Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
iina.lietzen
profiilit
iina.lietzen
iina.lietzen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
20
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
satuin lukemaan tuon edellisen viestiketjusi ja olen aivan samaa mielta kanssasi viuuu (vaikka moni ketjussa kasittikin asian aivan vaarin). varsinkin tinnituksen alkuvaiheissa kaikki hirveat kokemukset keskustelupalstoilla vaan pahentaa tinnituksen kokemista maailman hirveimpana asiana. ja sitahan se psykologikin muistutteli: ei saa liikaa miettia kaikkia nettikirjoituksia (varsinkaan, kun ei koskaan tieda kirjoittelijoiden taustasta - ja pahalla hetkellahan sita yleensa puretaan sita huonoa oloa).
niinpa! psykologi auttoi mua kasittamaan, ettei se tinnitus niin paha asia ole, ja myos tajuamaan, etta ei se ees juurikaan muhun vaikuta. voi olla iso askel ottaa yhteytta psykologiin (mulla meni helposti, kun laakari lahetti kuulopsykologille heti vastaanotolta), mutta ei sita kannata tosiaan vitkutella.
02.06.2010 16:57
osaan vaan sanoa ranskasta, mutta mutta...
itse sain tietää 1 kk ennen lähtöä, kaverit myös. Mulla siis kesti papereitten lähettämisestä yli 2 kk, että sain tietää paikasta. Toki papereitten lähettämisen jälkeen oli vielä toi haastattelukin - en tiedä onko englantiin menijöillä sellasta. Ranskaan työllistyy melkein 100 % (järjellisistä) hakijoista :)
03.04.2007 16:30
sain ihan tästä lähistöltä nyt vähäks aikaa hyväpalkkasen duunin ja aattelin siirtää kalatehdasta syksylle. voin sillon ilmotella, jos vaan muistan :) ja kiitän yhä numerosta :)
26.03.2007 18:00
eli
[email protected]
ätkö mitään tosta tehtaasta?
09.03.2007 14:18
Ite olin Ranskassa hotellitöissä. Luulenpa, että Allianssin toiminta ja laatu liittyy paljon siihen paikalliseen vastaavaan järjestöön. Oma järjestöni oli melkoisen kummallinen - ja tosi ranskalainen. Kuukauden päästä, kun olin saapunut paikalle herra soitti ja varmisti, että olin tullu paikalle:) Kielikurssi nyt oli aivan jotain muuta, kun laadukas... Eipä enää ole kyllä pulju ees paikallaan. Oon kuitenkin kuullu, että vaikeissakin tilanteissa, jos Suomen allianssiin ottaa yhteyttä ,niin kaiken pitäis sujuu. Ja hyvin musta noi Suomen Allianssin osuudet oli hoidettu. Paljon helpompaa on ainakin ekaa kertaa lähtee Allianssin kautta töihin, kun itse alkaa työpaikkaa etsimään.
03.02.2007 10:32
Niin... Siis itseläni tulee hienoista ihottumaa, sänki nousee jo melkeen heti ja alkaa kutittamaan... Epiloiden tulee pehmoista ja sileetä jälkeä, joka itelläni kestää paaaljon pitempään.
04.06.2006 08:38
Voi kiitoksia paljon hyvästä vastauksesta! Joo, sain jo siis hyvin osan karvoista poistettua... Aattelinkin, että pian (kun olen rohkeutta kerännyt) ajaisin loputkin. ja voi kyllä olla, etten oo ihoo tarpeeks venyttänyt... Ja kyllä noi kainalotkin eka sattui tosi paljon ja nyt vaan vähän kirpasee, joten ei kai tuo alapääkään sitten niin satu. Ja itelläni ei kyllä mitenkään iho erityisemmin reagoinut tuohon epilointiin, jonka sain suoritettua....
Sisäänkasvaneista karvoista vielä. Kiva kuulla, että niitä ei enää niin paljon tuu, kun aikaa menee. Eikä itelläni mitään pahoja ookaan... Tajusin myös, että oon aina laittanut rasvaa heti epiloidun ihon päälle ja tähän tukkii ne ihohuokoset + lisää sisäänkasvaneita karvoja.
Joo, siis kiitän vaan kovasti. Ja luulen kyllä ainakin sun viestis jälkeen, että onnistunkin:)
03.06.2006 21:11
Heh... Huomasin tuon viestis näin yli puolen vuoden jälkeen:)
Miten on, lähditkös hotellitöihin? Itse olen lähdössä parin viikon päästä Aix-en-Provenceen ja olis mukava kuulla kokemuksia? Ja mahdollisesti miten sinne lensit, kun en itse oikein löydä sopivia lentoja...
03.08.2005 23:12
http://www.fitness.fi/fitness2/klinikka/kysymyksia_ja_vastauksia/0301/index.shtml
10.05.2005 08:51
http://www.fitness.fi/fitness2/klinikka/kysymyksia_ja_vastauksia/0302/index.shtml
10.05.2005 08:49
Kiitos paljon.
Tuo AirBaltia ainakin kuulostaa hyvältä:)
29.04.2005 16:02
unohdin...
tällä hetkellä 71/178
25.04.2005 11:51
Itse olen kokeillut reisien ja alavatsan silottajaa/kutistajaa, en siis tuollaista rintojen alle ulottuvaa juttua.
Kokoni tosiaan pieneni yhdellä numerolla, mutta eipä kovin mukava ole...
20.04.2005 19:32
Kiitos paljon:)
Sanat on Seminaarimäen mieslaulajien kappaleesta Mein Klein Mutter.
19.11.2004 10:23
joo, nyt se toimii taas. Kiitos
28.10.2004 20:02
kokeilin. vika on jossain muussa
28.10.2004 07:37
enpä taida olla mitään TCP tai UDP juttuja... kun en oikeen tiedä mitä onkaan. palomuurista olen sallinut. täytyypä perehtyä asiaan
28.10.2004 07:36
Ja puhuu ihminen, jonka hiukset on korkeintaan olkapäille... Hiuksieni pesemiseen menee ainakin 15 min ja kuivumiseen puol päivää. Ja näin 5 asteen lämmössä ei tunnu mukavalta kulkea märillä hiuksilla. Ties minkä aivokalvon tulehduksen saa...
20.10.2004 11:40
Joo aattelin kyllä kattoo uudelleen, ainakin lopun haluaisin nähdä. Se loppuhan ton leffan pointti on:)
12.10.2004 15:09
Kiitos paljon:) Jotain tollasta aattelinkin... Mukava loppu, olis ollu kiva itekin nähdä se.
06.10.2004 12:31
1 / 1