Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kaverit odottaa. Ei auttanut vaikka sanoin että odotan sumppareita, pakko lähtee nyt.
Nähdään huomenna.
Rattoisaa perjantaipäivää ja -iltaa kaikille.
30.09.2005 12:32
kuin Nurinperoisella. Kiire laivaan kohta.
30.09.2005 09:56
ääliöt ei saisi vastata viesteihin? Tekeehän ne paljon muutakin.
Tämäkin ääliö vastasi sun viestiin :).
29.09.2005 19:05
Täällä etelä-suomessa onkin vielä paljon vihreitä puita ja pensaita.
Pitää tässä oikein tempaista itsensä joku kerta tuonne luontoon.
Sulla on uus hieno nikki. Kieli vaan meinaa mennä solmuun kun yritän sitä ääneen lausua :).
29.09.2005 18:58
että on jäänyt metsässä ulkoilu ihan tykkänään tältä syksyltä. Saamattomuutta se taitaa loppujen lopuksi olla. Iltaisin on kyllä muita menoja ja alkaa olla pimeää. Viikonloppuisin olis kyllä enemmän aikaa.
Mutta nautin tuosta kuvailemastasi syksyisestä metsän tunnelmasta tässä ruudulla.
Pidän näistä meidän vuodenajoista. Kovasti odotan jo talvea ja lunta.
29.09.2005 13:53
Ei ole kyllä kivaa saada tuollasia meilejä. Kumma ettei sitten voinu suoraan palstalla nikittömänä kirjoittaa.
Olisko jälleen kyseessä jonkinlaista palstakateutta, sitä kun silloin tällöin esiintyy.
Älä jää murehtimaan tuota viestiä. Jos et halua vielä sitä poistaa, älä ainakaan koko ajan sitä lue. Tulee vaan entistä pahempi mieli.
Itse en uskalla laittaa meiliosoitetta näkyviin. Arvaan että kakkelbergiä satelisi niskaan aika roisisti. Kun tuppaan joskus kirjoittamaan asioista aika suoraan, vaikka mielestäni kyllä ihan asiallisesti.
28.09.2005 10:38
Korkeintaan vähän lomaa saa pitää. Mutta poistua ei kokonaan saa. Semmoset on täällä säännöt, nii!
28.09.2005 10:16
Enhän minä nyt mikään vampyyrilepakko ole, en minä ketään tohjoksi pure. Olen ihan kiltti lepakko. Korkeintaan hyvänyön suukon hiljaa käyn antamassa kun salarakkaat nukkuu. Eivät itse tiedä siitä mitään.
28.09.2005 10:13
sopivaa kumppania löytäisin tällaisilta palstoilta. Mulla onkin jo monta salarakasta.
Ne ei vaan itse tiedä siitä mitään, kjäh.
27.09.2005 22:18
Jaa-a, enpä nyt itseäni ihan tuosta dokumentista tunnistanut. Vaikka intohimoinen ikänainen olenkin ;).
Aikamoinen vaatimuslista oli tällä 47-vuotiaalla naisella. Melko toivotonta etsiskelyä, että ne kaikki löytyisivät yhdestä ihmisestä. Ja jos lähellekään löytyisi, ihastuisiko kyseinen mies naiseen niin paljon että viitsisi tapailla tätä jatkossakin.
Ja miksi tämä 56-vuotias nainen lähtee tapaamaan 27-vuotiasta. Olkoonkin nainen nuorekas ja hoikka, mutta silti. Noh, nauttikoon kukin elämästään parhaalla mahdollisella tavalla.
Ne pikatreffit oli hauskat. Saas nähdä koska tuo juttu leviää tänne Suomeen. Vai jokohan on täällä.
21.09.2005 17:33
Sehän se täällä mukavaa on ja tuo vaihtelua kun jokaisella on vähän omanlaisensa tyyli ja 'käsiala' kirjoittaa.
Vaikeaa vain on tuoda asiansa esille muutamilla lauseilla. Ei ole helppoa ei.
21.09.2005 17:08
Tulipa ykskaks mieleen Juha Mieto. Muistelen että hän puheessaan lisää yhden vokaalin. Hänhän on Pohojanmaalta, eiks vaan.
21.09.2005 17:04
Onkohan se kovin epäkohteliasta kun on olen kieltäytynyt tuosta ruususta? Kun ruusunmyyjät tulee kohdalle olen jo heti sanonut myyjälle *ei kiitos* ennenkuin herra on ehtinyt sanoa mitään tai kaivaa kukkaroaan. Jos hän välttämättä sen haluaa ostaa, otan toki ruusun vastaan.
Arvaan nimittäin että olo on vaivautunut seuralaisella jos hän ei sitä ruusua osta.
21.09.2005 16:57
Kyllä pitää saada ja antaa huomiota. Parisuhteessa toisen huomioinen on ehdottoman tärkeää. Siitä se suhde saa kipinää pitääkseen liekkiä yllä.
Itse tarvitsen huomiota, olkoon se sitten takin päältä auttamista, oven avaamista, kauppakassien kantoa, aamupalan laittoa, niskahierontaa, selän pesua saunassa ja samalla vaikkapa rintojen saippuoimista tms. Vastaavasti minä huomioisin toista osapuolta.
Toisen huomioiminen pitää tulla luonnostaan ja omasta halustaan, ei niin että se on velvollisuus.
21.09.2005 16:50
Vai kirjutusvirheitä, heh, enpäs muista kuulleeni tuotakaan sanaa. Mietin päätäni puhki tulisko mitään mieleen mitä itse olisin kuullut. Ei kyllä tule usein enää sielläpäin käytyä.
Sanotaanko siellä koskaan kirijotusvirhe?
20.09.2005 18:00
Hyvä kun säästät eläkevakuutukseen. Itseäni harmittaa kun en ajoissa aloittanut. Olis pitänyt viimeistään kolmekymppisenä tuo säästäminen aloittaa. Nyt pitäis laittaa paljon enemmän että siitä olis hyötyä.
Rahastoihin vähän säästän. Joskus tuli sijoitettua pörssiosakkeisiin. Harmittaa kun menin aikoinaan myymään Fortumin osakkeet. Olis pitänyt ne säästää.
20.09.2005 17:52
Innostuessaan ja kiireessä noita asiavirheitä ja kirjoitusvirheitä helposti tuleekin. Ajatus kulkee nopeemmin kuin sormet näppäimellä.
Minua ei toisten virheet häiritse, omat kyllä vähän. Mutta oikolukijat ne sitten korjatkoon :)
20.09.2005 17:40
Kiitos oikaisusta. En kyllä tiennyt että Itä-Suomessa sanottaisiin noin. Luulin että se on ihan mun oma keksimä sana, käytän sitä nimittäin aina. Helpompi sana kuin krijoitusvrihe.
Ja kohta tulee tietysti monta lähetinvirhettä ketjuun kun viesti ei meinaa millään lähteä vaikka kuinka monta kertaa sitä pukkaa menemään.
20.09.2005 17:32
Kirjakielellä kirjoitettua tekstiä on paljon helpompi lukea kuin murteella kirjoitettu. Silloin ei pienet kirjoitusvirheetkään haittaa.
Muutamat murresanat ei haittaa, käytän niitä joskus itsekin. Mutta kokonaan murteella viännetty teksti jää helposti lukematta. Ei millään pahalla mutta se vaan on niin vaikeaselkoista.
Puheessa se ei tunnu, olen itsekin Itä-Suomesta kotoisin.
Itselle tulee kaikenlaisia virheitä. On kirjotinvirheitä, muotovirheitä, sanajärjestys on mitä on, yhdyssanatkin on välillä miten sattuu, pilkut puuttuu tai niitä on liikaa.
Tekstikin on kirjakielen ja puhekielen sekoitusta. Ja kaiken lisäksi vielä niitä hosuhäröjä.
19.09.2005 21:39
On se hyvä asia että kaivat ne pitkät flanellikalsarit esiin. Onhan niitä olemassa tuplettejakin, tiedätkö sellasia joissa on pikkukalsarit ja pitkikset päällekkäin. on tuplasuoja kikulillekin.
Hyvä vaihtoehto kyllä se käärekin :).
19.09.2005 21:05
71 / 93