Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
iiro1963
profiilit
iiro1963
iiro1963
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
36
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla on sama ongelma,eli jalka on kun sorsan räpylä. Rollerbladen luistimista olen löytänyt selkeesti leveimmät lestit,toki muillakin varmaan on leveelestisiä mutta tänne pikkukaupungin urheiluliikkeeseen niitä ei ole saapunut.
Marssi isoon urheiluliikkeeseen ja kysy myyjäksi firman parhainta rullaluistin asiantuntijaa siitä se homma lähtee eteneen...
01.05.2006 15:22
Ei kokemuksia eikä tule!
Jos aiot harrastaa rullaluistelua esim 4-5 kertaa/viikko niin unohda lidl ja hanki kunnon varusteet urheilukaupasta. Maksaa ehkä hitusen enemmän mutta nautit harrastuksestasi enemmän,ilman varaosaprobleemaa ym.ym....
Jos luistelet kerran kahessa viikossa sitten kait on ihan sama mistä luistimet hommaat?
Että silleen,tossa sulla jonkunlainen nyrkkisääntö.....
01.05.2006 14:56
tarkotatko aamuvuoroa vai iltahukia?
15.04.2006 21:15
hmmmmm.....vastaisin sulle että vaihda lyhympään sillon kun susta siltä tuntuu!!
ps.olitko vakavissasi tämän kysymyksen kanssa?
15.04.2006 21:11
moro!
pistäppä suomi24:n foorumilla hakusanaksi FORSSAN SUVI-ILTA niin tarinaa alkaa tyrkkään tästä tapahtumasta!
lyhyesti...ihan ok tapahtuma!
15.04.2006 21:09
Ahaa!!! KePalta tyrkkäs taas faktaa kehiin!!!
Joo,nyt tuli tääkin asia hivenen selkeemmäks meitsille,ajanotto ja ajanotossa käytettävät laitteet ei oo ehkä mun vahvin osa-alue rullaluistelussa eikä muussakaan kuntoilussa,mutta hyvä kun tuli kysyttyä niin selvis vähä tääkin puoli asiasta!
Soitin yhden puhelinsoiton ja sain varmistuksen epäilyyni,lähes kaikki hölkät missä on oltu,niissä aika on otettu käsipelillä että ilman "sippejä" on niissä ajat saatu kohilleen,osallistuin suht pieniin tapahtumiin missä osallistujamäärät ehkä keskimäärin hitusen isompia kun rullaluistelutapahtumien!
Sulkavan kohdalla kepan mainitsema ajanotto on varmaankin käytössä,siellä on sellaset massat liikkeellä.....!!
Vaan hyvä kun ihmettelin niin selvis tääkin asia....
Tsemiä KePalle!!!!
17.09.2005 20:16
Se on hyvä että värikkäitä kommentteja kirjotellaan....En tätä asiaa tunne mistä jarkko kirjottaa mutta erittäin värikästä oli teksti!!!!
Henk. kohtasesti olen tälläkin palstalla joskus kyselly jotain ja nuukasti on vastauksia tullu vaikka viestillä ois satoja lukijoita ollutkin...
Että jos tällä palstalla joku värikkäästi kirjottaa turha siitä kenenkään on hermostua,ei muuta kun omaa tarinaa perään yhtä värikkäästi!!!!
Että silleen...tsemppiä Jarkolle...ja lisää tekstiä kehiin kun kerran sana on hallussa!!!
16.09.2005 20:36
Hymyssä suin luistellaan mutta osallistun silti vain sellasiin tapahtumiin missä aika otetaan!!!!!
Mukava vertailla aikoja eri vuosien välillä....Pikkasen tää ajanotto tuntuu olevan vaikee asia järjestäjille???? Tänä vuonna osallistuin neljään kisaan ja kahdessa oli aika kohillaan mutta esim. h:linnan tapahtumassa aika oli ihan päin hanuria...?????????
Sinänsä pikkasen ihmeellistä sillä olen takavuosina osallistunut useisiin hölkkätapahtumiin ja koskaan ei oo ollu mitään epäselvää ajanotossa??? Samoin sulkavan souduissa ei koskaan ollu mitään häikkiä vaikka osallistujia on tuhansia???????
Mulla ei oo mitään niitä tapahtumia vastaan missä aikoja ei oteta,tiedän että on sellasiakin kuntoilijoita mitkä eivät ajanotosta välitä..se on hyvä että monenlaisia tapahtumia järjestetään!!!!!!!!
16.09.2005 20:23
Joo,ei kilometrimäärillä oo mitään merkitystä...meikäläisellä kilsoja kertyy sen takia että luistelu komeena päivänä ihan pirun kivaa ja 2-3 tuntia kuluu luistellen kuin siivillä,eli suomennettuna mä nautiskelen luistelusta!!!
En tähtää mihinkään...en ole kiinnostunut rasvanpoltosta...en tähtää voimanhankkimiseen,yksinkertaisesti LUISTELU ON KIVAA...olenko epänormaali??????
14.09.2005 11:11
Moe!
Juu,mä olen ton eki-sedän kanssa ihan samoilla linjoilla...miks pitäis herätä ja ryhdistäytyä jos nauttii hommasta näinkin????
Toki mää sen tiedän että tälläkin ikää saa tekua paremmaks,mutta ei se kyllä niin paljo motivoi että tässä tekureenejä alkais tekeen,näillä mennään ja homma on ihan helvetin kivaa!!
Mutta kukin tyylillään,ja silleen....
14.09.2005 11:04
HYVÄ EKI!!!!
Mahtavat kilsat oot rykässy,lippistä nostan melko korkeelle...!!!!
Ite oon 40+ ja kun komiassa kesäillassa pitkää lenkkiä hissukseen luistelee ei siinä ihan ekana tekniikkaharjotukset oo mielessä,mutta mää oonkin vanha äijä jo...menkää tee nuoremmat kovempaa...
Ekille terveisiä että kauden päätteeks saat juoda hinkan sahtia ja jerrykannullisen jeekermaisteria,muista palkita ittes...heh-heh....
TSEMPPIÄ!!!!
13.09.2005 18:48
Terex!!!
Toivottavasti olis vielä pikkasen kautta jäljellä...just piti lenkille lähtee vaan sataan alkoi....
Tällä hetkellä koko tarkka 2500 km......
Lenkkejä takana 74 kpl:tta....
Lyhin lenkki,tunnin kevyt n.16km....
Pisin lenkki,7 ja puolen tunnin "vaellus" luistelu n.130 km......
Eka lenkki 23. huhtikuuta.....
Sellasta saldoo tältä kesältä,enemmän tuli kilsoja mitä kuvittelin,melkein kaikki kilsat oli "mukavia"..muutaman kerran energit/patukat pääsi lenkillä loppuun ja sillon ei oo kellään kivaa.....
Mooooooi!!!!!!
12.09.2005 17:17
No mä melkein arvasin että hrm on ainoo sauvatapahtuma mihin oot osallistunu! Kyllä mää olen koittanu sitä tuoda julki että josko sitä jonkunlaisessa yhteiselossa pystyttäis näihin rullatapahtumiin osallistuun! Kyllä se on tullut jo selväks että sauvailijat on sekoillu siellä hrm:ssa mutta pystytkö sää mitenkään tunnustaan sitä asiaa että asennemuutokseen vois olla aihetta myös osalla "ei-sauvojista,"!!!
Tuolla lottanen.com:ssa on muutama hyvä esimerkki tervepäisestä suhtautumisesta rullaluisteluun,käyppä lukasemassa jos et oo jo käyny! Jotta hyviä syksysiä luistelukilsoja sulle!!!
28.08.2005 22:07
Joo,ens kesänä sauvat varmaan lentää nurkkaan vaikka en mää sitä ton ajan takia tee! Nyt oon sellasessa 1.40-1.45 maraton kunnossa ja hirvee motiweissöni jäi ens kesälle kun yksikään tän kauden kisailuista ei mennyt ihan putkeen!
Kyllä mun suurin tavoitteeni on osallistua sellaseen suomalaiseen rullistapahtumaan missä koko kaupunki ja kaiken sorttiset rullaluistelijat on yhen päivän ajan yhteistuumin rullailutapahtuman takana...tästä jo samalla foorumilla kirjotinkin...siinä on meikäläisen suurin rullaluistelutavoite!!!!
28.08.2005 21:51
Tota mää ajan takaa mitä "ekymäläinen" sanoo tuolla lottanen.com:ssa!!! ...Saadaan viranomaisetkin mukaan hyvässä yhteishengessä ja saadaan suorittaa rullailu suljetulla ajorata lenkillä eikä aina niillä kapeilla kevyen liikenteen väylillä!!!!
Sieluni silmin nään että suomessakin joskus järkätään kisa missä tuhannet ja tuhannet rullailijat kisaa sulassa sovussa! Tällä foorumilla oon lukenu niin kitkerää tarinaa esim.helsinki rollerista että en taatusti uskalla tulla sauvojen kanssa tohon tapahtumaan!
Hyvä esimerkki loistavasta yhteistyöstä on tukholman maraton kesäkuussa,siellä koko kaupunki niin viranomaiset,kahvilat,taksikuskit...koko kaupunki puhaltaa yhteen hiileen kisapäivänä ja siten ruattaalaiset järjestää yhden maailman parhaista maratontapahtumista!
Ai mitenkä tukholman maraton liittyy rullaluisteluun? No siten että lopetetaan meekin tää ainainen vittuilu ja koitettas saada rullaluisteluunkin samanlainen tapahtuma tai vaikka useempikin!!! Hyvä esimerkki on helsinki city maraton,huonoo yhteistyötä monellakin eri taholla ja vuodesta toiseen saadaan lukee että city maraton meni siltä ja siltä osa-alueelta "piloille"!!!
Vielä tukholman maratonista,siellä tais olla tänä vuonna lähes 5000 suomalaista juoksijaa että kyllä hyvin järjestettyyn tapahtumaan lähetään vaikka vähän kauemmaskin!
Että sitä mää vaan että koitetaas mee rullailijat/suomalaisetkin tulla alas puusta ja koitetaan puhaltaa yhteen hiileen eikä karsita ketään pois rullailutapahtumista....ja se tarkottaa sitä että ne sauvojaperkeleetkin sais olla mukana samalla viivalla!!! (huh...just ja just uskalsin ton vimosen lauseen kirjottaa,heh-heh)!!!
28.08.2005 17:50
Kantsii lukee mitä kilpailujen järjestäjä ja proo tason luistelija Esa Lottanen kirjottaa asiasta "sauvojat vs rullailijat"....tekstiä löytyy sivulta www.lottanen.com ja sieltä viestiketju "kiistatilanne"!
Siellä on pari kommenttia aiheesta...!!!!!
28.08.2005 13:35
Tere KePa!
Pakko olla utelias? Millanen luistelutausta sulla on? Ootko esim. kiekkoo pelannu nuorempana?
Ite oon ikäluokkaa +40 ja tuntuu että tollasiin aikoihin ei oo mitään jakoo...Itellä on luistelutautaa tosi paljon nuorempana ja jonkunlainen tekniikkakin on varmaan hallussa mutta toi 2 minsaa per kilsa kuulostaa kyl meikäläisittäin hurjalta!
Jotta jos KePa viittit niin kerros vähä taustaa, millä sää tollaseen kyytiin oot ittes virittäny???
Tänks!!!!!
27.08.2005 17:16
Joo,H:linnan rullatapahtuma takana ja kelikin suht ok...paikkapaikoin asvaltti oli märkää...oikein hyvä tapahtuma....kunto kun vaan olis parempi,heh-heh!
Hymyssä suin mentiin ja rullailijat ja sauvojaperkeleet sopi jälleen kerran mainiosti yhteen tälläsessä pienemmässä rullatapahtumassa....en huamannu mitään ongelmaa edes lähdössä!
Eli hei tehääs näin, rullaillaan se helsinki rolleri ilman sauvojia ja sovitaanko niin että näissä maalaistollojen tapahtumissa missä väkimäärä on pienempi niin eiköhän mee sovita samaan tapahtumaan?
Hä? Käviskö tämmönen?
27.08.2005 17:03
No moe!
Tuttu ongelma,tosin mulla on eri merkkiset luikkarit....Mä en laittanu mitään pehmusteita,valkovaseliinia kunnon kerros se tehos ainakin mulla!
Toihan on uusien luistinten ropleema ja mää pahensin tota ongelmaa laittamalla luistimet uutena aivan liian kireelle ja mulla ongelmaa lisäs vielä sekin että mun jalka on tosiaankin levee....Kokeilin keväällä k2:n 100 millisiä ja toi kokeilemani malli oli aivan liian kaponen!!!
Tämmösiä ropleemia mulla samasta aiheesta,maltat sääkin hetken niin kyllä sun luikkaris siitä muotoutuu!!!!
27.08.2005 16:50
Juu,niinkun jo aiemmin kirjotin niin eri kisat vaan molemmille sillähän siitä kiistasta päästään! Mitenkä muuten on,millanen kokemus sulla "hrm-osallistuja" on muista rullailu tapahtumista kun hrm:sta?
Onko muissa tapahtumissa sun mielestä samanlaista "vääntöö" rullailijat vs. sauvailijat?
27.08.2005 10:43
1 / 2