Ottako päähän?

Jermu

ja hermostuttaa seuraavat asiat.
1.Punainen pallukka....Miksi? Miksi se hermostuttaa niin paljon, jos joku keskustelu päättyy?
2.Joku paljon kirjoittava nikki..Miksi? Mitäs sillä on väliä, jos joku kirjoittelee paljon. Hän käyttää omaa aikaansa ja sinä omaasi.
3.Jos toisen avaus saa paljon vastauksia ja omasi ei saakkaan...Miksi se hermostuttaa. Jos aiheesi on läpikäyty äskettäin tai ei muuten vaan sillä hetkellä kiinnosta...
4.Joku avaa lähes samankaltaisen aiheen kuin sinä...Miksi se hermostuttaa sinua?

Aiheita hermoiluun tuntuu olevan muitakin, mutta tuossa muutamia. Monessa yhteydessä on tullut vastauksia, että "hän on täällä aikaa viettämässä ja hän ei ota tosissaan näitä juttuja.." jne. jne. Mutta siitä huolimatta ei mene pitkään, kun siellä on porukat tukkanuottasilla keskenään.
Missä vaiheessa unohtui, että voi oikeasti sanoa toiselle.."Nyt sanoit vähän tyhmästi..", sen sijaan, että "kyllä sä olet tyhmä.."
(Se täytyy kaikkien myöntää, että sanoipa sen kummalla tavalla tahansa, niin se luetaan vain yhdellä tavalla...)

73

2325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alien-8

annetaan me miehet niiden tapella,ja lähdetään me vaikka terassille huurteisille;))

• Jermu

viedään läppäri mukana ja katsellaan "pelituloksia" siinä sivussa. Kippis!

• naitu_naikkonen

joku vinkuis?

• Jermu
        naitu_naikkonen kirjoitti:

joku vinkuis?

Se oli joku nidottu naikkonen tuossa, joka vinkui, kun se ei mahtunut meidän terassille ottaan sidukkaa.

• naitu_naikkonen
        Jermu kirjoitti:

Se oli joku nidottu naikkonen tuossa, joka vinkui, kun se ei mahtunut meidän terassille ottaan sidukkaa.

vain shamppanjaa kuumailmapallossani aina kauniilla ilmalla ja katselen sieltä teidän alempi arvoisten aivottomuutta.

Sidukkaa "btyih" rakkoja suuhun tulee, kuinka halpaa. *ilmankos vinkuvatkin, kuin koirien purulelut*

• Jermu

vain shamppanjaa kuumailmapallossani aina kauniilla ilmalla ja katselen sieltä teidän alempi arvoisten aivottomuutta.

Sidukkaa "btyih" rakkoja suuhun tulee, kuinka halpaa. *ilmankos vinkuvatkin, kuin koirien purulelut*

Suomen lain mukaan ilma-aluksen ohjaaminen alkoholin tai huumeiden vaikutuksen alaisuudessa on rankaistava teko...Susta tais tulla oikein suur-rikollinen yhdellä pallin lennolla. Äläkä yritä selittää, että ne on ne muut, jotka ohjailee...Nyt kyllä!!!!

• naitu_naikkonen
        Jermu kirjoitti:

Suomen lain mukaan ilma-aluksen ohjaaminen alkoholin tai huumeiden vaikutuksen alaisuudessa on rankaistava teko...Susta tais tulla oikein suur-rikollinen yhdellä pallin lennolla. Äläkä yritä selittää, että ne on ne muut, jotka ohjailee...Nyt kyllä!!!!

on alaisuudessani. *yksi monista*

*ihan kuin jossain vinkuis vieläkin*

Vaikeneminen jermuska tyttönen on joskus kultaa

• Jermu

on alaisuudessani. *yksi monista*

*ihan kuin jossain vinkuis vieläkin*

Vaikeneminen jermuska tyttönen on joskus kultaa

Lopetat sen vikinäs, niin korviisi ei koske enää.

• naitu_naikkonen
        Jermu kirjoitti:

Lopetat sen vikinäs, niin korviisi ei koske enää.

alkoi kuvittelemaan, että vikinä lähtee muualta

• animattiN

kun teet jatkuvasti samanlaisia avauksia eikä tuu pallukkaa. Aikansa kutakin leikkii voi pitää. :))

• Jermu

saada toiset hermostumaan ja siitähän seuraa tappelus..Näin mää eppäilen.

• animattiN
        Jermu kirjoitti:

saada toiset hermostumaan ja siitähän seuraa tappelus..Näin mää eppäilen.

Yleensä osuu oikeaan, mutta ei nyt. Kauhee ku mä ihan tärisen hermostuksissani.

• CharlieChaplin

Mä yhden kerran lyön sua nyrkillä päähä niin kovaa, ettet enää pysty jermuileen! Ja vietät loppuelämäsi sairaalassa vihanneksena!

• Jermu

ja tuu tänne meidän kanssa terassille ottaa olutta.

• animattiN

Sinäkin. Toisten uhkailu tuollaisilla sanoilla ei ole kivaa lukemista.

• Jermu
        animattiN kirjoitti:

kun se ei vielä ole meidän kanssa täällä terassilla. Kyllä se tuolta tulee häntä maata viistäen...

• animattiN
        Jermu kirjoitti:

kun se ei vielä ole meidän kanssa täällä terassilla. Kyllä se tuolta tulee häntä maata viistäen...

Jos se siitä rauhoittuis ku muutaman bissen naamaansa vetää.

• kauemmin kiikaroinut

...että tollanen käytös vie kaiken pohjan "ruusuilta ja suklaaltakin". Kukas noin väkivaltaisen kanssa uskaltais lähikontaktiin. :D

• ei sekaannuta
        animattiN kirjoitti:

toisten asioihin

• animattiN
        ei sekaannuta kirjoitti:

toisten asioihin

Ei vaan suoranaiset uhkailut ole mitään mukavia, eikä lain puitteissakaan olevia asioita. Joo en puutu enään tohon asiaan. Ehkä CC:l on ollut vain huono päivä tänään.

• Jermu
        animattiN kirjoitti:

Ei vaan suoranaiset uhkailut ole mitään mukavia, eikä lain puitteissakaan olevia asioita. Joo en puutu enään tohon asiaan. Ehkä CC:l on ollut vain huono päivä tänään.

Mitä te taas täällä oikeen...

• animattiN
        Jermu kirjoitti:

Mitä te taas täällä oikeen...

Lain silmissä oli .. Periaatteessa. Ny hermostun taas.

• Jermu
        animattiN kirjoitti:

Lain silmissä oli .. Periaatteessa. Ny hermostun taas.

ei kaikkea tartte ottaa noin vakavasti täällä. Työ ootten aika hermona ite kukin. Relatkaa ja sen sellaista.

• animattiN
        Jermu kirjoitti:

ei kaikkea tartte ottaa noin vakavasti täällä. Työ ootten aika hermona ite kukin. Relatkaa ja sen sellaista.

se olut minkä tarjosin ja rentoudu itekkin.

• sellaista, joka

puukottaa selkään?

• animattiN

tuo takin kääntäjä?

• Jermu

selkäpuukoksi tai automaattipuukoksi. Se lyö aina kantajaansa selkään.
        Mä olen tänään tappelustuulella, joten kiusoittelen kaikille.

• perustelut
        Jermu kirjoitti:

selkäpuukoksi tai automaattipuukoksi. Se lyö aina kantajaansa selkään.
        Mä olen tänään tappelustuulella, joten kiusoittelen kaikille.

selkään puukotuksella. Ei naurata.

• Jermu
        perustelut kirjoitti:

selkään puukotuksella. Ei naurata.

Jos viittaat noihin tapahtumiin viime viikoilta. Mulla ei ole osaa eikä arpaa niihin.
        Olen vain yllättynyt, että ihmiset hermoilevat niin tavattomasti tällä palstalla kaikesta ja yrittävät löytää koko ajan jotain toisesta kirjoittajasta. Minulla on oikeus kysyä täällä, että "miksi"?

• animattiN
        Jermu kirjoitti:

Jos viittaat noihin tapahtumiin viime viikoilta. Mulla ei ole osaa eikä arpaa niihin.
        Olen vain yllättynyt, että ihmiset hermoilevat niin tavattomasti tällä palstalla kaikesta ja yrittävät löytää koko ajan jotain toisesta kirjoittajasta. Minulla on oikeus kysyä täällä, että "miksi"?

noin montaa kertaa samaa, mie hermostun nyt totaalisesti ja rupeen kanssa jankuttaa. Ota olut nyt,, mää tarjoon.

• kysyä,
        Jermu kirjoitti:

sitä samaa teet toisille. Et löydä kantaasi. Välistä puukotat, välistä silität. Kaksinaamaista touhua.

• Jermu
        kysyä, kirjoitti:

sitä samaa teet toisille. Et löydä kantaasi. Välistä puukotat, välistä silität. Kaksinaamaista touhua.

Hyvin harvoin, jos silloinkaan otan asioihin kantaa.
        Missä vaiheessa olen kirjoittanut, että mua harmittaa punaiset pallukat?
        Missä vaiheessa olen kirjoittanut, että joku toinen paljon kirjoittava ottaa mua pattiin.
        Missä vaiheessa olen kirjoittanut, että jonkun toisen avaus ottaa pattiin tai sekään, ettei mun avauksiin tule vastuksia.
        Vastus on: Mielestäni en koskaan.

• vaihda jo levyä
        kysyä, kirjoitti:

kesäsi menee hukkaan :)

• Jermu
        vaihda jo levyä kirjoitti:

kesäsi menee hukkaan :)

Hän on suuttunut mulle, mutta ei ole tarkentanut syytä. Mielestäni hän sanoi asiaansa ihan ok, mutta tarkennuksia toivoisin.

• pallukoista en
        Jermu kirjoitti:

Hyvin harvoin, jos silloinkaan otan asioihin kantaa.
        Missä vaiheessa olen kirjoittanut, että mua harmittaa punaiset pallukat?
        Missä vaiheessa olen kirjoittanut, että joku toinen paljon kirjoittava ottaa mua pattiin.
        Missä vaiheessa olen kirjoittanut, että jonkun toisen avaus ottaa pattiin tai sekään, ettei mun avauksiin tule vastuksia.
        Vastus on: Mielestäni en koskaan.

puhunut mitään. Selkään puukottamisesta Jermu hyvä. Et osaa päättää. Puolesta vai vastaan.

• puolella
        Jermu kirjoitti:

Hän on suuttunut mulle, mutta ei ole tarkentanut syytä. Mielestäni hän sanoi asiaansa ihan ok, mutta tarkennuksia toivoisin.

olet?

• Jermu
        puolella kirjoitti:

olet?

olenko uusien, vanhojen, vai uusiovanhojen puolella, niin vastaan: Täysin omilla linjoillani.
        On aivan turha olettaa, että alkaisin puolusteleen vanhempia vakkareita sen takia vain, että he oli täällä aiemmin. Samanlaista tuutintäytettä on suurin osan niistäkin jutuista, myönnä pois.
        Noi Huuhaan porukat tekee sitä palstan täytettä ihan piruuttaan ja toiset on ottaneet sen niiiiiin kauheena juttuna. Jättäkää vastaamatta niihin totaalisesti.

• linjasi
        Jermu kirjoitti:

olenko uusien, vanhojen, vai uusiovanhojen puolella, niin vastaan: Täysin omilla linjoillani.
        On aivan turha olettaa, että alkaisin puolusteleen vanhempia vakkareita sen takia vain, että he oli täällä aiemmin. Samanlaista tuutintäytettä on suurin osan niistäkin jutuista, myönnä pois.
        Noi Huuhaan porukat tekee sitä palstan täytettä ihan piruuttaan ja toiset on ottaneet sen niiiiiin kauheena juttuna. Jättäkää vastaamatta niihin totaalisesti.

on selvä. Puukko selässä.

• Jermu
        linjasi kirjoitti:

on selvä. Puukko selässä.

Olipas helppo keskustella tällä tavoin....
        Mikäs oma linjasi on?

• puukotan
        Jermu kirjoitti:

Olipas helppo keskustella tällä tavoin....
        Mikäs oma linjasi on?

sua selkään. Mielistelet yhtä ja toista puukotat. Se on mun linja sun suhteen.

• Jermu
        puukotan kirjoitti:

sua selkään. Mielistelet yhtä ja toista puukotat. Se on mun linja sun suhteen.

Se on kuules puukkohipsuttelu sellainen juttu, ettet toivo sitä oikeesti edes näkeväs...Mää olen vielä elossa...

• elossa enkä
        Jermu kirjoitti:

Se on kuules puukkohipsuttelu sellainen juttu, ettet toivo sitä oikeesti edes näkeväs...Mää olen vielä elossa...

mä lirttaile. Olen tosissani. Puukotat.

• Jermu
        elossa enkä kirjoitti:

mä lirttaile. Olen tosissani. Puukotat.

Selkeällä suomenkielellä kyseinen esimerkki. Sitten mä tiedän kanssa, mitä tässä vatvotaan.

• Pumpulipaj
        Jermu kirjoitti:

Selkeällä suomenkielellä kyseinen esimerkki. Sitten mä tiedän kanssa, mitä tässä vatvotaan.

et sitten taida kestää pusuja etkä vaaleanpunaisia norsuja?

• vatvoa
        Jermu kirjoitti:

tiedät mitä tarkoitan ja se tuli esille paljon ylempänä. Mielistelet yhtä ja puukotat toista. Et tiedä oletko mielistelijä vai puukottaja. Olet tuulella käypä. Piste.

• Jermu
        vatvoa kirjoitti:

tiedät mitä tarkoitan ja se tuli esille paljon ylempänä. Mielistelet yhtä ja puukotat toista. Et tiedä oletko mielistelijä vai puukottaja. Olet tuulella käypä. Piste.

Sulla on oikeus mielipiteeseesi. Jos et kerran voi kertoa, mistä on kyse, niin mun mielestä sä vaan huijaat ihmisiä.

• sinä et
        Jermu kirjoitti:

Sulla on oikeus mielipiteeseesi. Jos et kerran voi kertoa, mistä on kyse, niin mun mielestä sä vaan huijaat ihmisiä.

ymmärrä tai et halua ymmärtää.

• Jermu
        vatvoa kirjoitti:

että mistä sä olet kirjoittanut, niin saisin minäkin kokea tuon valaistumisen tunteen tämän asian tiimoilta. Niin pitkään sinä saat ihan rauhassa haukkua selkäänpuukottajaksi ja minä voin sanoa sinua valehtelijaksi.

• tänään
        Jermu kirjoitti:

että mistä sä olet kirjoittanut, niin saisin minäkin kokea tuon valaistumisen tunteen tämän asian tiimoilta. Niin pitkään sinä saat ihan rauhassa haukkua selkäänpuukottajaksi ja minä voin sanoa sinua valehtelijaksi.

huomannut millainen olet. Ja huom. olen eri puska kuin tuo hahmo jonka kanssa tässä olet jutellut. Hyvinkin tuttu sinulle.

nimim: sinuun pettynyt.

• Jermu
        vatvoa kirjoitti:

Hanki kesäksi oma Jermu tikkataulu. Etupuolella voit pistellä tikalla silmään ja takapuolelle voit heitellä sitten reilusti Moralla..

• oleellisen
        Jermu kirjoitti:

Hanki kesäksi oma Jermu tikkataulu. Etupuolella voit pistellä tikalla silmään ja takapuolelle voit heitellä sitten reilusti Moralla..

sinusta.

nimim:sinuun pettynyt

• Jermu
        vatvoa kirjoitti:

Mutta mitäpä se kertoo sinunlaisesta tarinatikkojen heittäjästä..?

• mitään
        Jermu kirjoitti:

Mutta mitäpä se kertoo sinunlaisesta tarinatikkojen heittäjästä..?

...... Ei huvita enää edes keskustella kanssasi. Voit sanoa sen aina niin kiihkeästi halajamsi viimeisen sanan, ei mitään väliä.

nimim: sinuun pettynyt

• sua selkään puukottajaksi
        Jermu kirjoitti:

se on mun mielipide susta. Enkä valehtele. Sä mielistelet kaikkia ja seuraavassa hetkessä isket selkään. Kun et tajua tuota, en tämän enempää sitä sulle väännä.

• Jermu
        vatvoa kirjoitti:

Miksen mä sais aiheuttaa sekaannusta ja rovoilla ja tappeluksia, niinkuin mä itse haluan..P****at mä keltään lupia kysy siihen. Paitsi Eniron Jaskalta.
        Sinä taidatkin olla ilkeä luonne, niiiiiiiiiiiin ja valehtelija..........Niiiin!

• alkaa ottaa
        Jermu kirjoitti:

Miksen mä sais aiheuttaa sekaannusta ja rovoilla ja tappeluksia, niinkuin mä itse haluan..P****at mä keltään lupia kysy siihen. Paitsi Eniron Jaskalta.
        Sinä taidatkin olla ilkeä luonne, niiiiiiiiiiiin ja valehtelija..........Niiiin!

hermon päälle.

• Jermu
        vatvoa kirjoitti:

Ei ole punainen pallukka lähimaillakaan vielä.
        Mä ajattelin sellaista juttua niinku huomiseksi, että musta tulee niinku marttyyri, sellainen "Syyttömänä tikattu Jermu"...Sehän sopisi ihan nakutettuna tähän imagoon..(tikattuna-nakutettuna..Huomasitkos?)

• marttyyrin osan
        Jermu kirjoitti:

Ei ole punainen pallukka lähimaillakaan vielä.
        Mä ajattelin sellaista juttua niinku huomiseksi, että musta tulee niinku marttyyri, sellainen "Syyttömänä tikattu Jermu"...Sehän sopisi ihan nakutettuna tähän imagoon..(tikattuna-nakutettuna..Huomasitkos?)

huomiseen. Olet jo osasi tänään ottanut.

• Jermu
        vatvoa kirjoitti:

pitää jättää..Tän päivän rovoilut oli tässä katsos. Mun mielestä meni aika hyvin, entäs sun mielestä. Mä tappeluksin ton saplinin, buahaahahahaa, ja teidän pettyneiden kanssa. Ei huono salto ollenkaan yhdelle päivälle.
        Mut huomiselle pitää keksiä joku iskevä teema ja toi marttyyrijuttu tehoaa varmasti.

• sä olet
        Jermu kirjoitti:

pitää jättää..Tän päivän rovoilut oli tässä katsos. Mun mielestä meni aika hyvin, entäs sun mielestä. Mä tappeluksin ton saplinin, buahaahahahaa, ja teidän pettyneiden kanssa. Ei huono salto ollenkaan yhdelle päivälle.
        Mut huomiselle pitää keksiä joku iskevä teema ja toi marttyyrijuttu tehoaa varmasti.

tapellut kanssani. Olen kertonut mitä mieltä olen sun puukoista.

• Jermu
        vatvoa kirjoitti:

että sä olet niinku huijari, koska et voi tarkentaa mistä puhuit..Niiiiiiiiiiiin!
        Senkin ilkeä vakkari!!!!
        Ja toi toinen heitti tikoilla heti perään...Joten nyt mä olen vihainen marttyyri katos nyt.

• vatvoa kirjoitti:

Ei Jermu ole ketään puukottanut. Mielipiteitään täällä vaan sanonut, niinkuin muutkin. Ei tuosta saa puukostusta millään ilveellä.

• Jermu
        Mariet kirjoitti:

Ei Jermu ole ketään puukottanut. Mielipiteitään täällä vaan sanonut, niinkuin muutkin. Ei tuosta saa puukostusta millään ilveellä.

puskasta silleen ja niittaa vielä tikan selkään...(Eiks ole aika hyvä tää marttyyrin kaapu????)

• vihainen
        Jermu kirjoitti:

että sä olet niinku huijari, koska et voi tarkentaa mistä puhuit..Niiiiiiiiiiiin!
        Senkin ilkeä vakkari!!!!
        Ja toi toinen heitti tikoilla heti perään...Joten nyt mä olen vihainen marttyyri katos nyt.

itselle toisten puukottamisesta. Ottaako päähän.

• CharlieChaplin

Katsos mä vähän testasin miten täällä palstalla reagoidaan! Jermu, täällä pitää olla huumoria ja mukava ´Jermu olet! Nämä mun viestini oli ihan huumoria vaan! Eika tarvitse suuttua, enkä tykkää väkivallasta! Suukkoja palstan Naisille! Ja kättelen Jermua!

• Jermu

Alas nyt tulla sieltä tonne terassille..Myö ollaan Alieniksin kanssa kateltu noita vormuloita ja jalkapalloa ja tietty misukoita.
        Sulla on muuten piikki auki siellä, joten paree olis tulla, niiiiiiiiiiiiin!

• kantidaatti

Piähänhän se otta kuuluu. Minnekkäs muualle?

• Pumpulipaj

Aina oon yrittänyt sun kanssa lirtata ja aina meet karkuun!!!!!!

• Jermu

Ja toi suuttunut vakkari heitti taas Dartsilla päin näköä.. mahtaa olla vihaista porukkaa..Sitäpaitsi musta tuntuu, että ne valehtelee kaikki..Niiiiiiin, mitäs siihen sanot?

• Pumpulipaj
        Jermu kirjoitti:

Ja toi suuttunut vakkari heitti taas Dartsilla päin näköä.. mahtaa olla vihaista porukkaa..Sitäpaitsi musta tuntuu, että ne valehtelee kaikki..Niiiiiiin, mitäs siihen sanot?

ne valehtelee, kunhan sinä vain aina puhut totta :)

Pehmolällälläää

• Pumpulipaj
        Jermu kirjoitti:

Mennäänkö pussaileen tiskikaappiin?

*vinkkaa Jermulle silmää*

• Jermu
        Pumpulipaj kirjoitti:

Mennäänkö pussaileen tiskikaappiin?

*vinkkaa Jermulle silmää*

tsiiisus....Mitä tohon voi enää sanoa...tiskikaappiin...Kuriositeettina..Ritilällä vai ilman?

• Pumpulipaj
        Jermu kirjoitti:

tsiiisus....Mitä tohon voi enää sanoa...tiskikaappiin...Kuriositeettina..Ritilällä vai ilman?

Kunhan ovet vaan saa lukkoon ;D

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      73
      5871
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      275
      4750
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2588
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      88
      1532
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      14
      1420
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1357
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1306
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      108
      1254
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1211
    Aihe