Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
chattimiehen ja -naisen tarinan. En muistanutkaan. Voishan sen kirjoittaa uudestaankin. Kuinka kaikki alkoi chattailusta ja päättyi tapaamiseen ja miten sen jälkeen tapahtui.
Kun tuo sättäily on itselleni jääny vähän vieraaksi. Monilla olis varmaan ihan omiakin kokemuksia jotka paljon sättäilee. Minkälaista on sättimustasukkaisuus ym.
Haluut sä kirjoittaa tuosta aiheesta jonkun tarinan?
14.06.2006 11:56
onkin hauska muistella.
Erimielisyyksiä, ongelmia ja tappeluksia tulee varmasti jatkossakin, mutta se on sitten sen ajan murhe.
Kun nyt vaan päästäis tämän hetkisestä tilanteesta eteenpäin.
14.06.2006 11:46
Kiitos Jermu tästä kirjoituksesta. Tuota samaa asiaa moni on jo huolestuneena seurannutkin.
Unohdetaan menneet ja lähipäivien konfliktit ja jatketaan sovussa tästä eteenpäin.
Tälläinen salainen toivomus mulla olisi.
14.06.2006 11:12
kun tulit tarkentamaan asian.
Epäilijöille tiedoksi, en ole kirjoittanut tuota viestiä.
Kuka sitten lienetkin, saadaanko seuraavan kerran tulla mukaan?
11.06.2006 12:52
on tuon kirjoittanut. Hänen on täytynyt tietää palstan tapahtumista pitemmältä ajalta.
Niin nopeasti hän oivalsi tilanteen.
Ei minusta ole turpiin vetäjäksi, sattuu vielä omaan leukaan.
11.06.2006 12:05
välillä taas kestän mitä vaan. Kiitos sinulle viestistäsi.
Olenhan minäkin vähän sellainen oman tieni kulkija. Ehkä joku ajattelee että olen porukan petturi.
Tykkään naistä kahvilan palstahöperöistä, vaikka välillä olenkin asioista eri mieltä.
11.06.2006 11:54
miksi emme saaneet ihmettelixin kanssa tulla mukaan. Uskon että olet kuitenkin joku paikalla olijoista tai ainakin tarkoituksena sinne mennä.
Paha mieli tuommosesta tuli.
Puolustan uusia tulokkaita koska itsekin olen aikoinaan ollut uusi näillä palstoilla. Ei ole kiva saada tämänlaatuista ajojahtia mitä nämä uudet nyt saa.
11.06.2006 10:46
niin tottavie onkin :). Mutta kait ne aika paljon ainakin tämän tietotekniikan suhteen ymmärtää.
10.06.2006 19:42
Ei Jermu ole ketään puukottanut. Mielipiteitään täällä vaan sanonut, niinkuin muutkin. Ei tuosta saa puukostusta millään ilveellä.
10.06.2006 19:38
eli kyllähän minun pitäis jonkunlaisia tekniikan alkeisopintoja opiskella. Olen aivan tumpelo niiden asioiden kanssa. Ei sitten tarviis aina pyytää teitä insinöörejä joka nipelinappeli asioihin apuun.
10.06.2006 19:31
Oijoi, onpas muutama tikka menny syvälle. Otan ne varovasti pois, puhallan pipiin ja laitan laastarin. Älä huoli, ei näitä onneks paljoo ole. Kyllä kaikki vielä paranee.
Hiton vakkarit kun menivät tikkaamaan meidän Jermun.
Oisin tullu auttamaan, mut kun olin muualla.
10.06.2006 19:25
Ihan höpön höpön testi.
En ole koskaan ollut insinööri, eikä minusta koskaan tulekaan. Luojan kiitos.
Talot vajois suohon, tietokonemaailma hukkuis viruksiin, tiet sortuis.
Lentokoneinsinöörin seurauksia en uskalla ajatellakaan...
09.06.2006 19:30
Voi Jermukka, että sä saatkin näillä höpinöilläs hyvälle tuulelle. Suupielet kääntyy väkisinkin ylöspäin näitä lukiessa.
Heh, sulla kyllä lohkee...niinkuin se ykskin...sen varmaan muistan vielä Kaffeen dementiaosastollakin.
09.06.2006 19:19
Horoskoopit&astrologia -> horoskoopit laitoin.
07.06.2006 21:40
Vastoin tapojani poistin sen horoskooppiavaukseni. Se loukkasi joitakin lukijoita. Olin tyhmä kun sen tänne laitoin.
Olen pahoillani teidän puolesta jotka siihen ehditte kommentoida. Anteeksi poistoni.
Ehkä laitan sen joskus tuonne horoskooppiosastolle.
07.06.2006 17:18
Toivottavasti Sävelradio saa jatkaa. En halua erikseen mitään Naistenradiota vai mikä se olikaan. Nuortenradiota tuskin kuuntelen.
03.06.2006 21:41
...väsynyt valvoja. Onkohan sulla kylmä?
*peittelee norMixin villatakillaan*
Minäkin tästä hipsin unten maille. Hyvää yötä.
03.06.2006 01:51
sinäkö se siellä, kuulin jotain kolinaa. Kaffeella on näköjään ollu melkoiset pirskeet, hilpeenä juotu kanisterisotkua. Huomenna, tai siis tänään, porukka taitaa olla kalpeena hiljaa.
Öitä sinulle sinne pöydän alle. Minä tässä vielä vähän aikaa valvon lähelläsi.
03.06.2006 01:01
Jassoo, pubin isäntä se on näköjään sammunut jo aikaa päiviä sitten.
Ja minä kun tulin tänne kaffeelle jatkoille.
Olisin halunnut VanaTallinnakahvit. Ei taida onnistua :(.
03.06.2006 00:46
just nyt en ehdi.
02.06.2006 15:56
48 / 93