The Game

Laherry

Niin, artisti nimeltä The Game askarruttaa mieltä. En ole kuullut kyseisen artistin materiaalia, mutta luettuani häntä koskevan jutun ilmaisnäytteenä postiluukkuun tupsahtaneesta Suosikki -lehdestä, heräsi mielenkiinto.

Että olettekos te kuulleet The Gamen musaa ja onko mielestäne hyvä ja kannattaako levy(jä) ostaa? Tuossa Suosikille antamassaan haastattelussa hän sanoi ettei välitä eikä tykkää 50 centistä, kuten en mäkään :P The Game sanoi myös että hänelle riittää kunhan hänellä vain on Dr. Dre

Kun kerran Dre:n kanssa tekee matskua niin luulisi tulevan hyvää jälkeä...

9

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hip Hop Head

kannattaa ostaa sen levy (The Documentary) se on loistava levy..se ei oo niku nä muut räppärit,sillä on oikeesti jotain sanottavaa,se puhuu kaikesta mitä on meneillään hip hopissa.

• jokke

No jaa. Game oli vähän aikaa mukana G-Unitissa mutta läks sit (vai potkittiin pois?) ku 'riitautuivat' 50:n kanssa, mut se tais olla vaan julkisuuskikka että Gamen albumi myis. Myöhemmin he taas sopivat riitansa ja olivat kamuja, kunnes taas riitautuivat jostain syystä.

Game sanoo ettei välitä eikä tykkää 50:stä mutta ei sen levystä olis tullu mitään ilman 50:ä. 50 feattaa muutemassa biisissä Gamen levyllä, mitkä ovat hyvää kuunneltaa.

Gamen levy on ihan ok, mutta liian monesta biisistä en itte tykkää. Parhaita biisejä ovat juuri ne, joissa 50 cent on feattaamassa. Pari poikkeusta nyt esim Dreams, Higher ja The Documentary.

• Hip Hop Head

se on kyl hyvä levy..fuck you ft eminem..I dont need your love ft Faith Evans..where Im from ft Nate Dogg...Special ft Nate Dogg..noi on kaikki hyviä..ja 50 cent auttoi paljon Gamea harmi, ku niil on riitaa ja se on harmi,ku 50 ei oo enää niin aito,ku se oli ennen...U NOT LIKE ME!!!...siitä levystä olis tullut muutenkin hyvä,koska dr.dre on mukana siinä (tuottajana)

• Kakka-Housu

Miks sitten 50centillä oli outta control videossa semmonen paita missä luki game over...

• kyllä

Kyllä äijä osaa. Olin katsomassakin miestä nosturissa, oli kyllä lämpimin keikka ikinä. Vaikka monet keikat olenkin kiertänyt niin se keikka oli hottia. tais kyllä olla ilmastoinnilla syynsä :).

• oon kuullut jotai gamen matskuu niiku sooloo et en pelkästää g-unitis, mut enpä sanois et on mikää hirvee hyvä. se vähä sillee et fifty-fifty se´n tykkäämisest

• Old Schooller

No mun mielestä The Game on positiivinen tapaus tässä nykyräpissä ja luojan kiitos meni välit poikki (oli mainoskikka tai ei) fiftyyn sillä fifty pilaisi Gamen uran vitun g-unit bullshitillään.
      Edustaahan The Game vanhaa kunnon Comptonia videoillaan,kuvissa näkyy olevan N.W.A tatuointi rinnassa (propsit siitä),lyriikoissaan kunnioitusta Eazy E:lle ja Jam Master Jaylle.
      Tämä Documentary levy on ihan ok,seuraavasta levystä odotan parempaa.

• huihah

The game on TÄYTTÄ PASKAA ennemin G-unit kun toi game...the gamen kuuntelijatkin rupevat hokemaan G-unotia

• gegs

olen kuullut, enkä oikein pidä. Mun musamakuun sillä ei ole asiaa. ^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2132
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1959
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1059
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      948
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      818
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      789
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      760
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe