Ei vakkarit ja

puskajussit

Kaikki tänään kahvilan omaan chattiin kello 21.00
Tervetuloa. Tarjolla käristettyä puskaa ja happannettuu kahvimössöö,,pullat saatte tuoda omasta takaa.

32

2772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermu

sinnekään..Vakkarit puukotti mua selkään ja lopuksi heittelivät tikat pitkin ruotoa...Nyt mä olen kuin siili, paitsi piikit nurinperin.
      Nyt mulla on hyvä syy vihata kaikkia. Kjäh!

• Kutsuja

Sulle pitää sit tehä ihan oma miitti.

• Jermu
        Kutsuja kirjoitti:

Sulle pitää sit tehä ihan oma miitti.

Se olis vaikka..Jermu vihaa vakkareita-palsta.

• kutsuja
        Jermu kirjoitti:

Se olis vaikka..Jermu vihaa vakkareita-palsta.

miten niin palsta, kun kysees on chatti.

• Jermu
        kutsuja kirjoitti:

miten niin palsta, kun kysees on chatti.

Se on kissa..Ei mulla ole kissaa...Palsta, kato palsta.

• bag_gie

• bag_gie

näillä oma chattiaikakin... entäs ne "Vakkarit" koska ne chattailee ;D

Heti sen näkee kun selkänsä kääntää, muutamaa tän päivän aloitusta selasin ja kauhia sota tuntuu olevan meneillään :O

Mie edes tiennyt täällä luuhatessani että osastoja on "Vakkarit" ja "Ei-Vakkarit", ihan kuin lastentarhan ryhmät =DD Olipa hyvä kun ei kukaan kertonut miulle moista kun mie en ryhmiin sopeudu :(

Sama tuo ketä kahvilassa istuksii milloinkin, mie tulen kuin tauti milloin kerkiän (pyyhkii hämähäkinseitit mukista ja hörppäsee teeannoksensa) ja häviän sitten taas mittaamattomaksi ajaksi...

Suuria ajatuksia ja hyviä kirjoituksia tarvitaan aina, pientä kahinää ja kuumia tunteita unohtamatta

• Jermu

kunhan mä vielä kehittelen huomiseksi jonkun jutun...Nyt mä olen jo pääsemässä sellaiseen marttyyrihommaan mukaan.."Kaikki mua vaan vihaa ja heittelee tikoilla..."-juttu. Mä kehittelen sitä vielä tuossa. Nyt mä niinku vihaan kaikkia täällä, koska toiset tikkasi minua tikoilla selkään ja toiset vaan katteli ja ei auttaneet..Mitäs sanot?

• kutsuja

tänään samaan aikaan piä omia miittejään minne muilla ei ole asijaa. Varsinkin jos et ole kirjoitellu viime vuonna vähintään.

• ole aika
        Jermu kirjoitti:

kunhan mä vielä kehittelen huomiseksi jonkun jutun...Nyt mä olen jo pääsemässä sellaiseen marttyyrihommaan mukaan.."Kaikki mua vaan vihaa ja heittelee tikoilla..."-juttu. Mä kehittelen sitä vielä tuossa. Nyt mä niinku vihaan kaikkia täällä, koska toiset tikkasi minua tikoilla selkään ja toiset vaan katteli ja ei auttaneet..Mitäs sanot?

vaikeaa osua noinkin pieneen? Ne on aika tarkkoja noi tikkailijat.

• bag_gie
        Jermu kirjoitti:

että voipi syntyä melkoisia ajatuksia ja varsinkin kiihkeitä tunteita =D

Tosin tuo vihaamis/marttyyri-konsepti lienee aika puhkikaluttu mutta tikanheitto selkään vaikuttaa varsin tuoreelta ja kehityskelpoiselta suunnalta. Siitä vaan täydeltä laidalta tulemaan...

Mie en tosin välttämättä kerkiä seurata mitä tuleman pitää mutta kannustan raivoisasti jo etukäteen. Ketään ei saa tikuttaa ja kaikkia pitää auttaa *nih*

• bag_gie
        kutsuja kirjoitti:

tänään samaan aikaan piä omia miittejään minne muilla ei ole asijaa. Varsinkin jos et ole kirjoitellu viime vuonna vähintään.

mie en tiijä mistään mitään *takoo ihtiään päähän*

Missäköhän ne kokoontuu, vois vakoilla ja sabotoida vaikka paitti jos niilläkin on ne hälyttimet :(

• kutsuja
        bag_gie kirjoitti:

mie en tiijä mistään mitään *takoo ihtiään päähän*

Missäköhän ne kokoontuu, vois vakoilla ja sabotoida vaikka paitti jos niilläkin on ne hälyttimet :(

on huuhaalla samaan aikaan.

• bag_gie
        kutsuja kirjoitti:

on huuhaalla samaan aikaan.

siellähän mie vietän sitä toista elämääni *punastuu*

olenko mie Vakkari *kauhuissaan*

• Jermu kirjoitti:

Oijoi, onpas muutama tikka menny syvälle. Otan ne varovasti pois, puhallan pipiin ja laitan laastarin. Älä huoli, ei näitä onneks paljoo ole. Kyllä kaikki vielä paranee.
        Hiton vakkarit kun menivät tikkaamaan meidän Jermun.
        Oisin tullu auttamaan, mut kun olin muualla.

• Jermu
        Mariet kirjoitti:

Oijoi, onpas muutama tikka menny syvälle. Otan ne varovasti pois, puhallan pipiin ja laitan laastarin. Älä huoli, ei näitä onneks paljoo ole. Kyllä kaikki vielä paranee.
        Hiton vakkarit kun menivät tikkaamaan meidän Jermun.
        Oisin tullu auttamaan, mut kun olin muualla.

Mut vaan jätettiin tikattavaksi tosta noin vaan..

• Pumpulipaj

Olen pahoillani, mutta kiitos kutsusta :DDDDDDDDD

• kauemmin kiikaroinut

Mun pitää viedä nää kiikarit huoltoon, joten todennäköisesti en löydä rastia, mutta säästäkää pullaa, jookos?

• kutsuja

mutta haluuks niitä missä ne rusinat pompii tai ojentelee jotenkin koipii.

• kauemmin kiikaroinut
        kutsuja kirjoitti:

Elävä ravinto on namia! :)

• kutsuja
        kauemmin kiikaroinut kirjoitti:

Elävä ravinto on namia! :)

pistetään koko elävä tuotanto säästöön kirppui myöten. *Hyvä asiakas*,,,

• bag_gie
        kutsuja kirjoitti:

Lahja tai Lempi päässy taas karkuun*tarkistaa*
        Tosa ne molemmat kyllä on joten on tainnu jompi kumpi hairahtua ja jättää salaisen rakkauden hedelmät pitkin kaffehuonetta :O

• kutsuja

kerron sitten teille kaikille mistä on kyse. Joten malttakaa mielenne siihen asti.

• bag_gie

ihan sairaasti*

• ottiko

noin koville. :)

• kutsuja
        ottiko kirjoitti:

Mitä puhelet. No sama mulle tuu mukaan vain itekkin.

• kutsuja
        ottiko kirjoitti:

nyt tajuun luulet että oon animatti kun se oli jotain marmattanu siel yhes aloitukses. Vilkas mielikuvitus sulla.

• mitään
        kutsuja kirjoitti:

nyt tajuun luulet että oon animatti kun se oli jotain marmattanu siel yhes aloitukses. Vilkas mielikuvitus sulla.

`luule` ;DD

selvää pässinlihaa..

• kutsuja
        mitään kirjoitti:

`luule` ;DD

selvää pässinlihaa..

oletpas epäluuloinen vesseli, onkos toi tarttuvaa.

• browser

kattelin vähän aikaa Lukekuusseiskan ja böökin dialogia ja sen jälkeen tulin entistä vakuuttuneemmaksi siitä, että kokoonkutsujan huumorintaju on vähintäänkin kyseenalainen.

• kokoonkutsuja

siirrettiin muualle, koska huuhaalla oli niin paljon ulkopuolista väkeä. En kyllä tunnista nikkiäsi v2005 vakkariksi, heillehän kutsuni oli osoitettu :))

• bag_gie
        kokoonkutsuja kirjoitti:

siirrettiin muualle, koska huuhaalla oli niin paljon ulkopuolista väkeä. En kyllä tunnista nikkiäsi v2005 vakkariksi, heillehän kutsuni oli osoitettu :))

nyt kenkään kokouksiin sun muihen kotkotuksiin niin väittäisin että huuhaalla ei ollut ulko- vaan erinomaisen sisäpuolista väkeä ainakin silloin kun mie kävin yheksän jälkeen siellä kurkkimassa =D *puolustaa huuhaalaista chattia henkeen ja vereen*

Samaa porukkaa joita siellä ain tapaa kun tahtoo jutustella mukavia... (vaikka ihe käynkin toisena minänäni yleensä)

Ehkä pitäisi saada enemmän huoneita jotta kaikille halukkaille kuppikunnille löytyisi oma nurkka missä puuhastella, oikeasti alkaa ihmetyttää tämä "me leikitään keskenämme eikä huolita muita joukkoon" -meininki. Tulee ihan lastentarha mieleen :D Puuttuu enää tunnussanat salaiset tervehdykset :\

Tämä tietenkin tietämättä asioihen taustoja, kaipa näihen syykin löytyy vai...

Ja aion jatkossakin tunkea nokkani paikkoihen joihen se ei kuulu silloin kun siltä tuntuu vaikka olisin kuinka ulkopuolinen ja epätoivottu henkilö ;DD

Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      73
      5871
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      275
      4750
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2588
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      88
      1532
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      14
      1420
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1357
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1306
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      108
      1254
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1211
    Aihe