuu niiku sooloo et en pelkästää g-unitis, mut enpä sanois et on mikää hirvee hyvä. se vähä sillee et fifty-fifty se´n tykkäämisest
20.08.2005 22:22
enpä oo ihan 100% varma mut epäilen et toi on eminemin marshall mathers lp:n The Kids biisi
20.08.2005 22:20
... vaan me tykätää samoista asioista ja siks vastailen näihi sun viesteihis. noehkä en oo samaa mieltä tost fresh princestä ja jazzy jeffistä, mut neki on ollu alansa huippuja JOSKUS sillo. ei ne oo mitää yhtä suurta suosiota saanu ku N.W.A., Snoop Dogg, Dr. Dre, Tupac, Run D.M.C. (jonka DJ Jam Master Jay on muute maailman paras. R.I.P) jne. Alansa hiljaisia huippuja neki o joskus ollu mut ei olis iha noi kuulusii ilma Bel Airin Prinssii. That´s just the way it is
20.08.2005 22:16
Sama homma vituttaa muaki. Siis mitä helvettii mustat ja muut eriväriset tai poikkeavat on meille tehny????!?!??! SE ON PIKEMMINKIN TOISINPÄIN!! Amerikkalaiset, britit, melkeen kaikki maailman kusipäät on pitäny mustia ja muita orjina!! tälki hetkel jotkut köyhät aasialaislapset tekee henkensä edestä mic macin kenkiä jossai keskel kiinan bambumetsiä!!! HOLLA IF YA HEAR US
20.08.2005 22:12
Häpeän iteki et en omista kuin vain yhden levyn kyseiseltä herralta mut oon tilaamas 2 lisää. asteikol 1-10??? ei riitä. ei ees 1-100000000000000000000 riitä. perustelut? ku Tupac vaa on... niin... HELVETIN HYVÄ! HUOM! Machiavelli oli italialainen jätkä joka feikkas kuolemas ja Tupac otti ennen kuolemaasa lempinimekseee Makaveli joka lausutaa samal taval ku Machiavelli.
Ja Tupac tosiaa delas 7 päivää sen jälkee ku sit oli ammuttu ja sil tosiaa oli ain liivit liikentees, mut se oli just sinä iltana käyny kihlattunsa tykön ja jättäny liivit sinne. ja jos haluut kunno tietoo Tupacista, 2Pacista, Makavelista, Tha Donista niin mee www.2paclegacy.com. sielt löytyy sitä varmaa tietoo ainaski Pacista. ja muitaki sivui o kyl. Googlettaa vaa ni ensimmäisii tuloksii klikkailee. Thug 4 Life
"I guess I can say that I´m a thug, cuz I grow from tha gutta and I´m still here!"
20.08.2005 22:09
Kyllähän mulla on yks kaveri joka on hevari hnkeen ja vereen ja mä taas on hoppari/reggae henkilö. Kyllähän mekin aina väitellään et kumpi on parempaa musaa vaikka molemmmat tietää et toinen tykkää toisenlaisesta musasta ja toinen toisenlaisesta eikä sille voi mitään. Kyllähän se mun kaverikin myöntää että ei sillä mitään hoppia vastaa oo ja että kyllä silläkin on Eminemin cd ja kuuntelee sitä. Mä en kuuntele heviä mut kyl mustakin jotkut hevibiisit on hyviä. Ja siks väitänkin et ei oo olemassa hopparii joka tykkää 100% hopista ja hevi ja muut on syvältä. Ja mullehan on siis ihan sama mitä musaa kuuntelee koska musamaun ei pitäis estää ystavastymistä toisten ihmisten kaa. Jos sillee olis ni olis jo ollu kymmeniä maailmansotia jossa kaikki on taistellut vaa siks et oma musiikkityyli on se ainoo ja oikee. No täähän on vaa mun mielipide ja enhän mä oo vielä mikään hirveen vanhakaa
16.08.2005 21:46
1 / 1