mies kärsii uupumuksesta ja on hoidossa. Sitä se liika työnteko teettää. Emppuha tunnetaan työnarkomaanina. Varmaan on vaan tullu siihen pisteeseen että on väsähtäny. No sattuuhan noita mut toivotaan että herra tuosta toipuu väsäämään uutta matskuu.
voi eminem parkaa..
6
601
Vastaukset
- Shady
Eminem on perfektionisti kyl se pärjää....
- mä vaa
nii eli onko totta et eminem on oikeesti joutunu sairaalaa lääkeriippuvuuden takii? tietääks kukaa?
- shady
mä vaa kirjoitti:
nii eli onko totta et eminem on oikeesti joutunu sairaalaa lääkeriippuvuuden takii? tietääks kukaa?
unilääkeriippuvuuden takia.
shady kirjoitti:
unilääkeriippuvuuden takia.
empä oo totakaa tienny. toivottavast toipuu, ajattelee ny vaik haileytäki
- Goretex
Jos se uutta musiikkia vielä tekee, niin toivotaan että kaveri petraisi tosta "Encoren" pettymyksestä parempaan suuntaan. Marshall Mathers LP ja The Eminem Show olivat loistavia, Slim Shady LP:ssa Eminemillä tosiaan tuntui olevan joka biisissä juoksukisa biitin kanssa, jonka seurauksena riimittely jäi usein kakkoseksi ja Encore oli paskaa. Sitä samaa vanhaa. Uudistus ei olisi pahitteeksi.
- NateKane
Ja eminem on sairaalassa vielä seuraavat kaksi viikkoa unilääkeriippuvuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2833522Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221958Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.411603- 841451
- 1431139
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.751115- 811044
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.91928Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210811Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61747