- Mitä sitä tuollasta miettimään.. Kuinkahan moni ihminen töpeksii omassa elämässään. Kukaan meistä ei ole täydellinen.
Kari Tapio oli minulle yksi tämän maan parhaimmista laulajista. Sitä ei muuta hänen yksityiselämänsä millään lailla. - Moi Nitta !! :)) Mäkin jätin viel kyntteliköt ikkunalle. En sit raaskinukkaa ottaa niitä pois. ;)
Aikoinaan lapsuudenkodissa meillä tosiaankin otettiin joulujutut pois vasta Nuutin päivänä. Millos se muutes onkaan..:P - Mä en ois kyl millään halunnu ottaa joulukuusta pois. :( Kaikki ihanat valotki joutuu riisumaan.
- Moikka Puhurix ! :) Sieki oot elävien kirjoissa. :))
- Hitaileeko muilla tää suolisto 24 ? Kestää ja kestää sivujen aukaisu. :/
- Eläkeikä ainaski alemmas. :)
Enpä olis uskonu, että Niinistö teki noin hienon jutun. Saas nähä, meneekö toi läpi. - Tuo on kyllä hyvä kysymys ! Mitä mikäkin tulee kohta olemaan, kun kun kaikki vaan nousee..
- Ookkos muuten sama Vege, joka aikoinaan kirjoitti täällä ?
- Mukavahan sun juttujas on lukea. :))
- Mä olin aamulla herätessäni ku raato, joka oli maannu haudas jo viikon. :P Eikä töissä ollu sen parempi..elävä zombi.
- Minä oon ainaski tässä..Enkä mä lupaile yhtikäs mittään, ku en niitä kummiskaa pidä. On nii monta vuotta jo kokemusta, että nyt on parempi olla lupailematta.
Maha ei ole pyhien aikana kasvanu, enkä oo hirveesti maannukkaan, joten mun puolesta joulu ois saanu viel jatkua..nii ja tietysti loma. ;))) - Minunkin puolestani kaikille Hyvää Joulua !! :))
- On se hyvä, että palloillaan. Muutes olisi joulusiivous menny ihan hukkaan. :))
- No milläs lailla sitä seurataan, kuka panostaa eniten ? :)
Tulipa täs mieleen, et mistähä se muutes johtuu, että naiset elää pitempään.. :P Rääkätäänkö me miehet kuoliaiks ? - Ei sitä nimeä välttämättä tiedä edes se äiti.
- Tuntuu ihan pöhölöltä yksin kikattaa täällä. Onneks ei kukaan kuule. Veisivät varmaan jo hoitoon. :P
- Taitaa jo olla kierämässä niitten suksiensa kanssa. ;D
- Kyl musta tuntuki eilen ihan sekopäältä, ku mä en ensin nähny tota viestiä, ja sit ykskaks hupsis se oliki siinä. :DD
- Ohos..Mulla olis jääny toi huomaamatta, jos et olis sanonu.. Sulta sitä tippuu noita uusia sanoja. ;)))
- Onpa mukava lukea ainaki yks kirjoitus, missä uskotaan, et eletään viel ens viikollaki. :))))