Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lennis_86
profiilit
lennis_86
lennis_86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo luova ala on varmasti paineita täynnä!Koko ajan pitää luoda jotain uutta tai harjoitella kuin hullu!Itse suosittelen,että pidä kunnonhermoloma eli ns.luovatauko. Ei kannata itseään loppuun polttaa!
24.11.2005 22:05
siis tunnen kyllä skitsofreniaa sairastavan henkilön joten kyseisestä sairaudesta tiedän jo kaiken mahdollisen.
Tulin vain miettineeksi sitä,että jos joskus sattuisin törmäämään ihmiseen jolla olisi jakautunut persoona niin pystyisinkö huomaamaan sitä mistään.
Ainakin näiden viestien perusteella sain sen kuvan ettei pysty huomaamaan toisessa mitään poikkeavaa?!
24.11.2005 21:50
Alkoholia pyrin käyttämään muutenkin todella vähän tai siis sanotaanko,että hyvä jos ollenkaan!
Silloin kun olen jotain alkoholipitoista juonut niin ainakaan toistaiseksi en ole huomannut mitään ihoärsytyksiä mutta kannattaa olla tarkkana kuin porkkana sillä sitä ei koskaan tiedä miten iho reagoi!yksilöllinen juttu siis on tämäkin..
Käytätkö jotain lääkitystä?Ainakin protopicin(kortisonia korvaava takrolimusiinivoide)ja alkoholin yhteisvaikutukset saattavat olla todella voimakkaat!iho-oireina esim.ihonpunoitusta mutta luulisin,että omalla kohdallasi on kyse esim.allergiasta jollekkin säilöntäaineelle!tosin kun en ole lääkäri niin en voi sanoa sitä varmaksi joten kannattaa varmistaa asia allergiatestillä.
Tsemppiä ihon kanssa!
24.11.2005 21:42
Olisiko kyse kohdallasi siitä?
23.11.2005 10:15
niin katson sinulle sen nousevan..
23.11.2005 10:10
vaan siis jakautunuttapersoonaa!
22.11.2005 11:46
katsoa netissä?
21.11.2005 10:06
ei sitä oikeaa saatananpalvonta musiikkia kuule missään kissillä,suomipopilla yms kanavilla soitetta!
Nw ei satanisteihin kuulu se on hyvää ja hienoa musiikkia!
21.11.2005 10:03
Poliisihan tutki butin ja hyvösen osallisuuden Raisa n tapaukseen mutta mitään viitteitä heidän osallisuudestaan katoamiseen ei löydetty!
21.11.2005 09:52
No jos nykypäivänä 7-11 vuotiaat ipanat tuijottavat telkkarista silpomiselokuvia ja pelaavat päivät pitkät kaiken maailman räiskintä pelejä niin tuskin tällainen elokuva niitä järkyttää!aargh...
20.11.2005 22:24
Olen asunut Tampereella lähes koko ikäni enkä ole kuullutkaan mistään tällaisesta tapauksesta!
20.11.2005 11:44
itse ihmettelen sitä,että miksi poliisi ei ole tutkinut ulkopaikkakuntien kuten esim.kangasalan tai ylöjärven järviä?Itse olen saanut sellaisen käsityksen,että ainoastaan näsijärvestä ja tammerkoskesta olisi etsitty Raisan ruumista! voin tietysti muistaa väärinkin...Joku tietää Raisasta enemmän mutta ei vaan kerro.Pitää vain luottaa poliisiin ei yli viisivuotta kadonneen henkilön etsiminen ole helppoa hommaa..
20.11.2005 11:40
miksi sinun pitäisi menettää tämän takia yöunesi?vai onko tämä jonkinlainen provo?jos kerran suhteessanne kaikki muu toimii niin eihän silloin tätä pitäisi murehtia..no joo..jokatapauksessa.. jos sinua kiinnostaa nämä parisuhde asiat näin astrologisessa valossa niin meneppä osoitteeseen www.astro.com ja tee siellä parisuhdeanalyysi ja äläkä please menetä yöuniasi vaan suhtaudu analyysiin kriittisesti!
aargh..
20.11.2005 11:24
en usko,että mitkään nopeuden alentamiset auttaisivat mitään!Liikenteessä liikkuvia idiootteja löytyy jokaisesta ajokorttiluokasta..ja eikös tämä bussikuskikin tehnyt havannointi virheitä?näin ainakin väitti tämä onnetomuustutkija eilen uutisissa.Onnettomuuteen oli useita syitä!
Jokainen tietää,että jos iso rekka tai bussi lähtee luisuun niin ei siinä mitään ole enää tehtävissä vaikka olisit kuinka ammattitaitoinen kuski.piste.
18.11.2005 13:20
poliisi tutkii tapausta henkirikoksena!Toivottavasti saavat selvitettyä tytön kohtalon.Omaisilla on varmasti rankkaa..
18.11.2005 13:11
kannattaisi käydä..
17.11.2005 08:29
aivan varmasti home pahentaa ihoasi!Itse en atoopikkona pystyisi kuvittelemaan,että asuisin talossa jossa on home ongelma.
17.11.2005 08:28
"voiskohan tää johtua esim. atopiasta? vai oiskohan tavallinen käsitiskiaine saattanut ärsyttää? "
siis onko sinulle diagnosoitu atopia vai epäiletkö sitä?voi tietysti olla,että se on atopiaa ainakin oireet viittaisivat siihen..mutta se voi olla myöskin allerginen reaktio tiskiaineeseen!mars ihotautilääkärille!
17.11.2005 08:27
Miten noita sudoku ristikoita ratkotaan?En ole oikein tajunnut ideaa..
12.11.2005 20:45
esim. http://www.astro.com
http://www.astro.fi(vaatii rekisteröitymisen mikä on ilmaista)
se on vähän makuasia mitä sivustoa tykkää käyttää itse pidän näistä!
11.11.2005 19:27
29 / 65