mies kärsii uupumuksesta ja on hoidossa. Sitä se liika työnteko teettää. Emppuha tunnetaan työnarkomaanina. Varmaan on vaan tullu siihen pisteeseen että on väsähtäny. No sattuuhan noita mut toivotaan että herra tuosta toipuu väsäämään uutta matskuu.
Vastaukset 6
- Shady
Eminem on perfektionisti kyl se pärjää....
- mä vaa
nii eli onko totta et eminem on oikeesti joutunu sairaalaa lääkeriippuvuuden takii? tietääks kukaa?
- shady
mä vaa kirjoitti:
nii eli onko totta et eminem on oikeesti joutunu sairaalaa lääkeriippuvuuden takii? tietääks kukaa?
unilääkeriippuvuuden takia.
shady kirjoitti:
unilääkeriippuvuuden takia.
empä oo totakaa tienny. toivottavast toipuu, ajattelee ny vaik haileytäki
- Goretex
Jos se uutta musiikkia vielä tekee, niin toivotaan että kaveri petraisi tosta "Encoren" pettymyksestä parempaan suuntaan. Marshall Mathers LP ja The Eminem Show olivat loistavia, Slim Shady LP:ssa Eminemillä tosiaan tuntui olevan joka biisissä juoksukisa biitin kanssa, jonka seurauksena riimittely jäi usein kakkoseksi ja Encore oli paskaa. Sitä samaa vanhaa. Uudistus ei olisi pahitteeksi.
- NateKane
Ja eminem on sairaalassa vielä seuraavat kaksi viikkoa unilääkeriippuvuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011202
- 78669
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2110607Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai35599- 48588
Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett95562- 77540
- 67529
Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215495Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki47468