joissakin kahviloissa 1 euro on liikaa, toiset taas ei välitä, vaikka 1,20 lempikahvilassa otetaan kupillisesta!
Useimmissa kahviloissa kahvikupillinen maksaa 1,50.
Mikä on sopiva hinta kupilliselle kahvipalstalaisten mielestä?
Itse kallistun hyvän kahvin ja siistin sekä tunnelmallisen kahvilailmapiirin puoleen ja maksaisin vaikka tuon 1,50 kupillisesta :)
Paljonko kahvi maksaa??
43
2168
Vastaukset
- Jermu
Silloin ei olis liikoja ruuhkia kahviloissa.
Pensan hinta tuonne 10 europorin nurkille, niin sais moottoriteillä ajella rauhassa tankilla.
Vaatimattomastihan se kuluttaapi nykyään, kun se käypi plutoniinilla, mutta kuiteskin.- NoitaNainen
bensan hinta kipuaakin vielä noihin lukemiin!
Onneks mullon luuta, joka kulkee taikavoimalla! Haha :D
- CharlieChaplin
ole hyvästä!
- huolettaa
onks täsä kaffilassa kupposen hinta noussu nii korkeeks ettei kukkaa ennää täälä käy vai aikooko kaik pötköttää heelatorstaakin.
- pienpullainen
Taitavat nyt huilii istutettuaan ahkerasti rosmariinii. Lepo heille.
- animattiN
Otetaanko jossain 1,50 € kahvista. Kyselen siksi kun en ole aikoihin käynyt kuppiloissa. Hirveä hinta, kyllä 1 € olisi sopiva.
- Push up
En oo kateellinen noidan tisseille,mutta on mielestäni naurettavaa laittaa noin paljastavia kuvia itestään nettiin,ootko miehen haku mielessä laittanut ton kuvan?
- häh?
Push up kirjoitti:
En oo kateellinen noidan tisseille,mutta on mielestäni naurettavaa laittaa noin paljastavia kuvia itestään nettiin,ootko miehen haku mielessä laittanut ton kuvan?
Missä siinä tissit näät? Näyttää Matti-Esko Hytösen bodauskuvalta ennemminkin
- animattiN
Push up kirjoitti:
tulla väärälle henkilölle, mutta sanon sinulle että on sinullakin murheet.
Push up kirjoitti:
Ihan asiallinen kuvahan tuo on. Kesäaikana tuollatavoin pukeutuneita on pilvin pimein.
Hyvä kuva, kiva kun on silmäniloa.
Vai että olis Noitis miehenhakumielessä tuon kuvan laittanut, kovin oli kateellinen kommentti.- NoitaNainen
Kyllä 1,50 on monissa kaupunkikahviloissa. Täällä maalla kahvia saa jopa 0,60 senttii kuppi.
Sen kerran kun kahvilassa käyn, sen pitää olla siisti ja viihtyisä. - NoitaNainen
häh? kirjoitti:
Missä siinä tissit näät? Näyttää Matti-Esko Hytösen bodauskuvalta ennemminkin
Aina välillä, ei tartte salilla heilua!
Matti-Esko Hytönen :/ Mikä kunnia ;DDDDDDD - NoitaNainen
Push up kirjoitti:
On se jo kumma ja ihme! Naurettava oot ite, kun et rekatulla nimelläs uskalla kommentoida!
Totta helevatussa miehenhakureissulla tässä ollaan ja vielä koko pataljoonan. Mää oon kuule vaativaa ainesta, mulle ei ihan yks riitäkkään, niinkus jo varmaan tiijät !!! Ja aviomiehenhakureissulla vielä..toisten ukkoja aattelin napata täältä, kenties sun ukkos on hyvänahkainen ja komee! Älä vaan päästä sitä tänne palstalle..Noita pian ottaa omakseen! - NoitaNainen
Mariet kirjoitti:
Ihan asiallinen kuvahan tuo on. Kesäaikana tuollatavoin pukeutuneita on pilvin pimein.
Hyvä kuva, kiva kun on silmäniloa.
Vai että olis Noitis miehenhakumielessä tuon kuvan laittanut, kovin oli kateellinen kommentti.siveellista poolopaitaansa riisua, niin pitää hyökätä toisten kimppuun.
Kiitos Mariet puolustuksesta ja kehuista! *röyhistää rintaansa* - animattiN
NoitaNainen kirjoitti:
Kyllä 1,50 on monissa kaupunkikahviloissa. Täällä maalla kahvia saa jopa 0,60 senttii kuppi.
Sen kerran kun kahvilassa käyn, sen pitää olla siisti ja viihtyisä.Halpaa on kahvi sitten siellä. Ei kait enään mitään räkälöitä olekkaan, siis kahviloita?
- Februari
NoitaNainen kirjoitti:
On se jo kumma ja ihme! Naurettava oot ite, kun et rekatulla nimelläs uskalla kommentoida!
Totta helevatussa miehenhakureissulla tässä ollaan ja vielä koko pataljoonan. Mää oon kuule vaativaa ainesta, mulle ei ihan yks riitäkkään, niinkus jo varmaan tiijät !!! Ja aviomiehenhakureissulla vielä..toisten ukkoja aattelin napata täältä, kenties sun ukkos on hyvänahkainen ja komee! Älä vaan päästä sitä tänne palstalle..Noita pian ottaa omakseen!No hui, ompas sulla totisesti vähän vaatetusta :D
Hitsin hurjaa, kun suomalainen nainen uskaltaa julkisesti noin viettelevästi pukeutua. *säkki päällä*
Kiva harrastus sulla...ukkomiehenmetsästys...olisko oikein seura, johon vois liittyä? :P - NoitaNainen
Februari kirjoitti:
No hui, ompas sulla totisesti vähän vaatetusta :D
Hitsin hurjaa, kun suomalainen nainen uskaltaa julkisesti noin viettelevästi pukeutua. *säkki päällä*
Kiva harrastus sulla...ukkomiehenmetsästys...olisko oikein seura, johon vois liittyä? :Pmutta perustan semmosen heti, kun yhen ukkomehton saan napattua :) Liitytkö?
*kysyy pienellä ja ihmettelevällä äänellä nurkasta* onks mun pukeutuminen muka viettelevä :O ? - Februari
NoitaNainen kirjoitti:
mutta perustan semmosen heti, kun yhen ukkomehton saan napattua :) Liitytkö?
*kysyy pienellä ja ihmettelevällä äänellä nurkasta* onks mun pukeutuminen muka viettelevä :O ?viettelevää pukeutumista on kaikki muu paitsi tällanen säkki *näyttää*
Mut tää on kätsy ja nopee riisua ja tän alle saa vaikka yhen ukon piilotettua hätätilassa... ;o)
Tottakai liityn...tule nyt ihmeesssä sieltä nurkasta pois. :D - NoitaNainen
Februari kirjoitti:
viettelevää pukeutumista on kaikki muu paitsi tällanen säkki *näyttää*
Mut tää on kätsy ja nopee riisua ja tän alle saa vaikka yhen ukon piilotettua hätätilassa... ;o)
Tottakai liityn...tule nyt ihmeesssä sieltä nurkasta pois. :DSiis toihan on uutta muotia..joo ei ollenkaan paha! Ja jos sattuu syömään liikaa, niin ei kiristä. Mikä idea, piilottaa ne ukkomiehet sinne alle ;)
*konttaa ketterästi nurkasta vilkuillen ympäriinsä* Ei niin miehen miestä näy!
- Pirre*
tosiasia, että kupillinen kahvia maksaa sikamaisen paljon..siis hävitöntä nyhtää melkein puolenkilon paketin hinta yhestä kupillisesta..
- ZEN
takia en käy kahviloissa kun kahvikuppi leivos maksaa yhtä paljon kun paketillinen kahvia,törkeetä.Meillä töissä maksetaan kahvikassaan 10 centtiä/kuppi.
- Push up
ZEN kirjoitti:
takia en käy kahviloissa kun kahvikuppi leivos maksaa yhtä paljon kun paketillinen kahvia,törkeetä.Meillä töissä maksetaan kahvikassaan 10 centtiä/kuppi.
mut mulla ei oo tällä hetkellä miestä,mieheni kuoli puolitoista vuotta sitten,revihän siitä.
- NoitaNainen
Push up kirjoitti:
mut mulla ei oo tällä hetkellä miestä,mieheni kuoli puolitoista vuotta sitten,revihän siitä.
Otan osaa menetykseesi.
Mutta tarviiko sitä metästää miehiä, jos on hihaton toppi päällä????
Mulla on ihan oma mies, ollu jo 13 vuotta sama!
- kahvikuppi
maksaa 2euroa ja sämpylän kanssa 6euroa.
Paikka on siisti eikä rupusakkia notku ympärillä- NoitaNainen
Kahella egellä saa kaks pakettia kahvia tarjouksesta! Mutta ne ei sitte oo merkkikahvia..silti!
- sama
NoitaNainen kirjoitti:
Kahella egellä saa kaks pakettia kahvia tarjouksesta! Mutta ne ei sitte oo merkkikahvia..silti!
En ole hakemassa kahvilasta kahvipaketteja vaan viihtyisän paikan juoda kupin-pari kahvia ja mahd. syödä sen kanssa jotain herkullista.
- NoitaNainen
sama kirjoitti:
En ole hakemassa kahvilasta kahvipaketteja vaan viihtyisän paikan juoda kupin-pari kahvia ja mahd. syödä sen kanssa jotain herkullista.
samaa itekkin tuossa kirjoittelin alussa. Mutta aattelin, että 1,50 ois raja kupilliselle. Ei kai sitä hintaa aattele loppujen lopuksi, jos kahvituttaa pahasti. Enimmäkseen juon vihreää teetä :)
- Taikis
huoltsikoilla pikkukuppi 1,20 ja isompi 1,50.
Ravintolassa kahvista saa pulittaa liki viisi euroa, aivan hirmuinen hinta, vaikka tuovatkin siihen kermaa ja sokeria omissa astioissaan ja joskus jopa pikku pannun josta voi tiristellä toisenkin kupillisen.
Kyllä 50 senttiä pienemmästä ja 70 senttiä isommasta kupista olisi enemmän kohdillaan, katetta jää varmasti niistäkin.
Kahvileivätkin..hitsit, ostin kerran pikkuisen täyskäripalan ja se maksioi 2,50 eli viisitoista vanhaa markkaa, ristus. - Maksaisit
kahvikupista 9 markkaa (1,50€), minä en!
Jo euron kahvikupillinen maksaa liikaa (6 markkaa). Miettikää mitkä ryöstöhinnat! - merliNi
elämä on ja kahvilakahvi se vasta kallista on:)
Kuppilassa jossa toisinaan käyn maksaa kupillinen 0,95 senttiä ja on ihan juotavaa, santsikupin saa sitten ilmaiseksi.
Konditorioissa on kyllä huikeat hinnat..enimmillään oon pulittanut pikku kupista 1,80 ekeä, huh.
Mun mielestä 50 senttiä ois kupista ihan kohtuuhinta, kun ajattelee paljonko kahvipaketti maksaa ja montako kupillista siitä tulee.
Kotona kahvee on halvinta ja ihan hyvää...jos ei satu keittäjä oleen kovin pahalla päällä:DD- CharlieChaplin
talo tarjoaa ja minä tarjoan kermat! hopi hopi tänne vaan,mun luo niin loppuu se puhe kahvin kalleudesta!
- merliNi
CharlieChaplin kirjoitti:
talo tarjoaa ja minä tarjoan kermat! hopi hopi tänne vaan,mun luo niin loppuu se puhe kahvin kalleudesta!
tätä saikin odottaa:)
Puoli kuppia kahveeta ja loput kermaa...kun kerran ilmaiseksi saa, kiitos:D - CharlieChaplin
merliNi kirjoitti:
tätä saikin odottaa:)
Puoli kuppia kahveeta ja loput kermaa...kun kerran ilmaiseksi saa, kiitos:Dyksi kolmasosa kolmesti kirkastettua! sitä kermaa et välttämättä halua kahvin sekaan, jos tietäisit mistä mä olen sen vatkannut eikun kirnunnu!!!
- merliNi
yksi kolmasosa kolmesti kirkastettua! sitä kermaa et välttämättä halua kahvin sekaan, jos tietäisit mistä mä olen sen vatkannut eikun kirnunnu!!!
sen kerman kuitenkin, pistähän vaan toiseen mukiin...mulla on sille käyttöä;)
- CharlieChaplin
merliNi kirjoitti:
sen kerman kuitenkin, pistähän vaan toiseen mukiin...mulla on sille käyttöä;)
sitten pakastimeen!
- merliNi
sitten pakastimeen!
ottaisin sen nyt heti, kun on vähän kiire ja sattui vielä tämmöinen päiväkin eikä kaupassakaan kerkiä käydä:)
*koppaa mukin ja kaataa kermat mouruavan kisun lautaselle* - Februari
merliNi kirjoitti:
ottaisin sen nyt heti, kun on vähän kiire ja sattui vielä tämmöinen päiväkin eikä kaupassakaan kerkiä käydä:)
*koppaa mukin ja kaataa kermat mouruavan kisun lautaselle*taitaa mouruta entistä enemmän Islen kermojen jälkeen...:o)
- CharlieChaplin
Februari kirjoitti:
taitaa mouruta entistä enemmän Islen kermojen jälkeen...:o)
sitten niinkuin tarkoitti?
- Februari
sitten niinkuin tarkoitti?
"sitä kermaa et välttämättä halua kahvin sekaan, jos tietäisit mistä mä olen sen vatkannut eikun kirnunnu!!! " :o))))
Veditkö kermat nenään??? Sori, ei tarkoitus ollut ilkeä olla. :o) - animattiN
Februari kirjoitti:
"sitä kermaa et välttämättä halua kahvin sekaan, jos tietäisit mistä mä olen sen vatkannut eikun kirnunnu!!! " :o))))
Veditkö kermat nenään??? Sori, ei tarkoitus ollut ilkeä olla. :o)Tolla kirnuamisella olisi juustot nenus. :)
- merliNi
Februari kirjoitti:
taitaa mouruta entistä enemmän Islen kermojen jälkeen...:o)
Hyvänen aika, olisi sittenkin pitänyt leipasta Hannatätin kakkuja:)
- CharlieChaplin
merliNi kirjoitti:
Hyvänen aika, olisi sittenkin pitänyt leipasta Hannatätin kakkuja:)
syömään herkkuja! pitää katsos pitää sixpäkki tiukkana! mutta kiitos kaunis!!
- NoitaNainen
kasvaa sun kahvistas ja varsinkin siitä kermasta :) Tujua ainesta. Ja vielä perämoottori lähtee käyntiin vaikkei mihinkään oo menossa :)))
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738