Poistetut keskustelut !!

MysNa

Taas täältä on kadonnut monta mielenkiintoista ketjua!

Miksi te aloittajat poistelette niitä? Missä on niisku-myyn aloitukset joissa oli paljon hyviä ja mielenkiintoisia vastauksia.

Moni näkee paljon vaivaa miettiessään mitä vastaa ja on mielenkiintoista seurata mitä tutut ja tuntemattomat asioista täällä pohdiskelee.

Mielestäni on väärin ja ajattelematonta muita kirjoittajia kohtaan tempasta koko ketju taivaan tuuliin!

Ei pidä tehdä aloitusta sillä mielellä, että poistaa sen sitten, jos ei saa mieleisiään vastauksia!

18

1265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhut vähän, mutta asiaa...=))))
      Sen takia en niille mitään kirjoitakaan...=))))

Ehkä he eivät ole sinuja itsensä kanssa. Jos on tullut kirjoiteltua niin on. Sama jos on tullut sanottua niin on. Ovatkohan he samanlaisia puheissaan, vetävät sanojaan takas...=))))

• MysNa

Sulla on muuten ollu aikas mahtavat lomakelit :))

En tiiä mitä kiukuttelua on, mutta mua harmitaa muiden ja itseni puolesta, kun kaikki kirjoitetuu vaan PUFF lähetetään avaruuteen :((

Mukavaa lomapäivää sulle ja terkkuja Mirrille :)

• MysNa kirjoitti:

Sulla on muuten ollu aikas mahtavat lomakelit :))

En tiiä mitä kiukuttelua on, mutta mua harmitaa muiden ja itseni puolesta, kun kaikki kirjoitetuu vaan PUFF lähetetään avaruuteen :((

Mukavaa lomapäivää sulle ja terkkuja Mirrille :)

Kyllä ilmoja on pidellyt... eipä ole tarvinnut mainostamiani puolialastomia ämmiä väistellä. Välillä on tarvinnut mennä sisäruokintaan, kun ei nahka kestä paahdetta...=))))

Kyllä se harmittaa monia muitakin. Voisivat kyllä perustella minkä takia poistavat kirjoituksiaan.

Kerrotaan...ja mukavaa viikonloppua sulle, muista sinäkin kääntyä välillä että krillaannut tasaisesti...=))))

• MysNa
        mohna kirjoitti:

Kyllä ilmoja on pidellyt... eipä ole tarvinnut mainostamiani puolialastomia ämmiä väistellä. Välillä on tarvinnut mennä sisäruokintaan, kun ei nahka kestä paahdetta...=))))

Kyllä se harmittaa monia muitakin. Voisivat kyllä perustella minkä takia poistavat kirjoituksiaan.

Kerrotaan...ja mukavaa viikonloppua sulle, muista sinäkin kääntyä välillä että krillaannut tasaisesti...=))))

muka niitä ämmiä edes väistelly? Ottanu suoraan syliin luulen ;O

Tuoltahan ne perustelut oli luettavissa...

Juu, tasainen grillipinta tulee, ku pysyy jatkuvassa liikkeessä ;)

• nikitön_

Olen jo ajat sitten lopettanut kyseisen henkilön ketjuihin kirjoittelun, juuri mainitsemastasi syystä.

• niisku-myy46

En minä tok millään pahalla. Aattelin vaan, että poistelen siksi, ettei täällä suotta pyöri ja muutakin sopii... Ei ollut millään muotoa tarkoitus olla pahanteossa ;( *sniif*"

• MysNa

Ennenkin on perusteltu poistoja sillä, että jäisi tilaa muille ja uusille. Eihän tämän palsta
        ole mitenkään rajallinen tilan suhteen!
        Toinen perustelu se, että aihe loppuun käsitelty! Moni lukee ja saattaa lisätä jotain vielä
        viikonkin päästä. Eihän ne vanhat keskustelut tuolla hännillä mitään haittaa.
        Esim. on joitakin nikkejä, jotka koen mielenkiintoiseksi ja käyn heidän profiilin kautta
        katsomassa mitä ovat viimeksi kirjoitelleet, ne jutut voivat olla vaikka 3kk tai 4 v vanhoja ja silti kiinnostavia tai ajankohtaisia.

Itseäni todella harmittaa, kun olen nähnyt jonkun mielenkiintoisen vastauksen, enkä
        kiireestä tms. johtuen ehdi juuri silloin paneutua siihen ja sitten kun olisi aikaa ei
        juttua enää ole. Olen myös saattanut miettiä vastausta johonkin kiinnostavaan
        kirjoitukseen, mutta sitten ei enää ole mihin vastata.

Silloin, kun kirjoitetaan pelkkää hömppää ei poistot niin paljon harmita, mutta vähän
        kuitenkin.

• tuffe

bittimaailmaan mahtuu, turhaan niitä poistelet :) Sulla on mukavia avauksia, ja on joskus jopa nautinto lukea vastauksia. Olen ainakin usein saanut ahaa-elämyksiä niistä.

• ei rek vakkari

että harmittaa, koska sinä (kuten moni muukin) näkee vaivaa ja miettii vastauksiaan. Vaikka välillä kyll
      kirjotat ihan päättömiäkin juttuja ://

Kuitenkin on epäkunnioittavaa muita kirjoittajia kohtaa poistaa heidänki kirjotuksia omiensa mukana.

• niisku-myy46

Anteeksi, vielä kerran. En todella tarkoittanut pahaa, enkä ajatellut asiaa loppuun. Voi, että harmittaa!!!!

• MysNa
        niisku-myy46 kirjoitti:

Anteeksi, vielä kerran. En todella tarkoittanut pahaa, enkä ajatellut asiaa loppuun. Voi, että harmittaa!!!!

ei asia nyt noin vakava ole.
        Kuten olet tänään saanut lukea pitää moni Sinusta ja erilaisista aloituksistasi :)

Kysehän oli vaan siitä, että jotain juttuja jäin minä ja jotkut muutkin kaipaamaan...

Pysy vaan täällä kanssamme ja hymyile taas!

Jookos?

• MysNa
        MysNa kirjoitti:

ei asia nyt noin vakava ole.
        Kuten olet tänään saanut lukea pitää moni Sinusta ja erilaisista aloituksistasi :)

Kysehän oli vaan siitä, että jotain juttuja jäin minä ja jotkut muutkin kaipaamaan...

Pysy vaan täällä kanssamme ja hymyile taas!

Jookos?

ei ollu tarkoitus tuottaa pahaa mieltä sulle,
        vaan lähinnä ihmettelin miksi niitä aloituksia poistetaan..

Lämmin halaus viikonloppuusi
        Mys

• Ei rek vakkari
        niisku-myy46 kirjoitti:

anteeksi vielä kerran! Ens kerral sit ajattelet.

• ..kuulemma kirjoittavat viestinsä teksturilla ja sitten kopsaavat tekstin lähetettävään viestiin, ei hassumpi ratkaisu varsinkin jos viesti on sellainen jossa tuntuu olevan ikivihreyttä ja haluaa sen säilyvän uusiokäyttöä varten.

Tuosta: "Moni näkee paljon vaivaa miettiessään mitä vastaa", olen hieman erimieltä, vastaus pitää lähteä selkäytimestä, ja miettimättä, kaikki muu on teennäistä jossa rakennellaan itselle mieleistä kuvaa.

Avauksen poisto silloin kun siinä käydään aktiivisesti mielipiteenvaihtoa...tuohonhan jo vastasinkin toisaalla.

• MysNa

kirjoitankin viestini tekstinkäsittelyn puolella. En säästääkseni niitä, vaan edes
        vähän vähentääkseni kirjoitusvirheitä… aina ei wordin oikolukukaan auta
        pulmassani… häiriö mikä häiriö :/

Njaaa… varmasti suurin osa vastauksistani tulee miettimättä, mutta ei aina.
        Toisinaan ei ole aikaa vastata juuri silloin ja joskus taas tulee vasta huomenna
        mieleen jotain mitä haluaa aiheeseen sanoa. En näe siinä mitään teennäistä.
        Omia ajatuksiani ja näkemyksiäni kuitenkin kirjoitan. Joskus on myös hyvä harkita
        mitä kirjoittaa ja vastaa.
        Moni avaus on myös sellainen johon voi kertoa mielipiteensä vaikka vasta ylihuomenna
        ja silti avauksen tekijä on skarppina kommentoimassa uutta vastausta.

Jos kaipaa pelkkää spontaania vastailua ja mielipiteiden vaihtoa, voisi chat olla oikea foorumi?

On ihan hyvä, että palstalla on nyt ominaisuus, joka mahdollistaa oman viestin poiston katumuksen
        yllättäessä. Kukin täällä toimii kuten parhaaksi näkee, senhän jo tiedämme.
        Mielipiteiden vaihtoa varten kai täällä kuitenkin notkumme ja välillä itse kukin saa
        vettä niskaan. Toiset kestää sen toiset ei, näinhän se menee livessäkin.

• urputtajia noista poistoista. Tosin olen itsekin muutaman poistanut, yhden käden sormilla laskettavissa. Katson kyllä ensin onko siihen tullut kommentteja, jos on, sitten onkin jo vaikeempi poistaa. Ajattelen just niitä toisia kirjoittajia etten vie heidän kommenttejaan mennessäni.
      Joskus näkee avauksia ja juttuja jotka saa kyllä mennäkin.

Omat juttuni jätän säilöön tänne Eniron arkistoihin. Joskus niitä sitten luen vanhoilla päivilläni ja naureskelen minkälaista tuotosta sitä on tullu laitettua. No tunnustan että tulee jo nytkin silloin tällöin kaiveltua noita arkistoja.

• MysNa

jotain sellaista kaffelassa:)
        Siellä taitaa asiasta olla aika useinkin polemiikkia, mutta avausten ja poistojen määräkin on ihan eri luokkaa kuin täällä.

Kiva muuten, että sain sinut houkuteltua tänne pitkästä aikaa :)

Kyllä itsekin luen välillä vanhoja ketjuja ja naureskelen makoisasti.

• MysNa kirjoitti:

jotain sellaista kaffelassa:)
        Siellä taitaa asiasta olla aika useinkin polemiikkia, mutta avausten ja poistojen määräkin on ihan eri luokkaa kuin täällä.

Kiva muuten, että sain sinut houkuteltua tänne pitkästä aikaa :)

Kyllä itsekin luen välillä vanhoja ketjuja ja naureskelen makoisasti.

On sääli kun hyviäkin juttuja lähtee. Moni on saattanut ajatuksen kanssa paneutua viestiin ja toivoo että se säilyy täällä. Harmittaahan se kun ei enää löydäkään kirjoitustaan.

Luulen että paljon tehdään kiukkupoistoja. Kun suututaan jostain, viedään mennessään kaikki vanhatkin jutut.

Kyllähän minäkin käyn täällä paljon lukemassa ja on tehnyt mieli monesti kommentoidakin, on vaan jotenkin jäänyt.

Kivaa ja lämmintä viikonloppua sinulle, jos ei nyt satuta näiden päivien aikana juttusille.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      161
      8398
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      446
      7512
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3590
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3019
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2685
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      37
      2021
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe