On tämä naurettavaa kun pitää jonottaa yhdessä numerossa ties kuinka kauan,että saa varattua hammaslääkäriajan itselleen!Netissä ei pysty muuta kuin perumaan ajan mutta ei varaamaan. Onko ketään muita kyllästyneitä?
Oletteko atoopikot uskaltaneet kokeilla ihoonne mitään kuorintavoiteita?Mitä olette kokeilleet? Itse kerran kokeilin Agualanin ja merisuolan sekoitusta ja voin sanoa,että kokemus oli upea!Teki ihanan iholle!Suosittelen!
Etsisin tietoa sellaisesta kissarodusta joka tykkää vedestä?Lemmikki tv:ssä joskus muinoin oli juttua sellaisesta rodusta!Minkä niminen?
Mitä ko.nimi tarkoittaa suomeksi?Sanakirja ei löydä merkitystä ko.lauseelle...
Haluaisin tietää,että onko tuo Front Page2003 hyvä ohjelma käyttää kotisivujen tekoon?Tiedättekö mitään nettisivuja mistä voisi ladata 2003 version?
Miksei samantien tule tavallisten euroviisujen tilalle hevieuroviisuja?!
Saako tuota Kissin aamutiimin tekemää kopio kopio biisiä mistään?Olis kiva saada se kun se on niin hauska...
Mikä on sen uuden astrologian kirjan nimi josta löytyy mm.ville valon,vesa-matti loirin ja muiden julkimoiden kartat?Lisäksi siinä on kerrottu mitä tapahtuu vuonna 2005!Muistaakseni kirjan nimi on Valon vuosi 2005 mutta…
Onko se täysin normaalia,että kasvorasva ei imeydy kunnolla kasvoihin, vaikka antaisin sen kuivua kunnolla?Vaan rasva jää ihonpinnalle kalvoksi.Aikaisemmin tällaista ei ole tapahtunut. Käytän tällä hetkellä dr.hauschkan…
Kuinka hyvin nämä kaksi tulisivat toimeen?Mietin vain,että jos hankkisin viisivuotialle tyttökissalle seuraksi Ragdollin niin kuinkahan kävisi...
Mitä mieltä olette kirjasta?
Ihmettelen sitä miksei huonosta yhteishengestä puhuta koskaan mitään?Aina puhutaan tuosta koulukiusaamisesta (siis ei sillä etteikö siitä saisi puhua onhan sekin tärkeä asia) olisi vaan niin kivaa jos opettajat joskus v…
Miksi vastatut viestit ei näy?!
Mistä levyltä löytyy tuo Lil kimin,Christina Aquileran,Mayan ja Pinkin versio iki ihanasta Lady Marmelade biisistä?Entä mikä bändi tätä biisiä ihan oikeasti on esittänyt?Ainakin sen tiedän,että All Saints on tehnyt täst…
Minulla on Aleister Crowley Thoth tarotkortit ja niihin kuuluva tarot sielunpeili kirja. En ole oikein päässyt jyvälle siitä kuinka kortteja tulkitaan vaikka minulla on niihin kirja. Kirja tuntuu jotenkin.. epäselvältä …
Kertokaa 5 suosikki kirjaa häneltä!
Löysin tuolta pelit osiosta tuon Prince of Persia pelin ja haluaisin kysyä,että miten prinssille saa miekan taistelu kohdissa?Millä näppäimellä?Vai kuuluko tuohon netti versioon se ettei hänellä ole miekkaa?Asiallisia k…
Luulen,että syy miksi Suomi aikoinaan pääsi ensimmäisissä euroviisuissa vuonna 1961 kymmenen parhaan joukkoon oli se,että silloin Suomi oli muualla maailmassa paljon lehtiotsikoissa juuri näiden toisenmaailman sodan jut…
Tietääkö kukaan saako mistään tyttöjen karttoja tulostettua?!
Käy tässä osoitteessa http://kielikompassi.jyu.fi/opetus/kirjoitus/kukkasia.shtml ja naurat varmasti! Hyviä lukuhetkiä!