Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lennis_86
profiilit
lennis_86
lennis_86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Raisan on ollut pakko nousta jonkun tutun kyytiin en ihan usko,että hän tuntemattoman autoon hyppäisi tai mistä minä tiedän..jos on vaikka noussutkin..no poliisi selvittää asiaa ja toivottavasti tapaus selviää!
16.05.2006 09:14
Juuh..siitähän hirveesti hälistiin,että virpi butt ja janne hyvönen olisivat liittyneet Raisan tapaukseen.Poliisihan tosin vahvisti,että he eivät olleet R.räisäsen katoamiseen mitenkään sotkeutuneet .
14.05.2006 21:21
"ai kaikki muutkin jotka muistavat tämän tapauksen jossa nuori tyttö tapettiin Tamperelle...en nyt muista oliko kuvioissa raiskaaminenkin! Muistan että tytön nimi oli joku Tuuli, Pilvi, Säde tai joku vastaava...
Minä vuonna tämä tapahtui ja voisiko tekijä olla mahdollisesti sama? Sekin taisi olla 90-luvun puolella..."
Tässä tietoa..http://netlari.econnection.fi/forum/forum.php?viesti=24604
14.05.2006 20:58
ei moottoripyörällä ajaminen ole rikos.En usko,että sipellä olisi mitään tekemistä Raisan tapauksen kanssa.
14.05.2006 20:38
Minä taas ihmettelen,että miksi poliisi ei ole tutkinut ulkopaikkakuntien järviä ruumiskoiran avulla?Kun tällähän hetkellä julkisuuteen on tullut tieto,että ainoastaan näsijärvi ja tammerkoski olisi etsitty?vai muistanko väärin?Ilmeisesti resurssit ei riitä muiden järvien penkomiseen..
14.05.2006 20:35
"voiko atoopisesta ihottumasta parantua koskaan kokonaan?"
Ei atopia on elinikäinen sairaus mikä ei parane koskaan!Toki ihottumalla voi olla kausia,että sitä ei näy mailla eikä halmeilla ja sitten yks kaks se pöllähtää takaisin todella pahana!nimimerkki kokemusta on.
Olen ollut atoopikko vauvasta lähtien eikä minulla ole todettu mitään allergioita (lukuunottamatta penisiliniä) tää ihottuma on tullut ihan perintönä.Isän sisarukset ja isoisä ovat atoopikkoja joten saan syyttä todella hyviä sukugeenejäni siitä,että olen atoopikko!
En oikein tiedä millaisia hoitomuotoja kannattaa suositella kun tyttäresi on vielä niin nuori mutta tulevaisuuden kannalta voin sanoa,että valohoidoista ja protopicistä saattaisi olla apua tosin sitä kannattaa kysyä lääkäriltä lisätietoja.
Tuo protopic salva on oikea atoopikon unelmavoide!Se ei ole kortisoni vaan kortisonia korvaava takrolimusiini voide joka ei ohenna ihoa niin kuin normaalit kortisonit tekee ja siksi sitä pystyy käyttämään esim. kasvoihin.Aluksi käytön aikana saattaa esiintyä kuumotusta ja kirvelyä mutta se on sen vaivan arvoista jos haluaa päästä ihottumasta eroon!
Suosittelen atopialiittoon liittymistä sillä sieltä saatte vertaistukea jaksamiseen!
Tässä olisi osoite http://www.atopialiitto.fi
Tsemppiä ja hyvää keväänjatkoa!
12.05.2006 21:22
löytynyt!
07.05.2006 19:04
http://www.narsistienuhrientuki.info sieltä löytää lisävinkkejä ko.persoonallisuushäiriöstä!
06.05.2006 21:35
Mä olen aina taas luullut,että terapiasta pitää maksaa?!esittämäsi kysymys on hyvä..sitä hartaasti miettien..
06.05.2006 21:33
" ei ole enää Raisan kuvaa vaan hänestä tehty kuvamanipulaatio miltä hän mahdollisesti näyttäisi nykyisin jos olisi elossa.
http://www.yle.fi/poliisitv/kadonneet.php#RAISANEN
Pitävätkö poliisit mahdollisena, että hän olisi elossa? Eikö olisi parempi laittaa Raisan 16-vuotiskuva tuollekin sivulle varsinkin kun nyt etsitään henkilöitä, jotka ovat mahdollisesti nähneet sen mustan auton ja ehkäpä myös 16-vuotiaan Raisan eikä tätä "23-vuotiasta" Raisaa."
Mun mielestäni tuon se sama kuva mitä on käytetty vuodesta 99 lähtien!vai olenko tulossa sokeaksi kun en ainakaan mitään eroa huomaa...
06.05.2006 21:27
Minäkään en uskalla tällä hetkellä koskea mihinkään karvanpoisto juttuihin kun pelkään,että iho menee entistä pahemmaksi joten auttaisin mielelläni jos tietäisin tähän ongelmaan avun!
30.04.2006 15:52
Ehkä se sitten lopettaa teidän kiusaamisen!
29.04.2006 20:20
Mitä vikaa siinä on jos nainen on vanhempi ja mies nuorempi?Kaikkea ihmettelemistä sitä keksitäänkin..
29.04.2006 20:18
kuvaa kartalla sitä kuinka toimit parisuhteessa ja millaisia ihmisiä "vedät" puoleesi.DC merkki sijaitsee 7.huoneessa nousevaa merkkiä(AC) vastapäätä.Onko nousevasi kenties kaksonen?Kannattaa katsoa sieltä kartalta vielä venus,mars ja kuu nekin ovat tärkeitä parisuhdeanalyysiä tehdessä.Marsn kuvaa naisenkartalla miesihannetta ja venus tapaa rakastaa. Miehen kartalla sitten päinvastoin.
venus kuvaa naisihannetta ja mars tapaa toimia.
27.04.2006 19:39
noissa nimissä muka on?ihan normaaleja lapsen nimiä..
27.04.2006 12:31
kaikki lehdet nykyään jauha sontaa?
27.04.2006 12:25
olen nainen..
27.04.2006 12:23
niin tuossa oli mielipiteeni..
23.04.2006 00:32
"Sain pahaan atooppiseen ihottumaani sellasta lääkettä kun protopic, auttoi heti, ei sisällä kortisonia"
Haluaisin huomauttaa,että protopic ei sisällä kortisonia koska se ei ole kortisoni vaan kortisonia korvaava lääke!pilkun viilausta nääs..
23.04.2006 00:24
Mihin näitä "tutkimus" tuloksia käytät?Nuo testin kysymykset ovat mielestäni todella ristiriitaisia..no samapa tuo..itselleni tuli pääväriksi lila muut värit olivat sitten violetti,indigo,keltainen ja okra.
23.04.2006 00:15
15 / 65