lennis_86

Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Mikä kissarotu?
Etsisin tietoa sellaisesta kissarodusta joka tykkää vedestä?Lemmikki tv:ssä joskus muinoin oli juttua sellaisesta rodust4591Pakastin unet tulkintaa please?!
Mitä itsensä sulkeminen pakastimeen tarkoittaa unessa?Olen nähnyt sellaisen unen jossa leikin veljeni kanssa piilosta tu3575Hammaslääkärit ja ajanvaraus naurettavaa touhua
On tämä naurettavaa kun pitää jonottaa yhdessä numerossa ties kuinka kauan,että saa varattua hammaslääkäriajan itselleen3553Front Page 2003 kotisivujen teko ohjelma
Haluaisin tietää,että onko tuo Front Page2003 hyvä ohjelma käyttää kotisivujen tekoon?Tiedättekö mitään nettisivuja mist3472- 4454
Kiss FM ja kopio kopio biisi
Saako tuota Kissin aamutiimin tekemää kopio kopio biisiä mistään?Olis kiva saada se kun se on niin hauska...3448Juanes:La camisa negra
Mitä ko.nimi tarkoittaa suomeksi?Sanakirja ei löydä merkitystä ko.lauseelle...2421Auttakaa kirjan nimi kateissa!
Mikä on sen uuden astrologian kirjan nimi josta löytyy mm.ville valon,vesa-matti loirin ja muiden julkimoiden kartat?Lis3376- 1371
Miksi huonosta yhteishengestä ei puhuta?
Ihmettelen sitä miksei huonosta yhteishengestä puhuta koskaan mitään?Aina puhutaan tuosta koulukiusaamisesta (siis ei s1362Ragdoll ja maatiaiskissa
Kuinka hyvin nämä kaksi tulisivat toimeen?Mietin vain,että jos hankkisin viisivuotialle tyttökissalle seuraksi Ragdollin2344- 3339
Miksi rasva ei kuivu kasvoihin?
Onko se täysin normaalia,että kasvorasva ei imeydy kunnolla kasvoihin, vaikka antaisin sen kuivua kunnolla?Vaan rasva jä1337Lady Marmelade
Mistä levyltä löytyy tuo Lil kimin,Christina Aquileran,Mayan ja Pinkin versio iki ihanasta Lady Marmelade biisistä?Entä2320Tarot korttien tulkinnan vaikeus
Minulla on Aleister Crowley Thoth tarotkortit ja niihin kuuluva tarot sielunpeili kirja. En ole oikein päässyt jyvälle s0316Gallup:Mikä parhain Leena Lehtolaisen kirja?
Kertokaa 5 suosikki kirjaa häneltä!2314Suomi pärjäsi vain politiikan vuoksi
Luulen,että syy miksi Suomi aikoinaan pääsi ensimmäisissä euroviisuissa vuonna 1961 kymmenen parhaan joukkoon oli se,ett0282Haluatko elämääsi hupia?
Käy tässä osoitteessa http://kielikompassi.jyu.fi/opetus/kirjoitus/kukkasia.shtml ja naurat varmasti! Hyviä lukuhetkiä0270- 0268
Rednex
Mikä oli se niiden hitti biisin nimi jota soitettiin helsingin mm-kisoissa?se nopea tempoinen..2240