Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
oishan tuo taas pitäny sulta arvata.
Mut tää on paras :))) *repee taas*
Ne ole mitkään pallukat
Kirjoittanut: Jermu 1.6.2006 klo 11.44
Tykin kuulia ne on...Huahahahhaahahaaaa!
Perskeles!
02.06.2006 15:43
taisin jäädä kiinni.
Hitsi, jos siinä testissä olikin vähän perää.
02.06.2006 15:32
Tulin toivottamaan 'nappisilmäiselle pystykorvatuff-tuffelle' aurinkoista ja rentouttavaa lomaa :). Huomenna kyllä sataa, mutta älä välitä, sateessahan on jotain ihmeen romanttista.
Testitulos oli OOOV = harkitseva ja pohtiva, ei halua loukata ketään eikä edes aiheuttaa pahaa mieltä.
Mikähän tuossa testissä meni vikaan. Pittää kokeilla muutaman kerran uudestaan.
02.06.2006 15:17
tästä ilosta verot maksettaisiin. Ehkä flirtit ja horinat omalta kohdalta vähenis, muttei ne ihan kokonaan loppuis... lirtin lärtin Jermu ;).
Kyllähän sitä muistakin iloista maksetaan, asunnon ostosta varainsiirtovero, kiinteistöstä kiinteistövero, talletusten koroista lähdevero, pörssiosakkeiden myyntivoitosta vero, alkoholista ym ym...
01.06.2006 10:08
kuinka Mervi on silmät mustelmilla ja leuka murjottuna viety sairaalaan :(.
Ihan pelottaa lukea lehtilööpit.
30.05.2006 22:34
Toki aika kivut parantaa. Mutta unohtaa ei täysin voi.
On yksi musiikkikappale joka aikanaan auttoi tuossa surussa. Pyöritin sitä levyä koko ajan.
Kaikki palasi mieleen kun sain häneltä joku aika sitten tekstiviestejä vuosien päästä, mutta ei niin kivuliaana. Hän on nyt naimisissa mutta ei ole minuakaan voinut kuulema unohtaa.
27.05.2006 22:43
Puolet äänestäni annan ex-tähtikselle. Hän on tosi huono laittamaan ruokaa.
Ja toisen puolen äänestäni annan Zonelle. Hän se vasta on tosi hyvä huono ;).
27.05.2006 22:23
Hyvää yötä sitten kaikille.
Minäkin menen unimaan.
hili hali
27.05.2006 02:16
näitä flirttailujuttuja. Näin mää uskon.
Mutta ihan asiaa sä puhut.
27.05.2006 02:01
jotka on tosi syvältä ja silloin ajattelenkin että Controllimme ne hoitaa pois. Saa hoitaa minunkin jutut jos haluaa tai jos joku muu ne haluaa pois. Itse en ajatellut omia juttujani poistaa.
Vai haluat sinä lirttailuviestit pois poikkeen. Ei ei Jermu pieni, tykkäät kuiteskin kun Tähtiksen kanssa sulle flirttaillaan.
27.05.2006 01:52
ja tietysti piti tulla tänne vielä kurkkimaan.
Olen mä ihan kiltisti ollu. Tai vähän tuli pieniä tuhmuuksia puhuttua tuolla alempana. Mutta kait ihan asiallisesti kuitenkin. En voi niitä poistaakaan kun olen poistoja vastaan.
Koska sä tuut pois sieltä juuroopasta?
27.05.2006 01:29
Onneks et oo Loordi. Mie en tykkää Loordista. Sinusta mie vähän tykkään ;).
27.05.2006 00:50
Annan täydet pointsit tälle tarinalle.
25.05.2006 16:20
Ihan asiallinen kuvahan tuo on. Kesäaikana tuollatavoin pukeutuneita on pilvin pimein.
Hyvä kuva, kiva kun on silmäniloa.
Vai että olis Noitis miehenhakumielessä tuon kuvan laittanut, kovin oli kateellinen kommentti.
25.05.2006 14:31
Noo, tokihan tästä aiheesta saa keskustella... grrrr...
Tuon hajunko takia se neitonen kavahti Lordin poskisuudelmaa. Ajattelin että hän pelkäsi tätä monsterin ulkonäköä. En minäkään ihan heti lähtisi Lordia suutelemaan, on sen varran hurjan näköinen sarvipäineen ja punaisine silmineen.
En ole tiukkapipo, mutta jotain rajaa kun uutiskuvia maailmalle lähetetään, ettei puoliksi juotu viskipullo kädessä heiluttele faneilleen ja kuvaajille, ja hörpistele pullon suusta *vetää pipoa syvemmälle*.
Olis työntänyt pullon vaikka housuihinsa siksi aikaa kunnes pääsee varsinaisiin voitonjuhliinsa jatkopaikalle.
23.05.2006 14:21
Aina oon ollu tällä samalla nikillä. Voisin kyllä jo vaihtaakin, en vain keksi millään uutta. Jos joku nikki tuleekin mieleen, se on jo varattu.
Joskus harvoin olen kyllä kirjoittanut nikittömänäkin.
22.05.2006 15:22
Ei muista millään niitä juttuja mitä on matkan varrella sattunut. Niistä sais koottua ihan hyviä vitsejä.
Tuolla ylempänä Arosusi lohkaisi hauskasti, kun oli juttua sokeain myymälästä, ettei hän osoitetta muista mutta kyllä sinne sokeakin löytää. Harmiton hauska juttu.
Mieskollegani töissä vääntää juttua talven ensimmäisistä mäenlaskuistani. Lähinnä niistä hissinousuista. Kun noustaan laudalla, hissikapula pitää laittaa haarojen väliin. Ensimmäisillä kerroilla mulle tulee mustelmia ja siitähän riittää juttua. Hyi, ne on tuhmia juttuja, enkä niitä voi tässä kertoa.
22.05.2006 15:18
tarkennuksesta. Se vaan jotenkin kolahti, koska olen kirjoittanut tänne hmmm... kaikenlaista.
08.05.2006 20:06
Kirjoituksesi kolahti. Itselläni ei ole ollut kummemmin itsekritiikkiä. Sohin kommentteja sinne sun tänne, chatkustelen, hölötän jonninjoutavaa, harvoin asiaa. Enkä edes poista niitä.
Eli ei enää avauksia tälle palstalle, ja muutenkin kynnys tänne kirjoittamiseen on nostettava.
08.05.2006 19:34
Olen sanonut tämän monta kertaa aikaisemmin ja sanon jälleen kerran ja tulen aina sanomaan:
Sinulla on paljon viisautta ja sydämensivistystä max-life.
Toistan tähän vielä viisaat sanasi:
"En näe kenelläkään olevan oikeutta omia tahi laatia ehtoja tai normeja sille, että suomi24:n (eniron) omistuksessa olevalle palvelimelle saa kirjoittaa vain tietyllä tavalla ja tietyt henkilöt."
"Ajan mittaan palstat muuttavat muotoaan. Sinulla on tyylisi, minulla omani enkä ainakaan henkilökohtaisesti koe kenenkään muun tavan kirjoitella tai kommentoida olevan jotenkin minulta pois. Päinvastoin."
"Keskitytään me naputtelijat naputuksen sijaan keskusteluun, kommentointiin ja siihen, että kynnys kirjoittaa on kaikille mahdollisimman matala."
08.05.2006 17:17
49 / 93