Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
iiro1963
profiilit
iiro1963
iiro1963
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
36
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo,tää on ollu hyvä keskusteluketju....Kait munkin on mielipidettäni muutettava ja todettava että rullailijoille ja sauvailijoille on järkättävä omat kilpailut,jotenkin se vaan tuntuu edelleen niin helvetin koomiselta????
Seuraava vaihe on kait sitte että neli ja viispyöräset alkaa vittuileen toisilleen ja ysikytämilliset ja satamilliset lähtee kisaan vartin porrastuksella!!!! Nohh,tää nyt toki oli herjaa mutta en ois uskonu omilla kisakokemuksilla että tää näin saatanan vaikeeta on samoissa kisoissa rullailla!!!
Mutta "elämä on"!!! ...loppuis nyt toi sade niin olis huomena hyvä rullailuilma täällä H:linnan tapahtumassa!!! Tsemppiä kaikille rullaguruille!!!
26.08.2005 19:05
En saanu noita videoita näkymään mutta kuvia katellessa mulle saattoi valjeta jotain....Nimittäin että noi kuvissa olevat rullailijat näytti ihan urheilijoilta....ihankun nillä olis ollu pienempi kaljamaha kun mulla...eli onkos se sitte niin että kovaa luistelevilla "tosiluistelijoilla" ja sauvailijoilla ne vaikeudet on????
Ite luistelen maratonin 1.38-1.50 eli ihan harrastelijavauhtia eikä noissa "nopeuksissa" isommin oo ropleemaa luistelijoiden kesken?
Oiskos se niin että mitä kovempaa luistellaan sitä enemmän tulee vääntöö eri luistelumuodoilla?
Tjaa-a,pitäiskö ruveta reenaan että näkis mitenkä siellä kärkiporukoissa kinastellaan???
T:172cm/108kg....ja pelkkää terästä...heh-heh...
25.08.2005 21:56
?????? Noh,mä oon maalta,ei mun kait tarvi kaikkee tajuta? Mää en nyt ihan tajunnu tota sun viestiäs?
Parin vuoden kisailukokemuksella mä en allekirjota tota sun väitettäs että sauvojat ja "tosiluistelijat" ei mahtuis samaan kisaan!
Sä sanoit että "pitäkää rauhassa...ei mua kiinnosta tulla kisaamaan...? Ethän sä vaan ota tätä rullaluistelua liian vakavasti???
Ei se susta tee huonompaa ihmistä jos sulla meni kuntoos nähden vartti kauemmin!!!
Siis hetkinen???? Sää ja monet muut luistelijat menitte järjestäjien ohjeen mukaan "pintakaasulla" ja teidän kisanne pilas sauvaluistelijat jotka meni täysillä???? Tota sä et usko itekkään...on meinaan sellanen väite...?
Noh,ehkä sulle löytyy sellasia kisoja missä sauvailijat ei sua häiritte??? Ite aion myös lyödä sauvat nurkkaan mutta en sen takia ettenkö mahtuis samalle viivalle sauvailijoiden kanssa...vaan siks että sauvoitta luistelu on alkanu tuntuun tänä kesänä "miesten lajilta"...reisijerkulla ja tekulla etiäppäin ja maalissa katotaan mikä on aika!!!!
Legendaarinen rullaluistelija Matti Nykänen sano aikoinaan että "elämä on ihmisen parasta aikaa" ja sitä on turha pilata stressaamalla rullaluisteluasioilla....eikun remmiä vähä löysemmälle nimimerkki "hrm-osallistuja" ja hymyillään kisoissa...eläkä välitä,mulla on aina kieli ulkona kun ohittelen...heko-heko!!!!
TSEMPPIÄ!!!
25.08.2005 20:32
Aikasta mielenkiintoinen viestiketju.....Ite oon osallistunu tänä vuonna Toijalan,Forssan ja Tampereen rullailutapahtumiin ja isompia ropleemia en oo kokenu....Ite sauvaluistelen ja forssassa oli ehkä isommat hässäkät näistä yllämainituista ja sielläkin selvisin ihan hyvin kun vaan malttaa olla sekoilematta!
Luistelijat syyttää sauvailijoita ja päinvastoin??? Mää melkein uskallan sanoo että kun jokainen meistä luistelijoista pitää huolen siitä OMASTA käytöksestä siellä luistelutapahtumissa niin homma pelittää kyllä ihan kivasti...Jotenkin se on vaan helpompaa löytää se syypää siitä kanssaluistelijasta kun itestä!
Olen tänä kesänä kerännyt luistelukilometrejä n.2300 ja ylivoimasesti suurimmat vaikeudet oon kokenu ylinopeutta ajavien autojen kanssa...tullaan miljoonaa kohti suojatietä ym.ym...hätäpaska on useesti ollu lähellä mutta toistaseks ei henkilövahinkoja,heh-heh....!!!
Täällä Hämeenlinnan ja Turengin kulmilla on ihan kivasti sovittu kaikki kevyenliikenteen käyttäjät samoille väylille...hyvänä konstina oon pitäny ohitustilanteissa sauvojen raapimista asvalttiin ja hyvin on toiminu, itteeni on ohitettu soittamalla fillarin kelloo ja huutamalla ym.ym ja kertaakaan mulla ei oo ollu niin kiire ettenkö olis ohi kerinny porukkaa päästään!!!!!
Eli yhteenvetona katotaampa se oma käytös ennenkun vittuillaan niille muille!
Ughhh ja kiitos...Olen puhunut!!!
25.08.2005 15:43
joo,sen verran shittiä oon kuullu tosta rullailu tapahtumasta että ystävällisesti väliin jättää tämän hän...!!!! mikäs siellä helsingissä oikein riivaa kun city maratonikin sai paskaa niskaan aika kiitettävästi????? samting trabul vit tö kearpoks....sano tommi mäkinenkin aikoinaan.....
19.08.2005 16:09
Morjensta Timo ja kumppanit!
Sanoit että reitti on tuttu,minkälaiset mahikset on luistella reitiltä "harhaan"??? toivottavasti reittimerkinnät on kohillaan,satanen tullaan luisteleen!
Että nih,jos joku järjestäjä organisaatiosta lukee tän,reittimerkinnät kuntoon että tämmönen sokee hämeenlinnalainenkin pysyy reitillä!!!
29.07.2005 19:41
tässähän olis sitte kokeilun paikka jollekulle rullakisan järjestäjälle!!!! selkeet porrastukset reilulla aikaerolla,ei siis mitään muutaman minsan porrastusta vaan vaikkapa puolen tunnin välit eri ryhmillä ja katotaan mitä tapahtuu? itse en oo kauheesti rullakisoja vielä kierrelly joten en tiiä onko tällästä porrastus tsydeemiä missään kisoissa mutta eikun kokeileen tällästä.....vai????????
13.07.2005 20:13
joo,tää porrastushomma tuntuu olevan aika monipiippunen juttu...tämän viestin aloittaja kyseli sitä että minkä takia suvi-illan ajat oli viimevuotista keskimäärästä huonommat...kysymykseen on tullu aika nuukasti vastauksia,vai onko niin että henk. kohtasesti olin ainoo jonka tulos "huononi"...noh,kyllä lopussa porukkaa menikin ohi että nuha meinas tulla!!!!
10.07.2005 22:31
justiinsa näin...yhteispeliä...rapulan ami vois vaikka kilisytellä kaljapusseja tangossa niin mee "sauvoilla sohijat" osataan siirtyä hetkeks tasatyöntöön....äänimerkin antamista ohittaessa ei tartte ujostella!!!!!
10.07.2005 22:24
kyllä TommiN asiaa puhuu pakko se on sanoo vaikka henk.kohtasesti sauvoja käytänkin,alkumatka on tosiaankin aika vaarallinen,monia "osumia" ja "läheltäpititilanteita" näkee kyllä! sama tilannehan on useasti eessä moottoritiellä,paanaa ois vapaana eessä mutta siihen eteen se on vaan ängettävä! ite oon koittanu pitää ton moottoritie tsydeemin mielessä ja koittanu pitää ohitusmatkan riittävänä....en tiä mitä toi vaikuttas jos ois mahollista porrastaa lähdöt muutaman minsan välein nii että samantasosta väkee ois samaan aikaan liikkeellä...parantasko? viisaammat saa päättää!!!! mää ajattelin kans että kääntöpaikan jälkeen "taivaan portit" repee ja pääsee lasettaan kunnon myötäleessä kohti forssaa...ja paskanmarjat...heh-heh,sivuvastasta tuuppas ihan kiitettävästi...se söi äijää rotan lailla...!!!
07.07.2005 16:24
tjaa-a,kyl siinä niin tais käydä että kääntöpaikalle asti vastainen tuuli teki tehtävänsä? ainakin ite sippasin jo ennen puoltamatkaa em.syystä! viime vuonna luistelin 80 kilsaa ja sillon puolimatkan väliaika oli parempi kun tämän vuoden loppuaika!!!!!! tänä vuonna luistelin siis 40 kilsaa... ja kunto ja kalusto piti olla parempi tänä vuonna? reittihän oli aivan sama kun viime kerrallakin...emmää muuuta selitystä keksi kun ton vastatuulen....huonoo kuntoohan mä en tunnusta ikinä,heh-heh.....
06.07.2005 18:54
Dodii,sieltähän sitä tuli faktaa netin täydeltä...hieno homma karihooooo! ton perusteella reitti vaikuttaa tosi hyvältä,pitää tulla elokuussa testaan! kysellään nyt sitten kun kyseleen alettiin...onko kellään kokemuksia siirtymisestä pyöräkoosta 84mm kokoon 100mm?
ite siirryin 84:sta 90mm:iin ja ero ei mielestäni oo ollu kovin suuri,selkeellä myötätuulella eron huomaa ehkä selkeimmin???? oon ihan tavallinen kuntoilija,kilsoja takana tältä suvelta n.1500! pistäkääpä kommentteja pyöräkoon kasvusta,toivottavasti joku "urheilijakin" antaa kommentteja miten 100 millinen eroo ysikympistä? että semmosta...kuulolla ollaan taas.....
05.07.2005 19:26
Joo,se on hyvä että tampereella löytyy aktiivisuutta...tarviihan niidenkin jossain olla hyviä,heko heko.....täällä hämeenlinnassa odotellaan edelleen kommentteja rullikseen osallistuneilta,koittakaas ny avautua....jaa neljänä kaksvitosen lenkkinä,ei hjyvä...siinähän voi seiskavitosen jälkeen helposti lyödä pillit pussiin,no eikä muuten lyödä...! joo,kuulolla ollaan ja eikä musta kannata välittää,mulla on kieli aina ulkona kun ohitan.....
04.07.2005 19:52
no justiinsa näin "don"! ja sitte avataan keskustelua 14.8 rullailtavasta tampere rulliksesta! onkos kellään kokemuksia tästä tapahtumasta? minkälainen reitti? karttaa kun katsoo niin reitti ilmeisesti rullaillaan ainakin kahtena rinkinä? satanen olis itellä tarkotus rullailla jotta kaikki tampereen tapahtumassa mukana olleet eikun avautumisia ja tarinaa tapahtumasta!!!!!!
02.07.2005 16:45
Kävimme vuosi sitten Aurinkomatkojen reissulla
Rayongissa..hotellistamme tosin oli parin tunnin
bussimatka itse kaupunkiin!! Kaupunki itse oli suht iso,luulis baarejakin olevan? Oma hotellimme
oli Siri Home On-Sea! Todella rauhallinen ja pieni hotelli rannan tuntumassa..suosittelen!!!
Jos pidät biletysmeiningistä tämä on väärä
hotelli siihen!! Viereisessä Novotelissa ainakin
vähä enemmän menoo!!!!
20.11.2004 18:05
Tere Vanu!!!
Joo,hiano homma..Pyydähän kaveria pistään kaikenlaista tiatoo!! Missäpäin ite olit thaikuissa? Entä minkälaisia töitä teit?
Ite oon ollu vaan pari kertaa siellä ja mm.Khao Lakin rauhallinen meininki teki vaikutuksen!!
Ps.-5 pakkasta ja ei paljo kaskaat sirittele...Dämit!!
20.11.2004 15:07
2 / 2