Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
nuo omainaispiirteet tuntuu istuvan kuin nenä päähän. Tunnen muutaman Rapuihmisen ja kyllä osui ihan kohdalleen, samoin Leijonan piirteet.
Kiitos kiitoksista sinullekin :).
18.06.2006 20:28
Tuo 7. kysymys, montako kertaa on lähtenyt ovet paukkuen kahvipalstalta on vähän epävarma. Vastasin B, 2-4 kertaa. Saattaa olla että vastaus pitäis olla A. Ehkä niitä lähtöjä loppujen lopuksi on ollut parikymmentä. Kukaan ei vaan ole kuullut siinä melskeessä sitä ovenpauketta.
Niin ja osa lomasta vietetään tietenkin kahvipalstalla.
Ja jos rakas pistää valitsemaan, sitten on pakko käydä täällä salaa.
Ihan epistä kun C vastauksesta ei saa yhtään pistettä.
18.06.2006 16:03
Kivaa, rakastan kaikenlaisia galluppeja ja kyssäreitä. Hetko, katson kysymykset ja lasken pisteet.
18.06.2006 15:39
On sääli kun hyviäkin juttuja lähtee. Moni on saattanut ajatuksen kanssa paneutua viestiin ja toivoo että se säilyy täällä. Harmittaahan se kun ei enää löydäkään kirjoitustaan.
Luulen että paljon tehdään kiukkupoistoja. Kun suututaan jostain, viedään mennessään kaikki vanhatkin jutut.
Kyllähän minäkin käyn täällä paljon lukemassa ja on tehnyt mieli monesti kommentoidakin, on vaan jotenkin jäänyt.
Kivaa ja lämmintä viikonloppua sinulle, jos ei nyt satuta näiden päivien aikana juttusille.
17.06.2006 13:59
urputtajia noista poistoista. Tosin olen itsekin muutaman poistanut, yhden käden sormilla laskettavissa. Katson kyllä ensin onko siihen tullut kommentteja, jos on, sitten onkin jo vaikeempi poistaa. Ajattelen just niitä toisia kirjoittajia etten vie heidän kommenttejaan mennessäni.
Joskus näkee avauksia ja juttuja jotka saa kyllä mennäkin.
Omat juttuni jätän säilöön tänne Eniron arkistoihin. Joskus niitä sitten luen vanhoilla päivilläni ja naureskelen minkälaista tuotosta sitä on tullu laitettua. No tunnustan että tulee jo nytkin silloin tällöin kaiveltua noita arkistoja.
16.06.2006 23:20
Olin lomalla ja yksi yö tuota väkersin. Olihan siinä naputtelemista ja kirjoitusvirheitä taitaa vielä löytyä, vaikka kuinka yritin sana sanalta sitä tavata. Sitä tuli kuitenkin niin sokeaksi koko tekstille.
Kait noissa merkkien ominaispiirteissä jotain tuttua löytyy. Joillakin enemmän, joillakin vähemmän.
16.06.2006 22:45
noista galleriakävijöistä on osa omia käyntejäni. Käyn joskus katsomassa onko joku käynyt vierilulla ja jättänyt käyntikorttinsa.
Käyn sitten vastavierailulla.
Tää rekattu nikki on ollut jo aika kauan, puolitoista vuotta.
En ole sättäillyt eikä ole kuvakaan ollut.
Tuolla jossain huomasin Merlin hyvän ehdotuksen että olis sellanen systeemi että kuvan sais lukittua mutta sen vois jollekin näyttää jos haluais.
16.06.2006 14:20
ne miesten vehkeet on niin mahdottoman söpöjä :).
16.06.2006 13:47
Jos minun pitäisi kirjoitustaidollani hurmata joku, en onnistuis siinä ikinä.
Siksi kai tuo sättiminenkin on jäänyt.
Helpompi hurmata tuolla laiffissa ;).
16.06.2006 13:19
se kirjoittaminen. Ihan katteeks käypi miten sujuvaa tekstiä täältä löytyy. Itselleni on työlästä pukertamista tekstin tuottaminen. Lisäksi sanajärjestys on mitä on, pilkut ja pisteet on missä sattuu tai puuttuu kokonaan. Kuitenkaan ei malta olla kommentteja tyrkkimästä näihin ketjuihin.
Tuolla reaalissa olen kyllä vilkas ja kova puhumaan, mutta tämä on vaikeampaa.
16.06.2006 12:47
Valokuvalliset kivan ulkonäön omaavat naisihmiset saavat varmasti eniten galleriakäyntejä.
Minä kyllä klikkailen mieluummin auki valokuvalliset miesten galleriat ;). Ulkonäöllä ei väliä.
Sun galleriaan ei pääse kyläilemään. Pidät ovet aina lukossa :(.
16.06.2006 12:35
on kierrellä gallerioita. Joistakin löytyy hienoja ajatuksia ja runoja jotka salaa napsasen talteen. Tekisi mieli laittaa tähän yksi runo erään miehen galleriasta, mutta ei kai se ole korrektia. Kun en edes muista minkänimisen nimimerkin galleriasta sen löysin.
Kuvalliset galleriat saa enemmän käyntejä kuin kuvattomat. Omaan galleriaan en edes viitsi vaihtaa tekstiä. Ken on siellä kerran käynyt tuskin toista kertaa käy. Kun ei ole kuvaakaan.
16.06.2006 12:24
Hyvänen aika, kun oikein mietin saatoit olla oikeassa, ehkä pelkään menettäväni...jotain.
Muistan tuon sun unen, anteeksi, silloin nauratti. Kaikenlaisia unia sitä nähdäänkin. Sulle se ei ollut naurun paikka. Voin kuvitella sitä kauhun tunnetta kun näit henkilötietosi ruudulla.
Sehän on kiva juttu kun olet uskaltanut ottaa vastaan uusia haasteita. Meinaatkos että horoskooppimerkkiäsi haittaa päättämättömyys ;).
Lasten huolet ja murheet tuntuu melkein raskaammilta kuin omat. Kun vois edes osan ottaa niistä murheista itselleen että lapsilla olis parempi.
15.06.2006 22:00
Yritän nähdä niitä makoisia unia. Viime yönä näin painajaisunta että käsilaukkuni sisältö kokonaisuudessaan oli viety. Laukku löytyi työpöydältäni täysin tyhjänä. Kännykkä, ajokortti, rahat, luottokortit ja erittäin tärkeä paperi oli varastettu. Ja näitä kaikkia tietoja alettiin käyttämään netissä.
Onkohan tätä nettiä tullu jo liikaa. Täytyy kait pitää itselle sellanen netistä vieroituskurssi.
Tohditkos kertoa mitä kivaa sulle on sattunut?
14.06.2006 23:15
Kiva kun sinuakin näkee joskus.
On teillä kyllä aika erikoisia ja mukavia a'la carte annoksia :). Hmmm... mitähän minä keksisin. Ei tuu nyt mieleen, menen nälkäisenä nukkumaan.
14.06.2006 23:01
Kertomuksesi on jälleen koskettava. Kuinka toivoton olo tuleekaan kun tietää kuinka monen perheen seinien sisäpuolelle tuollaista tuskaa kätkeytyykään.
Iltalehden sivuilla on adressi johon voi käydä laittamassa nimensä lasten puolesta perheväkivaltaa vastaan. Siellä on myös koskettavia kertomuksia perheen sisäisestä väkivallasta. Rankkoja kokemuksia, toivottavasti jotain voidaan jatkossa tehdä.
Jos suonet maxi, laitan tähän pari lainausta sieltä:
"Niin kauan kuin asuin kotona, isä hakkasi äitiä. Meitä lapsiakin joskus. Kaikki juhlapyhät, joulut ym. olen ollut vaatekaapissa piilossa leikkimässä, ettei isä herää sammuttuaan".
"Jäljet jäi ja vielä näin kolmekymppisenä tulee mieleen välähdyksiä lapsuudesta. Kun avaan oman huoneeni oven yöllä, näen kun isä raahaa itkevää äitiä hiuksista makuuhuoneeseen ja sulkee oven perässä. Äiti huusi meitä lapsia apuun kun isä puristi sitä kurkusta. Isän lasittunut katse. Onneksi tällaista lapsuutta ei tarvitse siirtää perintönä eteenpäin vaan omat lapset saavat turvallisen lapsuuden".
14.06.2006 22:50
tai galluppia siihen tarvita että kirjoitat tarinan sättielämästä. Kirjoitat itse jatko-osatkin sitä mukaa niitä keksit. Samalla tavalla kuin kirjoitit Hanskista tai Ohdakkeesta Ruusutarhassa.
14.06.2006 20:17
Kiitos kun taas muistit leffan nimen ja kiitti linkistä.
Mun on saatava vielä tuo nähdä, on loistava elokuva. Kun joskus sais aikaiseksi mennä vuokraamaan se.
14.06.2006 16:53
näistä sun sanailuistas. Alkaa ihan väkisin naurattamaan :). Pysythän palstoilla.
Mikäs se leffan nimi taas olikaan jossa se englantilaismies koki sen yllätyksen? En löydä sitä viestiä missä sen kerroit.
14.06.2006 16:25
sohin kommentteja sinne tänne. Eihän niistä aina tykätä.
Jokaisella palstalla on omat vanhat vakkarit ja uusia aluksi vähän tarkkaillaan. Itseäni ei haittaa vaikka en vastakaikua heti saisikaan. Mukavaltahan se tietty tuntuu jos joku vaivautuu vastaamaankin.
14.06.2006 12:04
47 / 93