Miksi Kaffeen vakkarit ovat muita parempia

Jermu

Tarvitseeko tätä enää analyseerata?? Ai tarttee, no selkeästi viitoitetulla tiellä kulkien, voit kertoa totuuden kaffeen vakkareista...Niin just. Miksi Kaffeella on selkeästi parasta porukkaa.
Perusteluni:

1.Poistot, täältä poistuu riittävästi matskua, jotta palstaa voidaan pitää selkeästi A-sarjalaisena.
2.Kilpailut ja gallu-pubit...Niitä riittää yli oman tarpeen, vaikka tuolla on omat palstansa moisille älämölöille.
3.Palstan seuramatkat..AIna niin tunnelmallisia juttuja. Kaikki pääsevät mukaan..Jopa nekin, jotka eivät edes matkalle ole lähteneet.
4.Meillä on oma paari, josta tiskin alta löytyy vaikka mitä. Muilla ei ole mitään ja sekös niitä harmittaa.
5.Meillä on lehti, joka ilmestyy silloin kun haluaapi...Se on itsenäisen palstan tunnusmerkki se. Muilla ei ole paperia edes tarpeita tehdä ja ne pyyhkii tekosensa toisten takkeihin.
6.Meillä on hotelli-motelli..On on, lepakkohotelli.
7. Ja viimeisenä, meillä on oma valuutta: Lecu

Siinä on taas kateellisille palstojen jyrsijöille mietittävää.

41

4188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kusti polkee

postilaatikolla

• Kusti polkee

jaettiin hetki sitten

• Jermu
        Kusti polkee kirjoitti:

jaettiin hetki sitten

Aikaahan on, kun täällä on näinkin paljon mököttäjiä liikkeellä.

• kauemmin kiikaroinut

Perusetuihin kuuluvat (kateellisten kuulopuheita )

Tiskikaappi (selkeästi erillään tiskistä, sisältää seurapelivälineet )
      Jonkinlainen sumppitarjoilu säännöllisen epäsäännölisesti, lecuja ei tarvinne
      Nimikkomuki
      Maininnat uroteoista
      Viinakellari
      Palstaa sen verran, että vakojen ylihyppelykisat voidaan järjestää aina tarvittaessa.
      Säännölliset äänestykset ja valinnat

Ym.

• Puhurix

Kyllä mä olen kaivannut sua Jermu kiteyttämään tämän kaiken. Siitäs saavat kaikki muut.

• Jermu

ja sitten oli pakko tehdä yltiöisänmaallinen ja ylimielinen paremmuusavaus viitoittamaan tietä tuleville sukupolville. Koska me ollaan parempia kuin muut, niin me voidaan nauttia siitä ja muut joutuu vaan kärsimään. Meiltä ei riitä säälipisteitä heille.

• Puhurix
        Jermu kirjoitti:

ja sitten oli pakko tehdä yltiöisänmaallinen ja ylimielinen paremmuusavaus viitoittamaan tietä tuleville sukupolville. Koska me ollaan parempia kuin muut, niin me voidaan nauttia siitä ja muut joutuu vaan kärsimään. Meiltä ei riitä säälipisteitä heille.

Heti on valittajat hiljentyneet.

• norMix evk

...saa puhuakin IHAN mistä vaan....paitsi tseksistä...paitsi Lordista...paitsi...

• SikurLiina ejk

..siis puhua, jos puhuu toiseen suupieleen. Tai kiertoilmauksilla----tai anatoomisesti ....tai ....*odotas kun funtsaan*

• Jermu

Ei ole enää trendikästä ja tseksikästä puhua tseksistä ja loortsista. Olemme valovoimaisin tiennäyttäjä kaikilla palstoilla, joten me näytämme tietä noille huonompiosaisille.

• SikurLiina ejk

..täytyy myöntää, että tää tietty on paras palsta...jos niiku noi sun perustelus otetaan huomioon.

• Jermu

Turhaa on valitus ja hammasten kaivuu. Täällä on menoa ja sitä traivia.

• ääninen

ÄÄNISTYKSET!

• Jermu

Täällä voi huoletta äänittää omat lempiavustukset tulevaa käyttöä varten.

• Jermu

Tämä palsta onkin siitä veikeä, että täällä saapi punainen pallukkakin turpiinsa tavan takaa...

• PunainenPallukka

Totta turiset, hyvä jos paikalle ehtii, niin taas potkaistaan persuuksille...aiai voivoi...hyvä, ettei ole vielä luita poikki mennyt. :(

• Jermu

Vain tällä palstalla voidaan yhtä harmitonta vikapaukkua anal-lyyseerata noin 66 vastauksen verran. Lisäksi palstan yltiömäistä paremmuutta kuvastaa se, että tuo 66. vastus onkin sitten sellainen puskavinkuna, jossa kuvaillaan meidän saaneen mitä ansaittiin...
      Tavallisella palstalla tuollainen paukku-avaus olisi laulettu kuorossa lepikkoon tai rapaojaan, mutta ei täällä. Selkeää ylivoimaa sellainen siis.

• muita parempia? :O Niisk...:( kai mäkin ny hyvä oon,vaikken ny ihan varmaan vakkari olekkaa täällä..jokapäiväne kylläki,mut vasta vähän aikaa...;)) lupaa Jermu,pliis...oon sit ikuinen fanis...;) (vaikka oonki jo,mut sit vielä isommasti..:DD )

• Jermu

Eppäilen, että olet pahasti koukussa palstaan, joten sinusta tuli vakkari huomaamattasi. Sille en kylläkään voi mitään, joten vali-vali jollekkin muulle nyt. Tirinät pois, tää on kafeteriaatti. Niiiiiiiiiiin, senkin misukka.

• Jermu kirjoitti:

Eppäilen, että olet pahasti koukussa palstaan, joten sinusta tuli vakkari huomaamattasi. Sille en kylläkään voi mitään, joten vali-vali jollekkin muulle nyt. Tirinät pois, tää on kafeteriaatti. Niiiiiiiiiiin, senkin misukka.

Ihan tosissas ku meinaat,et oon koukussa?Mä lähen heti johonki vierotukseen...;))

• uusiovakkarit

ovat nykyisin animattin, miisu, pussipuskapiru,satutäti ja kumppanit.Taso on sitä luokkaa, ettei mieli tee mukaan.

• hymmymmi

Tai jos tarkoitat limboluokkaa, jossa taso kuin taso pyritään aina alittamaan...

• tiiät tasos...jos katos, et tunne kuuluvas näin korkean tason porukkaan...;)

• Jermu

Palstan nykyisellä menolla ei ole esteitä ja vahvan Lecun politiikka jyllää. Ehtotan reilusti sellaista, että et lue, etkä vastaa heille mitään..Paitsi jos nyt ohiajellessasi nyt joudat.
        Se tästä palstasta tekeekin paremman, että täällä voi valittaa jopa valituksista. Millä muulla palstalla sen voit tehdä huoletta, kysyn vaan. Ja lopuksi niistä tehdään visailumuotoinen kisa ja äänestys ja sitten mennään Kallu-Puupiin.

• Jermu

Ja täällähän ei sitten valiteta...Paitsi jos ohimennessään vaan niinku huomaa tän palstan ja sitten kirjoittaa meidän ansainneen toisemme ja tämän tason palstalle. Kaikenlaiset muut valitukset suck's...Hahahahaaa!
      Sitäpäitsi terveisiä Möksääjille..En usko teihin ollenkaan...Te yritätten vain huiputtaa Jermua ja ootten siellä puskissa ihan tuskissanne.
      Ulos vaan kaikki ja nyt näytetään kateellisille, joille Kaffilan palstan paukkukin on ihan liian tuima ja se käypi henkeä ahistamaan..Kjäh!

• animattiN

mähkyrä sun kanssa, mietoi paukkui tääl vaan päästetään. :)

• valittaa....Hyi Jermu,et sit vastannu tuolla ylhäällä olleeseen kysymykseeni...:( mä mökötän sulle...:¤

• Jermu
        mii-su kirjoitti:

valittaa....Hyi Jermu,et sit vastannu tuolla ylhäällä olleeseen kysymykseeni...:( mä mökötän sulle...:¤

Jos noin pienestä alkaa kitinä, niin siitä seuraa tappelus, näin mää eppäilen..Kjäh!

• Jermu kirjoitti:

Jos noin pienestä alkaa kitinä, niin siitä seuraa tappelus, näin mää eppäilen..Kjäh!

Kiusaat pienempiäs...;) Mä en sun kaa tappelis,ku sä häviäisit mulle...:D

• yksitypy evk

oma huuhaapappi,-kirkko,-äidinkielen opettaja,- pubi,-mielenterveystoimisto,-laivamatkat,- karaokelauluillat,-runoillat .... ja paaa..ljon muutakin, mutta tässä ne mitä näin häthättää muistan.
      Meiltä löytyy apu lähes kaikkeen :=))

• Jermu

Meillä on paljon toimintaa ja "äksöniä", katsos. Meillä parempi palsta, teillä paljon kitinää.
        Hah!

• yksitypy evk
        Jermu kirjoitti:

Meillä on paljon toimintaa ja "äksöniä", katsos. Meillä parempi palsta, teillä paljon kitinää.
        Hah!

ja teillä paljon tappeluksia...
        Parempi pieni kitinä kun ainainen natina :=))))

Teillä kyllä on äksöniä vähän enemmän. Siksi täällä pitää käydä pyörähtelemässä, kun minäkin väliin tuota äksöniä kaipaan.

Huuhaalla ollaan fiksuja ja filmaattisia, ja varotaan loukkaamasta ketään. Jos joku erehtyy niin tekemään saa tuta :=((

• CharlieChaplin

Täällä on niin mukavia Naisia palsta täynnä, että jos ne nyt vähän sekoilee niin sehän on mukavaa! huumoria pitää olla! ei tämä niin vakavaa ole!

• Voi Jermukka, että sä saatkin näillä höpinöilläs hyvälle tuulelle. Suupielet kääntyy väkisinkin ylöspäin näitä lukiessa.
      Heh, sulla kyllä lohkee...niinkuin se ykskin...sen varmaan muistan vielä Kaffeen dementiaosastollakin.

• Pumpulipaj

Pusu sulle ja ärise sinä muidenkin edestä ;D, olen väsynyt palstojen räkyttäjiin, joten tämä tässä :)

Moikka ja hyvää...parempaa...parasta kesää.

• animattiN

miss oot nyt sua kohta tarvitaan, tuu esiin,,,:)))

• PunainenPallukka

Tulossa ollaan....

• PunainenPallukka kirjoitti:

Tulossa ollaan....

Koklaan tuleeko tää vielä....kiusaus liian suuri...:DDD

• PunainenPallukka

Niin mua taas potkaistiin pyllylle, eikun pallolle.
      auts..auts..

• animattiN

sua vietiin,,minnekköhän sut potkittiin. :(

• Jermu

Ootas..tää tarttee kattoo kootikirjasta...
        Pallille auts...----->Tästä tuleekin hauska pompotus. Kukaan ei tiedäkkään, kuinka hauskaa on pomppia etestakaisin..
        Noin se kootikirja sanoopi..

Ketjusta on poistettu 170 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      161
      8398
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      446
      7512
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3590
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3019
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2685
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      37
      2021
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe