Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lennis_86
profiilit
lennis_86
lennis_86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
" kuulostat tosiaankin tynnyrissä kasvaneelta sori vaan.. toi on vähän samanlainen vastarinta kun aikoinaan sille että maapallo on pyöreä eikä litteä... kekekekee! no uuden tiedon hyväksyminen kestää vähän kauemmin jos on yksinkertainen ja kaavoihin kangistunut sekä tyhmä kuten sinä!"
No jotkut nyt vaan haluavat pysyä vanhassa järjestelmässä!Mitäs pahaa siinä on? En itse oikein tiedä kuinka suhtautua tuohon käärmeenkantajaan kun olen itsekkin vielä astrologian suhteen aloittelija.Kun olisi kiva oppia kaikki tästä vanhasta järjestelmästä ensin ja vasta sitten alkaa tutkia tuota uutta joka tuntuu kyllä varsin mielenkiintoiselta..
Sitäpaitsi eiväthän kaikki tällä palstalla kävijät ole astrologiaan välttämättä niin perehtyneitä,että tietäisivät mikä on käärmeenkantaja?tai yleensäkkään kaikkea kartan termistöön liittyviä asioita niin miksi sitä pitää vaihtaa?Pyydä ylläpidolta,että perustavat tänne uusia keskustelupalstoja tuota uuttajärjestelmää koskien...
21.12.2005 18:51
oma itsesi...
21.12.2005 18:37
Ac=eli nouseva määrittelee sen miltä näytät muiden ihmisten silmissä
Dc ("ns.laskeva"): Sijaitsee nousevaa vastapäätä ja kuvastaa sitä mitä haet ihmissuhteista."Laskevan" pystyt selvittämään näin esim.jos nousevasi on vaikkapa leijona niin laskevasi on leijonan vastakkainenmerkki vesimies!
Jos haluat selvittää molemmat niin sinun täytyy tehdä itsestäsi kartta ilman sitä et pysty ac/dc:tä selvittämään.Siihen tarvitset syntymäpaikkakunnan,kellonajan(mieluiten tarkka),päivä ja vuosi.
Sitten menet esim. osoitteeseen www.astro.fi(pitää tehdä tunnukset ennenkö pystyt kartan tekemään muuten ei onnistu!) tai www.astro.com( englanninkielinen sivusto josta löytyy pilvin pimein eri kartta-analyysejä)
ja eikun karttaa tekemään!Tsemppiä!
p.s Jos haluat lukea lisää astrologiasta selkokielellä niin lainaa vaikkapa kirjastosta Tuikku Ljunbergin kirja:Opi astrologiaa!
21.12.2005 18:35
itse kun en ole vielä aloittanut minkäänlaisten pillerien käyttöä niin pelottaa hieman tuo miten iho reagoi...kai tämäkin on yksilöllistä..
20.12.2005 20:15
mene sinne heillä ei ole lukioihin keskiarvo vaatimuksia lainkaan!Eräällä tutullani keskiarvo oli 7.1 ja hän pääsi ko.lukioon.
20.12.2005 20:09
itsekkin.Jotkut vanhemmat ihmiset osaa olla todella töykeitä...
20.12.2005 20:00
"Et pysty päästä sisälle ihmisten päähän ja tietää, että KETÄÄN ei kiinnosta. Joten puhu vain omasta puolestasi."
No miksi minua pitäisi tämä asia liikuttaa?on niin hiton raivosuttavaa kun tuota samaa linkkiä pitää tunkea joka palstalle...
20.12.2005 19:58
jokainen tulkitkoon karttaa sillä tavallaan millä haluaa..
20.12.2005 19:54
miksi tuota pitäisi muuttaa?No jos itse koet jonkun muun astrologisen järjestelmän parempana niin käytä sitä sitten!Minulle tämä nykyinen käytäntö käy ihan hyvin...ja milloin muka tuossa neptunut-mars keskustelussa ei mukamas ole käytetty aurinkoa?en oikein tajunnut...
20.12.2005 19:37
No jos et ole hiv-taruntaa saanut niin eihän se silloin pilaa elämääsi..
18.12.2005 14:10
Mä inhosin koulussa pesistä, korista, ja lentopalloa koska olin niissä huono. Kaikki muut joukkuelajit menivät kyllä ihan vaikka minut viimeisenä joukkeeseen valittiikin ja liikunnasta sain 8 todistukseen(olen siitä numerosta ylpeä).
Mun mielestäni on erityisen nöyryttäävää, että opettaja pakottaa pelaamaan jotain lajia mitä ei itse haluaisi pelata ja varsinkin jos yhteishenki on täysin takamuksesta niin ei siinä kovinkaan jaksa tsempata!
Toinen nöyryyttävyys liittyy tähän suikussa käymiseen..Ala-asteella meillä oli sellainen opettaja joka suurinpiirtein tuli kyttäämään pukuhuoneeseen,että kaikki ovat varmasti käyneet suihkussa!Arvatkaapa kuinka moni halusi siellä suikussa käydä?
Yhteishenkeen opettajat voisivat oikeasti panostaa ja monipuolistaa liikuntaa esim.ala-asteella ja ylä-asteella käytiin joka vuosi samoja lajeja läpi olisi kivempaa jos oltaisiin esim. käyty kokeilemassa näitä maksullisia lajeja kuten karatea tai vastaavaa.
Pitäisi myös ajatella,että kaikki nuoret eivät suinkaan ole mitään huippu-urheilijoita tai liikunnan superharrastajia tuntuu,että opettajilla on sellainen käsitys,että lasten/nuorten pitäisi olla sellaisia.
Ammattikoulussa meillä oli hyvä yhteishenki ja lajit saatiin itse valita esim.jos ei halunnut vaikka pelata korista niin meni sitten tekemään vaikka kävelylenkin.Tällainen järjestelmä peruskouluunkin kiitos!
18.12.2005 14:05
ja sitten treffeille!
18.12.2005 13:32
tuon linkkisi kanssa ketään ei kiinnosta...
18.12.2005 13:30
siinä on nopea biisi NW:ltä!
18.12.2005 13:25
nyt kyllä huijaat..
18.12.2005 13:24
haukkuneet nämä idols finalistit sillo 2003 kisojen aikoihin?Joten eivätpä taida ottaa Agnesia bändiin...
18.12.2005 13:23
hankkia!
18.12.2005 13:19
on ehdottomasti parhain video!
18.12.2005 13:19
aikaisempia levyjä?Siis niitä mitä ei ole tehty englanniksi..
18.12.2005 13:13
1.Satumaa tango
2.Ei
3.Prinsessa jää
18.12.2005 13:10
26 / 65