IhottumatVastattu 21 v

Atopia+kuorintavoiteet

Oletteko atoopikot uskaltaneet kokeilla ihoonne mitään kuorintavoiteita?Mitä olette kokeilleet? Itse kerran kokeilin Agualanin ja merisuolan sekoitusta ja voin sanoa,että kokemus oli upea!Teki ihanan iholle!Suosittelen!
Yleistä kissoistaVastattu 21 v

Mikä kissarotu?

Etsisin tietoa sellaisesta kissarodusta joka tykkää vedestä?Lemmikki tv:ssä joskus muinoin oli juttua sellaisesta rodusta!Minkä niminen?
AstrologiaVastattu 21 v

Auttakaa kirjan nimi kateissa!

Mikä on sen uuden astrologian kirjan nimi josta löytyy mm.ville valon,vesa-matti loirin ja muiden julkimoiden kartat?Lisäksi siinä on kerrottu mitä tapahtuu vuonna 2005!Muistaakseni kirjan nimi on Valon vuosi 2005 mutta…
IhottumatVastattu 17 v

Miksi rasva ei kuivu kasvoihin?

Onko se täysin normaalia,että kasvorasva ei imeydy kunnolla kasvoihin, vaikka antaisin sen kuivua kunnolla?Vaan rasva jää ihonpinnalle kalvoksi.Aikaisemmin tällaista ei ole tapahtunut. Käytän tällä hetkellä dr.hauschkan…
Muut artistitVastattu 21 v

Lady Marmelade

Mistä levyltä löytyy tuo Lil kimin,Christina Aquileran,Mayan ja Pinkin versio iki ihanasta Lady Marmelade biisistä?Entä mikä bändi tätä biisiä ihan oikeasti on esittänyt?Ainakin sen tiedän,että All Saints on tehnyt täst…
Tarot-tulkinnatEi vastauksia

Tarot korttien tulkinnan vaikeus

Minulla on Aleister Crowley Thoth tarotkortit ja niihin kuuluva tarot sielunpeili kirja. En ole oikein päässyt jyvälle siitä kuinka kortteja tulkitaan vaikka minulla on niihin kirja. Kirja tuntuu jotenkin.. epäselvältä …
SeikkailupelitVastattu 18 v

Suomi24.fi ja Prince of Persia

Löysin tuolta pelit osiosta tuon Prince of Persia pelin ja haluaisin kysyä,että miten prinssille saa miekan taistelu kohdissa?Millä näppäimellä?Vai kuuluko tuohon netti versioon se ettei hänellä ole miekkaa?Asiallisia k…
EuroviisutEi vastauksia

Suomi pärjäsi vain politiikan vuoksi

Luulen,että syy miksi Suomi aikoinaan pääsi ensimmäisissä euroviisuissa vuonna 1961 kymmenen parhaan joukkoon oli se,että silloin Suomi oli muualla maailmassa paljon lehtiotsikoissa juuri näiden toisenmaailman sodan jut…