Kahvipalstan lukijamatka-kisa

Pieni kisanpoikanen

No niin. Koska palstalla ei ole ollut aikoihin yhtään kisaa, julista kirjoituskilpailun aiheesta Kahipalstalaisten lukijamatka.

Kertomuksessa tulee olla matkakohde, matkalaiset (puskat ja vakinikit?) ja pieni tarinanpoikanen siitä, miten matkasta oikein suoriudutaan. Osallistumisaikaa on torstaihin klo. 16.00 saakka, jonka jälkeen asiantunteva raatimme saa päättää voittajasta sekä häviäjistä.

Olkaa hyvät ja tulkaa mukaan, käyttäkää nimimerkkejänne tai olkaa käyttämättä, kisa on avoin kaikille osallistujille.

24

680

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pieni kisanpoikanen

Valittaa ei saa, rutkutusketjua ei tipu. Äänestys on aikanaan jne...

• omalla

nikilläsi niin voi päätellä onko sinusta kisan järjestäjäksi

• Pieni kisanpoikanen

Mitä järjestelyihin tulee, niin homma on hanskassa :)

• Vanhake

Kahvipalstalaisten lukijamatka

Viimeinkin reput oli pakattu ja pullot kilahtelivat iloisesti matkaseurueen suunnatessa metsäiseen luontoon kahvipalstalaisten omalle lukijamatkalle. Puheensorinasta päätellen joukkio tunsi toisensa entuudestaan, eikä ketään jätetty matkalta pois. Siinä sitä taapersi keväiseen metsään pientä ja suurta, lyhyttä ja laihaa, vanhaa ja nuorta matkalaista, ja iloinen marssilaulu raikui ihanasti epätahdissa. Pian matkakohde siintikin horisontissa; lampi metsän keskellä!

Tultuaan lammen rantaan matkalaiset avasivat reppunsa ja kas kas, mitä sieltä löytyikään? jokaisella oli oma taskukokoinen tietokone matkassa! Päivän kohokohta oli tullut, oli aika sytyttää nuotio ja polttaa siinä nuo aikaavievät turhakkeet.

Voi kuinka iloisesti nuotio syttyikään ja kuinka mahtavasti näppikset paloivat, joku kuiskasi hiljaa että ei kai näitä oikesta saisi polttaa, ovathan nämä ongelmajätettä...

No joka tapauksessa lopuksi kerrotttiin kummitusjuttuja ja pussailtiin. Sen pituinen se :D

Jippii, minä voitan tämän kisan ihan varmasti!!!!

• Pieni kisanpoikanen

Olet voittanut tämän kisan :)

Paljon suukkoja ja halauksia, olet ne ansainnut!

• Vanhake
        Pieni kisanpoikanen kirjoitti:

Kisa oli kyllä uuvuttavan kova ja viimeiseen asti jouduin pinnistelemään pärjätäkseni. Mutta nyt on hyvä mieli!

Kiitos!!!

• Pieni kisanpoikanen
        Vanhake kirjoitti:

Kisa oli kyllä uuvuttavan kova ja viimeiseen asti jouduin pinnistelemään pärjätäkseni. Mutta nyt on hyvä mieli!

Kiitos!!!

Olen oikein tyytyväinen tähän kisaan, jonka juuri voitit.

Ei se määrä vaan se laatu :)

• Vanhake

Olen oikein tyytyväinen tähän kisaan, jonka juuri voitit.

Ei se määrä vaan se laatu :)

Täytyy sanoa että paras voittakoon. Ja minähän olin paras!

*the winner*

• Pieni kisanpoikanen
        Vanhake kirjoitti:

Täytyy sanoa että paras voittakoon. Ja minähän olin paras!

*the winner*

Saisinko haastattelun?

Miltä nyt tuntuu?

• Vanhake

Saisinko haastattelun?

Miltä nyt tuntuu?

Ensialkuun tuntui siltä, etten pääse millään käyntiin. Niskaa kolotti ja nuhakin vaivasi. Mutta sitten päätin ryhditäytyä, ja jossain siinä kisan keskivaiheilla alkoi jo tuntua siltä, että saan muut kiinni. Ja niinpä pinnistelin yhä enemmän ja kovemmin ja juuri loppusuoralla rutistin kaikkeni...ja nyt täytyy sanoa että mahtavaltahan tämä tuntuu. Olen erittäin iloinen että voitin tämän kisan, olen tehnyt tämän eteen niin suuria uhrauksia ja antanut tälle kaikkeni. En ole edes nauttinut kiellettyjä aineita mutta niinpä vaan voitto napsahti :) Ihan niinkuin ajattelinkin etukäteen.

• Pieni kisanpoikanen
        Vanhake kirjoitti:

Ensialkuun tuntui siltä, etten pääse millään käyntiin. Niskaa kolotti ja nuhakin vaivasi. Mutta sitten päätin ryhditäytyä, ja jossain siinä kisan keskivaiheilla alkoi jo tuntua siltä, että saan muut kiinni. Ja niinpä pinnistelin yhä enemmän ja kovemmin ja juuri loppusuoralla rutistin kaikkeni...ja nyt täytyy sanoa että mahtavaltahan tämä tuntuu. Olen erittäin iloinen että voitin tämän kisan, olen tehnyt tämän eteen niin suuria uhrauksia ja antanut tälle kaikkeni. En ole edes nauttinut kiellettyjä aineita mutta niinpä vaan voitto napsahti :) Ihan niinkuin ajattelinkin etukäteen.

Voi miten onnellinen voittaja meillä täällä nyt onkaan, on ikävää, kun ette nää tätä ilon hetkeä!

Mutta onnea kerran vielä!

• animattiN

En kerinnyt olleskaan mukaan. Siis sinne näppisten polttoon tai mikä se ny olikin, niinkus näkyy kone pelaa täysillä. :(

• Pieni kisanpoikanen
        animattiN kirjoitti:

En kerinnyt olleskaan mukaan. Siis sinne näppisten polttoon tai mikä se ny olikin, niinkus näkyy kone pelaa täysillä. :(

Nyt on torstai ja kello on yli 16.00. Kisa on päättynyt ja voittaja julistettu.

Seuraavalla kerralla sitten?

• Annan täydet pointsit tälle tarinalle.

• Vanhake
        Mariet kirjoitti:

Annan täydet pointsit tälle tarinalle.

Niinpä vaan kerrankin tuli voitto kotiin :)

• animattiN

Nyt on torstai ja kello on yli 16.00. Kisa on päättynyt ja voittaja julistettu.

Seuraavalla kerralla sitten?

Sen tiesin. kuhan protestoin protestoimisen ilosta. :) Joo seuraavaan kisaan sitten. Niin ja tietenkin taas myöhässä.

• Pieni kisanpoikanen
        animattiN kirjoitti:

Sen tiesin. kuhan protestoin protestoimisen ilosta. :) Joo seuraavaan kisaan sitten. Niin ja tietenkin taas myöhässä.

Mites olisi kisa;

Kuka myöhästyy kisoista eniten kisa?

• animattiN
        Vanhake kirjoitti:

Niinpä vaan kerrankin tuli voitto kotiin :)

Voittaa, koska jos olisin osallistunut oisit jääny kakkoseksi. :)

• Vanhake
        animattiN kirjoitti:

Voittaa, koska jos olisin osallistunut oisit jääny kakkoseksi. :)

Katkerat täällä huutelee ;D

Voitto on minun, minun minun...

***JIPPIIIIIII******

• animattiN

Mites olisi kisa;

Kuka myöhästyy kisoista eniten kisa?

Voittaisin sen ylivoimaisesti, millon se pietään. :)

• Pieni kisanpoikanen
        animattiN kirjoitti:

Voittaisin sen ylivoimaisesti, millon se pietään. :)

Kukapa meitä estää?

• animattiN
        Vanhake kirjoitti:

Katkerat täällä huutelee ;D

Voitto on minun, minun minun...

***JIPPIIIIIII******

Seuraava kisa sitten,,,,:)) kuka voittaa ja kenet. Mut onnee nyt toistaiseksi. :)

• Vanhake
        animattiN kirjoitti:

Seuraava kisa sitten,,,,:)) kuka voittaa ja kenet. Mut onnee nyt toistaiseksi. :)

Tässä ajatelin juhlia...!

• animattiN
        Vanhake kirjoitti:

Tässä ajatelin juhlia...!

Uusi kisa huomasikkos. meinaatkos osallistua. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      166
      3826
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      76
      3034
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2101
    4. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      22
      1944
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      46
      1828
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      85
      1321
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      25
      1258
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      40
      1250
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      58
      1028
    10. Valehdella saa, totuus salataan

Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu
      Savonlinna
      10
      738
    Aihe