Olenko ihan seilaamassa jos veikkaan että kaffilaiset tykkäävät testeistä ja kyssäreistä ;)) Tää on varmaan joillekin jo tuttu, joitakin palstoja kun olen jo "ilahduttanut" tällä.. Kyseessä on siis:
KYVYKKYYSTESTI - tai piirteitä persoonallisuudesta
Tällä testillä voit nopeasti testata, minkälaiset kyvyt sinulla on toiminnassasi. Ota pala paperia ja merkitse vastauksesi (O/V). Vertaa sitten omaa riviäsi allaoleviin lyhyisiin luonneanalyyseihin, niin saat tietää, minkälainen luonne olet.
1. Pane kädet ristiin (perinteinen rukous).
Kumpi peukalo tulee päälle, oikea vai vasen?
Merkitse vastauksesi paperiin.
2. Sulje kumpikin silmä vuorotellen.
Kummalla silmällä näet paremmin, oikealla vai vasemmalla? Merkitse vastauksesi paperiin.
3. Pane kädet puuskaan rinnan päälle.
Kumpi käsivarsi jää päälle, ikään kuin liikkumavapaaksi, oikea vai vasen?
4. Anna aplodit.
Kumpi kädenselkä jää päälle, oikea vai vasen?
OOOV = harkitseva ja pohtiva, ei halua loukata ketään eikä edes aiheuttaa pahaa mieltä.
OOVO = rohkea, päättäväinen, hyvä seuraihminen,
esiintymishaluinen (rasittavuuteen asti).
OOVV = muuten vahva tyyppi, mutta jahkailee päätöksiä tolkuttoman kauan tai ei saa päätöstä ollenkaan tehtyä.
OVOO = analyyttinen tilanteiden pohdiskelija, hiukan etäinen ja viileä, erittäin luotettava.
OVOV = tuuliviiri, joka innostuu milloin mistäkin, hetkeksi.
VOOO = sopeutuu nopeasti uusiin tilanteisiin, vuorovaikutus vahvin puoli, miellyttävä
VOOV = vaatii muilta huomiota, tehokas, silloin, kun todella tarttuu toimeen
VVOO = suunnattoman ystävällinen ja ymmärtäväinen, ei saa ihmisiä tekemään parastaan.
VVOV = luottavainen ja muiden ohjailtavissa, kertakaikkiaan liian kiltti.
VVVO = energinen (joskus ylienerginen), tekee liian nopeita päätöksiä ja tarvitsee jarruttajaa.
VVVV = innovatiivinen, taiteellinen, sortuu joskus taivaanrannan maalailuun.
VOVO = sympaattinen, vahva luonne, määrätietoinen ja pitkäjännitteinen
VOVV = oma mielipide tärkein, ei käännytettävissä, suorastaan jääräpäinen
OVVO = suhtautuu kaikkeen kepeästi, lempilause on "kyllä se siitä"
OVVV = haluaa tehdä kaiken itse, työssään vaativa, ratkaisee vaikeita ongelmia
Testi/kyssärikansa?
24
1512
Vastaukset
- aivan varppina
tää testi pitää paikkansa
- Jermu
Luultavasti ei natsaa ollenkaan meikäläiseen, vai mitä sanoo muut?
- Puhurix
ystävällinen ja ymmärtäväinen. Miten niin ei saa ihmisiä tekemään parastaan? Pitäiskö jonkun muun saada mutkin panemaan parastani.
- animattiN
Tää testi ei voi pitää paikkaansa, olen vvov. En taatusti ole liian kiltti enkä luottavainen saatikka muitten ohjailtavana. hih,,,
- CharlieChaplin
Olen siis: analyyttinen tilanteiden pohdiskelija,hiukan etäinen ja viileä ja erittäin luotettava! pitää kyllä paikkansa! tämähän oli hyvä testi!
- tuffe
♪♪ Ei huolen häivää ♪ loma alkaa kohtaa ♪♪♪ ja arvatkaa kenelle aurinko paistaa... ♪
- Jermu
VOVVOOVVOOO ja vielä köh! Turha kysellä, mitä se tarkoittaa. Sinähän se testimaakari olet..Kjäh!
Vitsi vitsi.. - tuffe
Jermu kirjoitti:
VOVVOOVVOOO ja vielä köh! Turha kysellä, mitä se tarkoittaa. Sinähän se testimaakari olet..Kjäh!
Vitsi vitsi..Niinhän se Mariet sanoo mua pystykorvaksi :)) Ja oikein ylpeä siitä olenkin, mielummin se kuin lurppa ;)
tuffe kirjoitti:
Niinhän se Mariet sanoo mua pystykorvaksi :)) Ja oikein ylpeä siitä olenkin, mielummin se kuin lurppa ;)
Tulin toivottamaan 'nappisilmäiselle pystykorvatuff-tuffelle' aurinkoista ja rentouttavaa lomaa :). Huomenna kyllä sataa, mutta älä välitä, sateessahan on jotain ihmeen romanttista.
Testitulos oli OOOV = harkitseva ja pohtiva, ei halua loukata ketään eikä edes aiheuttaa pahaa mieltä.
Mikähän tuossa testissä meni vikaan. Pittää kokeilla muutaman kerran uudestaan.- Jermu
Mariet kirjoitti:
Tulin toivottamaan 'nappisilmäiselle pystykorvatuff-tuffelle' aurinkoista ja rentouttavaa lomaa :). Huomenna kyllä sataa, mutta älä välitä, sateessahan on jotain ihmeen romanttista.
Testitulos oli OOOV = harkitseva ja pohtiva, ei halua loukata ketään eikä edes aiheuttaa pahaa mieltä.
Mikähän tuossa testissä meni vikaan. Pittää kokeilla muutaman kerran uudestaan."harkitseva ja pohtiva..."
"Mikähän tuossa testissä meni vikaan....(harkitseva)
"Pitäisiköhän kokeilla muutaman kerran uudelleen...(pohtiva)
Se loppuosa noista "ei halua rääkätä ketään.." on sit sellaista tavallista pehmolällyä. Kjäh! Jermu kirjoitti:
"harkitseva ja pohtiva..."
"Mikähän tuossa testissä meni vikaan....(harkitseva)
"Pitäisiköhän kokeilla muutaman kerran uudelleen...(pohtiva)
Se loppuosa noista "ei halua rääkätä ketään.." on sit sellaista tavallista pehmolällyä. Kjäh!taisin jäädä kiinni.
Hitsi, jos siinä testissä olikin vähän perää.- Jermu
Mariet kirjoitti:
taisin jäädä kiinni.
Hitsi, jos siinä testissä olikin vähän perää.ihan hyvät perät..testiksi. Kjäh!
Jermu kirjoitti:
ihan hyvät perät..testiksi. Kjäh!
oishan tuo taas pitäny sulta arvata.
Mut tää on paras :))) *repee taas*
Ne ole mitkään pallukat
Kirjoittanut: Jermu 1.6.2006 klo 11.44
Tykin kuulia ne on...Huahahahhaahahaaaa!
Perskeles!- Jermu
Mariet kirjoitti:
oishan tuo taas pitäny sulta arvata.
Mut tää on paras :))) *repee taas*
Ne ole mitkään pallukat
Kirjoittanut: Jermu 1.6.2006 klo 11.44
Tykin kuulia ne on...Huahahahhaahahaaaa!
Perskeles!Mee äkkiä tuonne Gallu-paariin ja ala vetään tuoppia huiviin...Tuollaiset tekstit sitten poltat paarin takassa..Tiedä ketä vonkaajaeukkoja lukee kuule..Saa sitten koskaan olla rauhassa.
Jermu kirjoitti:
Mee äkkiä tuonne Gallu-paariin ja ala vetään tuoppia huiviin...Tuollaiset tekstit sitten poltat paarin takassa..Tiedä ketä vonkaajaeukkoja lukee kuule..Saa sitten koskaan olla rauhassa.
just nyt en ehdi.
- Zone
...., oon täysin V-jätkä..
- olis jotain
tekemistä OV-kätisyyden kanssa? :D
- ................
oli yhtä veetä ja olen oikeakätinen.
- sitten
................ kirjoitti:
oli yhtä veetä ja olen oikeakätinen.
kaiken todistikin.!
- MysNa
olen.
Sulla muuten pitää hyvin paikkansa :)
Jotenkin sun tän päivän jutut tirskuu levottomuutta ja loman alkua ;D- tuffe
tänään tirskuu vain kelit :/ Mutta EI HAITTAA, jotkut joutuu nääs menemään huomenna sateessa töihinkin :)))))
- max-life
VVOO = suunnattoman ystävällinen ja ymmärtäväinen, ei saa ihmisiä tekemään parastaan.
Hmm, mielenkiintoinen testi... Kommentti saamaani analyysiin, että itse kuitenkin olen hanakka panemaan parastani..=)- Februari
Kommenttikin kuin mun suustani... ;o)
Ei kai se mun asiani ole panna ihmisiä tekemään parastaan...eikös se ole jokaisen oma asia???
*kummastelee*
- tulokset
VVVO = energinen (joskus ylienerginen), tekee liian nopeita päätöksiä ja tarvitsee jarruttajaa.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1618398KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4467512Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521543590Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123019Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542685- 1262036
Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv372021Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811540