On hankalaa, kun ei oikeasti nää ihmisten ilmeitä ja reaktioita. Eikä kaikki tarkoita asioita pahalla, vaikka se kirjoitettuna siltä kuulostaa. Siksi on kai keksitty kaikki hymiötkin.
Kirjoittamisen taito.. Miten voi sanoa asioita, että tulee oikein ymmärretyksi.
Kohteliaisuus ja huomioon otto.. Miksi mennä kirjoittamaan vastauksia pahalla päällä? Tulee toista loukkaavaa tekstiä.
Miksi loukata toisia?
Ihminen Voi loukkaantua, vaikka loukkaaja olisikin täysin tuntematon ihminen.. Olemme erinlaisia(Voimavara).
Keskustelupalstan nimi.. houkuttelee tietyjä ihmisiä, heidän välilleen syntyy tietty tila. Uusi ihminen otetaan vastaan, kun huomataan että se hengailee mukana. Ja jos ei oteta? Uusi keskustelija voi siirtyä palstalle, jossa on enempi omankaltaisia/samoin ajattelevia ihmisiä.
Eikövain..
JauhantaaMui
14
656
Vastaukset
- Jermu
Siinäpä minäkin olen saanut kokea virheliikkuja, kun olen viljellyt sarkasmia ja kyynistä huumoria...Toinen ei näe minun täällä pistelevän huumorilla asiaa ja ottaa sanan 1:1... Sellaisia mokia mulle on sattunut, kun olen siis itse olettanut toisen ottavan ne huumorilla. Se ei ole hänen vikansa, vaan minun. Pidän usein itsestään selvyytenä, että toinen osapuoli ymmärtää minun tyylin huumoria.
- Pussipuskapiru
sama juttu mulla, ei aina osaa sanoa asiaa niin että se ymmärrettäs oikein.
Tappeluksissa sun kanssas oli tietty huumori aina esillä, tuskin meistä kumpainenkan suuttui tosissaan....mitä sää ny vähä noista mun lirttijuttuista:))
Ne on Jermu vaan huumoria..en mää oikeesti sua jahtaa:)))...hmmm... - bag_gie
huumorin pisteleminen ole epäeettistä :O
Muistele vain kun ihtiäs tikoilla nakkelivat, eipä ollut kivaa siullakaan silloin :\
Sarkasmi ja kyyninen huumori ovat vaikeita taiteenlajeja, sekä toteuttaa että tajuta...
- naitu_naikkonen
kyllä oikeesti pidä kahvista, mutta onneks täällä muut ei tajua tuollaista, eikä huomaakaan mitään.
Sen nyt jokainen on käsittänyt jo, että mä olen viisain ja aina oikeassa.
Mä kyllä kirjoitan aina oikein, mutta kaikki nyt ei lukemaansa ymmärrä.
-Tuli mieleen, jos ihmisellä on paha mieli, niin monest sillon ymmärtää kaiken positiivisenkin negatiivisena ilmaisuna. Sama jos tekstiä lukee pahalla päällä, niin sen myös ymmärtää pahalla, vaikka siinä kuinka olisi hymyöitä.
Siitä pahalla päällä oleva ihminen, kun näkee toisen hymyilevän. Ottaa helposti hymyn vittuilemisena.- Paahtopähkinä
Niinpäniinpä. Eikä ihmislapselta voi olettaakkaan, että aina voisi ajatella asioita rationaalisesti ja puolueettomasti jnejne...
Tunteet, elämän historia jnejne. vaikuttaa aina mielipiteisiin... Nyt tulee kyllä niin P jauhantaa.. itsestään selvyyksiä. hih.:) - naitu_naikkonen
Paahtopähkinä kirjoitti:
Niinpäniinpä. Eikä ihmislapselta voi olettaakkaan, että aina voisi ajatella asioita rationaalisesti ja puolueettomasti jnejne...
Tunteet, elämän historia jnejne. vaikuttaa aina mielipiteisiin... Nyt tulee kyllä niin P jauhantaa.. itsestään selvyyksiä. hih.:)varmaan sun mennä pesee suus ja varsinkin kieles, tollasen paskanjauhannan jälkeen
*kyllä meinaa jo hajuun tukehtua* - Paahtopähkinä
naitu_naikkonen kirjoitti:
varmaan sun mennä pesee suus ja varsinkin kieles, tollasen paskanjauhannan jälkeen
*kyllä meinaa jo hajuun tukehtua*Vois ottaa oikeen kunnolla itteen.. Varos sanojas, naikkonen, etten hermostu:)
- naitu_naikkonen
Paahtopähkinä kirjoitti:
Vois ottaa oikeen kunnolla itteen.. Varos sanojas, naikkonen, etten hermostu:)
Nyt tulee kyllä niin P jauhantaa.. itsestään selvyyksiä. hih.:)
Itse sanoit noin,niin tuli vaan sääli suutasi ja (nenääni) aattelin neuvoa, että kantsii suus pestä
Niin no, voihan se P olla perunakin, mutta rivien välistä luin paskanjauhantaa
*mä en kyllä paskaa rupeisi pureskelemaan* - bag_gie
totta puhut =DD
Mikään ei niin ota pannuun kun immeinen joka vyöryttää positiivisuutta ja iloisia ilmeitä kun itse rypee jossain mutakuopan pohjalla. Totta hitossa se virnuileminen ja "etsi asioista hyvät puolet"-mentaliteetti aiheuttaa naksahuksia päässä...
Siinä jos vielä ruvetaan lohkomaan "hyviä juttuja" niin itepähän kaivoivat verta nenusta ;)
Tämä tosielämässä, täällä virtuaalisellaisessa on helppo ohittaa mussutukset ja keskittyä olennaiseen eli nauraa ihtensä kipiäksi kun verbaaliakrobaatit jyllää.
- bag_gie
kahvi tuoksuun ihanalle
näistä sun sanailuistas. Alkaa ihan väkisin naurattamaan :). Pysythän palstoilla.
Mikäs se leffan nimi taas olikaan jossa se englantilaismies koki sen yllätyksen? En löydä sitä viestiä missä sen kerroit.- bag_gie
Mariet kirjoitti:
näistä sun sanailuistas. Alkaa ihan väkisin naurattamaan :). Pysythän palstoilla.
Mikäs se leffan nimi taas olikaan jossa se englantilaismies koki sen yllätyksen? En löydä sitä viestiä missä sen kerroit.kauniisti*
Eipä se älyn kukkanen kyllä kovin usein kuki mutta hyvä jos kelpaa =DD
leffa oli "the crying game" ja iki-ihana Stephen Rea =D
Ota linkki talteen ;)
http://www.leffatykki.com/pages/index.php?submit=review&elokuva_id=3032 bag_gie kirjoitti:
kauniisti*
Eipä se älyn kukkanen kyllä kovin usein kuki mutta hyvä jos kelpaa =DD
leffa oli "the crying game" ja iki-ihana Stephen Rea =D
Ota linkki talteen ;)
http://www.leffatykki.com/pages/index.php?submit=review&elokuva_id=3032Kiitos kun taas muistit leffan nimen ja kiitti linkistä.
Mun on saatava vielä tuo nähdä, on loistava elokuva. Kun joskus sais aikaiseksi mennä vuokraamaan se.
- merliNi
Prikuulleen, mulle vieläkin tuottaa vaikeuksia kirjoitella näillä palstoilla just tuon takia ettei näe ihmistä jonka kanssa keskustelee(ei mulla silti mikään pistävä tuijotus ole:D), jotenkin ne eleet ja ilmeet kasvokkain puhessa on tärkeitä ja joskus ne kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Itse oon aika surkea tuomaan ajatuksia julki näin kirjoittamalla, tai siis tämä keskustelukirjoittaminen on vaikeampaa kuin tarinoiden kirjoittelu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735871KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754750Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081254Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211