Niin tuli vaan mieleen,kun monet hevarit jaksaa tosiaan vittuilla hoppareille ja myös toisin päin...mutta siis onko täällä hoppareita joiden esim.ystäväpiiriin kuuluu hevareita? Ite oon ihan hoppari/reggae-ihminen,mutta lähipiiriin kuuluu aikas monta hevaria. Musamausta jaksetaan kyl aina väitellä,mutta muuten tullaan kyllä mainiosti toimeen. Oikeestaan moni niistäkin hevareista,joita tunnen, ihmettelee tätä hoppareiden ja hevareiden välissä olevaa kuilua ja sanovat,että täysin kakaroiden hommaa vittuilla toisten pukeutumisesta tai musamausta tms. Mulla oli yks hevari-tuttu,joka oli hoppareita vastaan,mutta myöns sitten,että mä olen sen kanssa ihan samalla aaltopituudella.
Ennakkoluuloja varmaan,mutta ois mukavaa jos ne vois unohtaa ja päästä oikeesti ihmisten ajatusmaailmaan sisälle,ennen kuin tuomitaan.
peace
Hoppareille kysymys hevareista...
18
1201
Vastaukset
- piristäjä
.. upea teksti. Hienoa huomata, että jostain löytyy vielä tuolla tavalla ajattelevia ihmisiä.
Teitä pitäisi olla enenmmän :)- jebajeeeee
Kyllä mun ystävä piirissäni on hevareita (olen siis itse hoppari) me ei koskaan kiistellä musamausta tai pukeutumisesta ollaan oltu aina sujut ja tullaan olemaan.... itsekin ihmettelen tätä "kuilua".
- Hip Hop Head
mä en ainakaan välitä siitä millaista musaa joku kuuntelee en hauku ketään musamaun takia se on mun mielest ihan naurettava juttu. mulla on kavereita jotka kuuntelee erilaista musaa mut se ei haita mua ja heitä ei haita mun rappi jutut
- JerryLow
Mun serkku on hevari(ite hoppari) ja tullaa iha hyvi toimee
- -M-
Minusta tuo toistensa haukkuminen on lapsellista ja ärsyttävää. Aina välillä, jos kiista asiasta jostain syystä alkaa, niin tulee älähdettyä vähän. Kavereita on minulla kaikissa piireissä. Paskat musiikki- ja vaatemausta. Eivät kerro ihmisestä mitään.
- ssgf
Ennakkoluulojen takia ihmiset tässä vittuilevat. "hopparit" (mitkä vitun hopparit..) eli hip hopin kuuntelijat kommentoivat aina heviä kuuntelevia pitkätukkaisiksi nahkahousuja pitäviksi satanisteiksi. Hevarit taas hip hopin kuuntelijoita lökäpöksy wannabe-neekereiksi.
Ei sille voi mitään, että suomalaiset ovat niin vitun tyhmää, ennakkoluulosta, vihamielistä porukkaa. Ihme kusipäitä koko maa täynnä. Kaikki tuntemattomat ovat vihollisia. - hehohe
Ei oo hevarikaiffareita mutta ei minulla mitään niitä vastaankaan ole. On muutenki iha pöljää homma ku vaik jenkeissä räppärit ja hevarit on oikein hyvää pataa tekee biisei yhes ja silleen...ja tääl jauhetaan kaikkea paskaa kummanki välil. Jos vittuilen joillekkin hevareille, niin en hauku niiden musiikkia vaan niitä itseään kun sattuu puhuun paskaa räpistä ja hiphopista.
- perkele
sitä vaan ihmettelen että miksi aina näissä jutuissa on tasan kaksi osapuolta: joko HEVARI tai RÄPPÄRI. Heviä kuunteleva yleisetään heti black/death-metallin kuuntelijaksi, vaikka käsite "hevi" eli raskas metalli on niin helvetin laaja käsite. Mielestäni hip hopissa ei ole mitään vikaa, mutta siinä valtavirta-räpissä on. Tarkoitan lähinnä näitä Eminem/50cent-tyylisiä tyyppejä, jokainen osaa varmaan arvata että mikä niissä minua ärsyttää...
Ehkä metallisteja tympii se että rapissa harvoin näkee käytettävän oikeita soittimia, ja jengi yleistää sen sellaiseksi tietokoneilla tehdyiksi jutuiksi joihin ei tarvitse muita lahjoja kuin ohjelman hallinnan tms, niitäkin kommentteja on nähty, että rap ei ole musiikkia. Itsekkin olin ala-asteella "hoppari" mutta sepäs jäi, nyt olen metallisti/rockia kuunteleva ja tyytyväinen, koska muuten kitaransoitto tuskin olisi koskaan alkanut.- jjeee
Siis tuo 50 cent/the game/g-unit jne. on ihan täyttä paskaa. Sehän siinä vituttaakin kun raskaamman musiikin kuuntelijat ei kuule muuta kun tuota paskaa mitä soi radiossa yleensä ja mtv:llä. Se on vain raapasu pintaa ja tosi paskanen pinta onkin. Hip hopista löytyy kuitenkin paljon ihan soitettua hip hoppiakin. Näitä ei vaan löydä ellei enemmän tutustu hip hoppiin. Hip hopista löytyy myös tosi kokeellista aineistoa. Ihan verrattavissa progressiiviseen rockiin, joka hip hopin ja reggaen kanssa on parasta musiikkia mitä löytyy.
- klowni
jjeee kirjoitti:
Siis tuo 50 cent/the game/g-unit jne. on ihan täyttä paskaa. Sehän siinä vituttaakin kun raskaamman musiikin kuuntelijat ei kuule muuta kun tuota paskaa mitä soi radiossa yleensä ja mtv:llä. Se on vain raapasu pintaa ja tosi paskanen pinta onkin. Hip hopista löytyy kuitenkin paljon ihan soitettua hip hoppiakin. Näitä ei vaan löydä ellei enemmän tutustu hip hoppiin. Hip hopista löytyy myös tosi kokeellista aineistoa. Ihan verrattavissa progressiiviseen rockiin, joka hip hopin ja reggaen kanssa on parasta musiikkia mitä löytyy.
veit sanat suustani.
- Bamboocha
jjeee kirjoitti:
En näe G-untitissa mitää paskaa
- gegs
Mun yks hyvä kaveri on täys hevari.
Hyvin tullaan kuitenkin toimeen ;) Ainut tosiaan on toi meidän musamaku, tykätään onneksi kummatkin aika samantyylisestä "jumputuksesta" ja kyllä se pitää muutamasta räppibiisistäkin. Mä tosin en voisi koskaan tykätä mistään hevi/rokki paskasta. Niitä en sulata ollenkaan.- jotaimn
rokkipaskaa? vaikka kyseessä onkin sinun mielipide, et voi tosissasi väittää et rock, ja kaikki sen lukemattomat tyylilajit ovat paskaa? jos rock-musiikista ei löydy yhden yhtä mieleistäsi biisiä, olet koko maailmaa vastaan *hymiö tähän*
- hevarit on ihan ok
juu-uu ite olen hoppari ja mun systerin poikakaveri on hevari noh juu niin kun sanoit että musamausta jaksetaan väitellä... ite en henkilökohtaisesti kuuntele mitään muuta kun korkeintaan punkkia... mutta mikään raskas heavy ei mene ei siis mitenkään paitsi teräsbetoni menee mutta se on poikkeus :D
- Jernika
"mutta mikään raskas heavy ei mene ei siis mitenkään paitsi teräsbetoni menee mutta se on poikkeus :D "
saanen sanoa että teräsbetoni ei todellakaan ole mitään raskasta heavya!!esim todelliset punkkarit ja heavy miehet/naiset eivät iki maailmassa suostuisi kuuntelemaan tätä (kokemuksen syvä rintaääni puhuu)... - -M-
Jernika kirjoitti:
"mutta mikään raskas heavy ei mene ei siis mitenkään paitsi teräsbetoni menee mutta se on poikkeus :D "
saanen sanoa että teräsbetoni ei todellakaan ole mitään raskasta heavya!!esim todelliset punkkarit ja heavy miehet/naiset eivät iki maailmassa suostuisi kuuntelemaan tätä (kokemuksen syvä rintaääni puhuu)...Teräsbetoni on vitsillä tehtyä sankari heavya... Ovat myöntäneet itsekin.
- Kuuntelija
-M- kirjoitti:
Teräsbetoni on vitsillä tehtyä sankari heavya... Ovat myöntäneet itsekin.
Miks kaikki alkaa vittu heti dissaan 50 Centtiä / G-Unittia...?!? On pahaa jos pystyy menestymään ja on suosittu! Onhan muitakin hyviä räppäreit joit mä diggaan, esim. Xzibit, dr. Dre, Snoop Dogg...
Kyllähän mulla on yks kaveri joka on hevari hnkeen ja vereen ja mä taas on hoppari/reggae henkilö. Kyllähän mekin aina väitellään et kumpi on parempaa musaa vaikka molemmmat tietää et toinen tykkää toisenlaisesta musasta ja toinen toisenlaisesta eikä sille voi mitään. Kyllähän se mun kaverikin myöntää että ei sillä mitään hoppia vastaa oo ja että kyllä silläkin on Eminemin cd ja kuuntelee sitä. Mä en kuuntele heviä mut kyl mustakin jotkut hevibiisit on hyviä. Ja siks väitänkin et ei oo olemassa hopparii joka tykkää 100% hopista ja hevi ja muut on syvältä. Ja mullehan on siis ihan sama mitä musaa kuuntelee koska musamaun ei pitäis estää ystavastymistä toisten ihmisten kaa. Jos sillee olis ni olis jo ollu kymmeniä maailmansotia jossa kaikki on taistellut vaa siks et oma musiikkityyli on se ainoo ja oikee. No täähän on vaa mun mielipide ja enhän mä oo vielä mikään hirveen vanhakaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362679- 1282363
- 1582074
- 391975
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401309
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114914