Tässä kisa kaikille jumboille, vain huonoin voi voittaa.
Jos tunnistat itsesi ikuisena kakkosena, tämä kisa on juuri sinulle. Kuvaile lyhyesti, miksi juuri sinä et voi voittaa ja miksi keräät aina ne häntäpään sijoitukset, siis miksi sinä olet HUONOIN!
Vain huonoin voi voittaa. Ja täytyy nyt sitten sanoa, että kisaa kestää huomiseen tähän kellonlyömään.
Jos sinulla on jotain, missä olet erityisen huono, niin voit ottaa aiheen vaikkapa siitä.
"Huonoin voittaa" -kisa
34
2630
Vastaukset
- ex-Z
kakkoseksi lajissa kuin lajissa. Ei ole minua hävinnyttä olemassakaan. :D
Ehkä olen jo asennoitunut valmiiksi häviöön. Johtunee huonosta itsetunnosta.- Pieni kisanpoikanen
Kukaan muu ei näet halua olla huonoin!
*antaa kannustushuudon*
HYVÄ HUONOIN! KIRI KIRI!
- animattiN
Johan se on nähty että olen ikuinen kakkonen,,,jeeee. hik....
Siis kaikki kisat oon hävinny,,,hih,,,- Pieni kisanpoikanen
...hurjan kova vastus kaikille muille tässä kisassa :D
- maksamato
tälle palstalle. Riittääkö! Myönnän sen. Eikä sitä tarvitse jankuttaa koko ajan. Kirjoitanpahan kuin kirjoitankin. Mä olen niin väsyny.
- Februari
en voi osallistua...olenhan erittäin hyvä, ellen täydellinen... :o)
Mitä en osaa..sitä opettelen...mitä en opi, sitä ei tarvitse oppia... :o)
Kisaonnea muille :P - merliNi
vaikka ei mun tuurilla tää viesti päätyy bittiavaruuteen eikä tähän kisaan:)
Jaahas..oon aika huono ihan kaikessa, joten mitähän tähän nyt..*miettii kuumeisesti*...äh, ei tuu mitään mieleen*tuskastuu* - sooNmoro
ja varmaan kaikkein pahein tumpelo. Tähä ikkää ei o onnistanna mikkää, kaik mennee turvallee. Moon mistä vaa aina myöhässä ja mä synnyinnii kaks ja puol viikkoo yliaikasena.
- SikurLiina ejk
..ei oo mistään kotoisin.Yritäppäs syntyä väärinpäin ,niin siinä vasta äkerrystä on.Näin minä meinasin,vaan kätilö käänsi oikeinpäin:-(
- Marttavainaa
Olen hirveen huonossa kunnossa, kevätflunssa tappoi minut.
- SikurLiina ejk
...haamu ei voi olla kovin huono. Haamu on hyvä varmana siinä omassa olossaan. Asia jämtti näin.
- SikurLiina ejk
..kertomaan missä voisin yleensäkki olla huono.
Aina kun yritän keksiä jonkun mahdottoman huonon asian itsestäni,niin se väistämättä kääntyy toiseen suuntaan:(
hih* Tän kisan mä varmana voitin nyt!
*ASETTAUTUU palkinto pallille ylväästi kaikkein huonompana* - Taikis
kun olen kuuhkaillut kahvilassa melkein koko päivän. Kumma kun ei ole yksikään puska vielä älähtänyt. :)
Tällä käyttäytymiselläni ensimmäinen jumbosija on takuuvarmaa kamaa.- SikurLiina ejk
..minäkin olen tässä huonoudessa tänään kunnostautunut.
Tarvittas nyt kellokalle ajan mittaukseen ,niin nähtäis kumpi on ollut huonopi.
- animattiN
Että minä olen kaikkein huonoin, koska en pääse edes kakkos sijalle. Kaikissa kisoissa olen joko liian aikaisin liikkeellä taikka sitten myöhässä.
Lohdutus palkinnotkin joudutaan sitoo päähän jollain vanhoilla tukisukkiksilla.
*kirjoittelee naama sinisenä* Ai niin ja joku silmäkin juoksee otsassa. - animattiN
Jännitys tiivistyy, voittaisinko minä kerrankin jonkun kisan. :) Empä tietenkään olen minä niin huono. :(
- Pieni kisanpoikanen
Kisa on päättynyt, ääntenlaskenta voi alkaa! Kikki kisasta myöhästyneet voivat ilmottautua palstalla alempana olevaan omaan myöhästyneiden kisaan...
No niin, Kuka kertoi parhaiden jumboudestaan? Kuka oli huonoin ja kurjin?
Yksi ääni per lärvi periaatteella, ANNA palaa....- Marttavainaa
Äänestän, äänestän...
*huoooonnnnona* Puolet äänestäni annan ex-tähtikselle. Hän on tosi huono laittamaan ruokaa.
Ja toisen puolen äänestäni annan Zonelle. Hän se vasta on tosi hyvä huono ;).- Zone
Mariet kirjoitti:
Puolet äänestäni annan ex-tähtikselle. Hän on tosi huono laittamaan ruokaa.
Ja toisen puolen äänestäni annan Zonelle. Hän se vasta on tosi hyvä huono ;).Kuuliks tähtis! Pääsit ekan kerran tasapeliin mun kanssa! Malja tappiokierteesi päättymiselle, kilikili ;)
- Pieni kisanpoikanen
Tänä yönä klo 24.00!
- animattiN
Eihän kaikki välttämättä tiiä että silloin se loppuu. :(
- Pumpulipaj
animattiN kirjoitti:
Eihän kaikki välttämättä tiiä että silloin se loppuu. :(
äänestys on kiinnostuneille, ei niinkään altistuneille
- animattiN
Pumpulipaj kirjoitti:
äänestys on kiinnostuneille, ei niinkään altistuneille
Nyt en ymmärtänyyyt mittääään.
- Pumpulipaj
animattiN kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyyyt mittääään.
Joka tapauksessa ne joita kiinnostaa, saavat aikaa 24.00 saakka !
- Pirre*
huono riitelemään - käteni hikoavat ja sanat takertuvat kurkkuuni..perkule* en saa - en yks.kert. pysty sanomaan mitä haluaisin sanoa..ahistaa jo nyt, kun ajattelenkin riitaa..:/
Toinen asia jossa olen t o s i huono, on mökötys,..suututtaa kun en pysty olemaan pitkävihainen.
Suuvärkkini ei yksinkertaisesti ota minua todesta, vaan se nostelee suupieliäni omavaltaisesti ylös.
Yritän vihani viimeisillä rippeillä kääntää selkäni taistelutantereelle - yleensä huonolla menestyksellä...ja että se ottaa pddiin..:///!!
Ps. :( ja :/ ovat minulle hyvin terapeuttisia hymiöitä.
*anteeksi kiroilu..- Marttavainaa
Ja uusi pysti kisoista myhästyneelle!
Tässäpä sinulle tällainen:
Vuoden mököttäjä pokaali
"Vuoden 2006 karsein ämmä" - Pirre*
Marttavainaa kirjoitti:
Ja uusi pysti kisoista myhästyneelle!
Tässäpä sinulle tällainen:
Vuoden mököttäjä pokaali
"Vuoden 2006 karsein ämmä", olen otettu..:)
ps. miksi kummittelet?
- Pieni kisanpoikanen
Voittaja häviäjä on Zone!
Onnea ja menestystä ! - animattiN
Se on kuulkaas niin että mää voitin, koska en taaskaan voittanut. *rutisee kahvilan nurkassa*
- huomionkipein
koko tästä porukasta ja oletko koskaan ajatellut olla hiljaa,edes päivän?
- Pumpulipaj
Vain yksi voi olla kaikkein paras huonoin?
älä sure, ota osaa tuohon uuteen kisaan, joka palstalle on syntynyt, taas yksi tilaisuus voittaa! - animattiN
Pumpulipaj kirjoitti:
Vain yksi voi olla kaikkein paras huonoin?
älä sure, ota osaa tuohon uuteen kisaan, joka palstalle on syntynyt, taas yksi tilaisuus voittaa!Vasta häviäisinkin. Siellä on niin mahtavia kirjoituksia että. Joskus koulussa viimeksi olen kirjoitellut pitkiä tarinoita, mutta nyt ei enään mielenkiinto riitä rustata sellaisia.
Mieluummin luen niitä muitten kirjoittamia. :) - Pumpulipaj
animattiN kirjoitti:
Vasta häviäisinkin. Siellä on niin mahtavia kirjoituksia että. Joskus koulussa viimeksi olen kirjoitellut pitkiä tarinoita, mutta nyt ei enään mielenkiinto riitä rustata sellaisia.
Mieluummin luen niitä muitten kirjoittamia. :)Nyt verestät kouluvuosien kokemuksiasi ja annat kerrankin palaa oikein kunnolla :)
Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738